Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan hajota.

Vierailija
02.02.2011 |

En jaksa tätä työttömyyttä enää. Olen niin väsynyt ja uupunut ja mieli maassa, etten pysty enää normaaleihin hommiinkaan. En uskonut, et tässä lopulta käy näin mutta kyllä toi työttömyys on niin paha paikka, että se lopulta sairastuttaa ihmisen.

Kommentit (8)

1/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rankalta.

Oletko kuullut Kuntouttavasta työtoiminnasta? Sitä on useilla paikkakunnilla, itsellä tietoa vain Vantaalta.

Sen kautta voi päästä työkokeiluun/harjoitteluun/työkuntoutukseen joka taas puolestaan mahdollistaa paremmin ihan oikean työpaikan saannissa.

Suosittelen myös erilaisten Työttömien yhdistysten toimintaan mukaan menemistä, ettei yksinolo ja masennus vie toimintakykyä

Voimia!

t diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Vierailija
2/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mulla sama tilanne. Tuntuu aivan kauhealta, en löydä sopivaa työtä ja mulla ei ole koulutustakaan..

Olis niin kiva olla työpaikassa jossa työkavereitakin.

Olen totaalisen yksin, 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hirveän väsynyt tähän kaikkeen. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ihan turhaan. ap

4/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin hirveän väsynyt tähän kaikkeen. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja ihan turhaan. ap

jos olet noin poikki! Ekaksi vaikka terveyskeskuslääkärin kanssa.

On ihan selvää, että kun yrittää ja yrittää eikä mikään aukea, se vie voimat. Hae tukea jaksamiseesi!

diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Vierailija
5/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että oot yrittänyt työnhakua ja turhaan? Sun kannattas nyt välillä tehdä jotain muuta, mikä piristäis.

Itse harrastan liikuntaa ja saan siitä voimaa.

Muutoin on silti aivan kamalaa myös, oon henkisesti väsynyt välillä.

Lähde edes ulos!

nro 3

Vierailija
6/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikään ei suju, eikä mistään tule mitään. En löydä enää elämään iloa enkä mielekkyyttä. Olen elossa mutta en elä. En ole onnellinen. Haluaisin vain nukkua. Pelkään, että tämä hauras korttitalo minkä olen saanut kasattua romahtaa hetkenä minä tahansa. Mutta en jaksa yrittää yrittää enää tämän enempää. Mun piti mennä tänään lääkäriinkin mutta peruutin sen koska en jaksanut lähteä liikkeelle. Olen enää noin 5 min kerrallaan tarmokas ja sitten väsähdän ja haluan vain olla rauhassa. Eiks olekin kamalaa ruikutusta? Mua itseänikin inhottaa mutta näin se vaan on, tämmöseks se on mennyt.

Tarkoitatko että oot yrittänyt työnhakua ja turhaan? Sun kannattas nyt välillä tehdä jotain muuta, mikä piristäis.

Lähde edes ulos!

nro 3

Vierailija
7/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikään ei suju, eikä mistään tule mitään. En löydä enää elämään iloa enkä mielekkyyttä. Olen elossa mutta en elä. En ole onnellinen. Haluaisin vain nukkua. Pelkään, että tämä hauras korttitalo minkä olen saanut kasattua romahtaa hetkenä minä tahansa. Mutta en jaksa yrittää yrittää enää tämän enempää. Mun piti mennä tänään lääkäriinkin mutta peruutin sen koska en jaksanut lähteä liikkeelle. Olen enää noin 5 min kerrallaan tarmokas ja sitten väsähdän ja haluan vain olla rauhassa. Eiks olekin kamalaa ruikutusta? Mua itseänikin inhottaa mutta näin se vaan on, tämmöseks se on mennyt.

Lähde edes ulos!

nro 3

Musta tuntuu että taustalla on jotain muutakin.

Tiedän omasta kokemuksesta. Mun koko elämä on ollut onnetonta sähellystä, mulla ei oo ammattia enkä jaksa kiinnostua mistään.

Elän päivä kerrallaan enkä minäkään ole onnellinen.

Harvoin on hyviä hetkiä.

Minä myös joskus olin silleen että nukuin päivällä, valvoin yöllä. Enää en nuku päivisin.

Yritä nyt jotain uutta tehdä joka päivä.

Pakota itsesi ulos, se on ensimmäinen askel ja sitten meet jonnekin juttelemaan! Nyt varaat ajan.

Ja käy tarkistamassa veriarvot.

3

Vierailija
8/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa työtä vaikka kuinka haluaisin ja yrittäisin! En jaksaisi enää yhtään kuunnella ihmisten puheita töistänsä: "Töissä sitä, töissä tätä, työssä, työstä, työhön..." Miksi juuri minun pitää olla "maailman ainoa työtön" (siltä se tuntuu, kun en tunne muita työttömiä)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi