Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan Pregnyl 5000 iu säilyy elimistössä?
21.10.2005 |
Eli tiedättekö koska irrotuspistoksen vaikutus elimistöstä häipyy? Tiedän, että viimeistään 2 vkon kuluttua ei enää näy testeissä, mut entäs jo aiemmin? Onko muita kärsimättömiä tikuttelijoita?
Kommentit (3)
kun asiaa tiistaina kysyin, että liuskaraskaustestillä pregnyl 5000 voi näkyä noin viikon, ja 10000 noin puolitoistaviikkoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pregnylin puoliintumisaika elimistössä on noin 33 tuntia. Eli toisin sanoen noin 7-10 vrk päästä ei todennäköisesti tavallinen apteekkitesti näytä siitä enää häivääkään.
Oma kokemus (kaikkea pitää testata ;) ) on, että PP8 testi herkkyydeltään 25 mIU näytti puhdasta negaa, kun neljä päivää pistämisen jälkeen tuli vielä selvä viiva.
kopsaan tähän alle mun verkkiksen palstalta tietoa:
================================
jos on saanut irrotukseen tai siirron jälkeiseen aikaan hCG ruiskeita (esim. Profasi, Pregnyl), niin voi saada vääriä tuloksia 7 päivää (Pregnyl 5000) tai jopa 10 päivää (Pregnyl 10000) viimeisen ruiskeen jälkeen¿
... mulla itsellä otettiin veritestiarvo pp. 12 (arvo=120 olin raskaana (tuulimuna)), lääkärin mukaan veressä olisi ollut korkeintaan 70 yksikköä, jos joskus pp. 6 pistämäni Pregnyl 5000 tukipiikki olisi ollut se ainoa vaikuttava aine (irrotus oli Pregnyl 10000)... raskaustestithan näyttävät jo 30-50 arvoja...
... yleensä neuvotaan odottamaan piinapäivä 14 asti, jos testaa aikaisemmin, niin voi tulla vääriä tuloksia tai sitten kiinnittyminen ja omien hormonien tuotanto ei ole vielä alkanut kunnolla...
===========
Tikutusonnea! :-)
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)