Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin olla just nyt Sauli Koskinen, arvaatko miksi

Vierailija
02.02.2011 |

Ei liene hankala arvata.

Haaveilin just miten ihana olisi hengailla Adam Lambertin kanssa ja herätä aamulla hänen vierestään.

Kommentit (78)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/78 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yrmeltä ja väsyneeltä, mutta Sauli on tosi hyvännäköinen. Aikamoinen muutos siihen BB-aikojen pikkupoikalookiin :)

Vierailija
65/78 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tällättynä Adam menee ohi, mutta noin au naturell sauli on parempi : )

Vierailija
67/78 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut jo pitkään täysin myyty Adam Lambertiin. Ihana mies ja ihana ääni!!!!

Onnea Adamille ja Saulille, näyttävät niin ihanan rakastuneilta.

Vierailija
68/78 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis oon tositositosi kade! mun mielestä adam on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana! aivan täydellisen näköinen ja kuuloinen mies :) toivon niiiin paljon onnea ja monia armorikkaita vuosia saulille&adamille!

Vierailija
69/78 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+

ja toi suhde on söpö.

Minulle ei ole väliä ihmisten seksuaalinen suuntautuneisuus. Sauli ei ollut suosikkini BB-kaudella vaan Kadi. Sauli oli kakkossuosikki finaalissa.

Adam Lambertin bongasin American Idol kisasta ja toivoin hänen voittavan. Nyt ajattelen että hänen uraansa olisi voinut voitto jarruttaa ja ehkä oli parempi tulla kisassa toiseksi.

Tämä on hienompi juttu kuin Armi Kuusela ja Gil Hilario.

Vierailija
70/78 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adamin kainalosta.

Vierailija
71/78 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätön juttu, meidän pikku-Sauli saa staralta noin rakastuneita katseita!

Vierailija
72/78 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ja ihan yhtä innoissani tästä romanssista kuin Antin ja Anskun :D

Vierailija
73/78 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fag-hag

Vierailija
74/78 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aidosti rakastuneen oloisia, se on ihanaa katsottavaa. Toivottavasti Aatami kohtelee Saulia hyvin, Sauli oli jo BB:ssä niin aito ja herkkä.

Vierailija
76/78 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam on niin hyvännäköinen ilman meikkiä kun taas sitten meikatuissa kuvissa ei sitten tippaakaan.

Vierailija
77/78 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh... heräisin niin onnellisena Adamin kainalosta. Adam on niiiin sexy! Hot!

Vierailija
78/78 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iso ero verrattuna omaan nuoruuteeni, silloin olisi kai pitänyt vaan odotella että joku kuva joskus julkaistaan Suosikissa tai Seurassa... Ja olisiko homoparista ylipäänsä julkaistu mitään? Sanomattakin on tietysti selvää että tämmöinen mediaseuranta tuo varmaan aikamoisen painolastin suhteelle. Mutta ehkä pärjäävät sen kanssa? 36 v.

Seuran tai Avun julkkissivut :-D Voi että niitä aikoja - eikä homoista puhuttu mitään...

Mä jotenkin luulen, että noiden kahden suhde voisi vaikka kestääkin, koska molemmat ovat ihan taviksia ja tuoreita julkisuudessa. Adam on kuienkin ehtinyt nähdä varmasti musiikkielämän raadollisuuden lieveilmiöineen (onnenonkijat + muut hyväksikäyttäjät) ja Saulihan on nyt vaan oma ihana itsensä *tähän-tekisin-sydämen-jos-osaisin*

Adam on varmasti ihastunut Saulissa juuri tuohon luonnollisuuteen. Saulikin on ehtinyt parin vuoden aikana pyöriä Suomen julkkisporukoissa, jotka toki ovat eri mittakaavaa kuin Jenkeissä, mutta kuitenkin. Pidetään peukkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan