Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin kateellinen naisten haluamille miehille

Vierailija
22.08.2024 |

Olen itse 24, kohta 25-vuotias mieshenkilö, jolla ei ole ikinä ollut yhtäkään seksikokemusta.

Olen erittäin kateellinen eräälle miespuoliselle kaverilleni, jolle on siunaantunut TODELLA komea ulkonäkö naisten silmiin. Hänellä on todella komeat kasvot, hän on miehekkään pitkä, hänellä on todella matala ja naisia puoleensavetävä ääni, hänellä on lihaksikas ja urheilullinen kroppa, hän aikuismainen ja fiksu, hänellä on iso kalu ja hän on jumalainen sängyssä (tämä siis naisten suusta kuultua), jne.

En ole ikinä missään tavannut tuollaista mieshenkilöä. Tiedän niitä pelimiehiä ja supliikkimiehiä, jotka yrittävät niitä naisia saada puheellaan. Tuo mies ei kuitenkaan ole mitään sellaista. Hänestä suorastaan huokuu sellaista seksuaalista vetovoimaa ja karismaa eikä hänellä ole koskaan ollut minkäänlaisia vaikeuksia saada naisia sänkyyn ja seksiin.

Hän on aika hiljainen, mutta aina kaikissa ravintoloissa kauniit ja seksikkäät naiset tulevat tekemään hänelle aloitteita. Hänen ei tarvitse itse tehdä mitään niiden naisten eteen, totta kai sitten juttu alkaa lentää ja hän flirttailee paljonkin, mutta naiset tekevät aina ne aloitteet. Monta kertaa olen hänen kanssaan ollut liikenteessä ja eri paikoissa, niin naiset kiinnostuvat hänestä AINA. Naiset vain kiinnostuvat kyseisestä miehestä, missä tahansa tuo mies on. Mutta onhan hän myöskin harvinaislaatuinen, ikinä en ole tuollaista miestä missään tavannut.

Naiset kääntyvät katsomaan peräänsä, kun tuo mies menee heidän ohitseen. Tämä on ihan totta, MONTA kertaa olen tämän nähnyt. Naisista huomaa aivan selkeästi, että ovat kiinnostuneita tästä miehestä. Ja todellakaan kyse ei ole mistään yksittäisistä naisista, vaan naiset ikään, ammattiin, koulutustasoon, fiksuuteen, kauneuteen, ulkonäköön, seksikkyyteen, jne. katsomatta kiinnostuvat miehestä. Mutta kun tuon miehen ulkonäkö, olemus, se koko seksuaalinen luonne ja karisma viehättää naisia. En voi sille mitään, enkä kykene sellaiseksi muuttumaan. Olen sen niin monta kertaa nähnyt, niin monta kertaa todennut, että tuolle miehelle tuo naisten saaminen on ihan luontaista, ihan siis synnynnäistä. Naiset vain löytävät tiensä tuon miehen luokse, naiset vain JATKUVASTI kiinnostuvat tuosta miehestä.

Moni tuntemani nainen sanookin, että se mies HEHKUU sellaista seksuaalista energiaa ja voimaa. Eräs kerran sanoi, ettei ole kolmenkymmenen vuoden aikana tavannut vastaavaa miestä, eli kyseessä on siis hyvinkin POIKKEUKSELLINEN mieshenkilö.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minäkin tykkään naisista. Minäkin tykkään seksistä. Mutta en voi muuttua hänen kaltaisekseen. Tiedän tasan tarkkaan, että kun menisin jonkun naisen kanssa sänkyyn (jos nyt edes joku huolisi), niin ei hän minua pitäisi samalla tavalla seksikkäänä, puoleensavetävänä, jne. En ole todellakaan tuon miehen kaltainen mies.

Vierailija
2/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei se toimi sitten naisille jos on aina vapaana, nainen etsii seurustelua, ei seksuaalisuutta ensisijassa. Keski-iässä kaikki ovat muuttuneet erilaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että sinä itse olet tuohon mieheen ihastunut ja haluat sänkyyn hänen kanssa. Ei kukaan hetero mies toisen miehen munan kokoa himoitse. Pervo olet

Vierailija
4/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄTÖSLAUSELMAESITYS kommunismin 100 miljoonasta uhrista

27.4.2023

työjärjestyksen 143 artiklan mukaisesti 

Filip De Man, Tom Vandendriessche, Gerolf Annemans, Anders Vistisen, Marco Campomenosi, Susanna Ceccardi, Nicolaus Fest, Guido Reil, Roman Haider, Isabella Tovaglieri, JeanLin Lacapelle, JeanPaul Garraud, Eric Minardi 

B90230/2023

Euroopan parlamentin päätöslauselmaesitys kommunismin 100 miljoonasta uhrista

Vierailija
6/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti kyllä tosiaan, että olisit ihastunut tuohon mieheen.

Vierailija
7/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole kateellinen, vaan rakastunut. 

Vierailija
8/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaa joltain pukuilta  

Vierailija
9/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Pukilta. 

Vierailija
10/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naisen kirjoittamalta aloitukselta.

Vierailija
11/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään "Hunks" tyylinen ei minua kyllä hurmaa.  Tuo kuulosti juuri siltä.

Vierailija
12/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran nussit sen miehen kanssa niin pääset eroon tosta sensuaalisesta jännitteestä

Vierailija
13/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kaikki naisetkaan on jotain Marilyn Monroeta? 

Vierailija
14/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään sen kummempaa ole. Seksuaalinen vetovoima vaihtelee rajusti yksilöstä toiseen ja jotkut ovat sitten väistämättä niitä huippuyksilöitä.

Tässähän on se hyvä puoli, ettei nykymaailmassa kerätä mitään haaremeita. Eli ihan sama, vaikka tämä (mahdollisesti kuviteltu) huippuyksilö nussisi elämänsä aikana 5000 naista, niin ei hän mitenkään pelaa niitä naisia pois laudalta. Kyllä muutkin miehet voivat heidän kanssaan ryhtyä suhteisiin ja harrastaa seksiä.

Ettei nyt menisi liian sukupuolittuneeksi, niin ihan sama homma äärimmäisen viehättävien naistenkin kanssa.

Vierailija
15/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus kuulostaa oikeasti siltä, että AP on ihastunut kyseiseen mieheen. Oli miten oli, naiset eivät ensisijaisesti hae irtonumeroita, joten tämä mies joko vakiintuu jonkun kanssa ja lähtee pois markkinoilta tai vanhenee ja jää yksin sillä aikaa kun ne entiset kumppaninsa etsivät puolison ja vakiintuvat. Sitoutumiskykyisillä ja -haluisilla, mukavilla miehillä ei ole mitään vaikeuksia löytää itselleen näistä.

Vierailija
16/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen masokisti pitää olla keskittymällä itseään haittaaviin asioihin noin kovasti?