Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia on teidän (horoskoopiltaan) kaksoslapset?

Vierailija
01.02.2011 |

Meille tulossa kaikella todennäköisyydellä sellainen (la 6.6.) - mitäpä siis odotettavissa? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne teidän horokooppia, mikä se on kiinalaisessa tai intialaisessa tai Sighitaulukossa?

Vierailija
2/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopeissa on toinen merkki, mut kyl se kaksonen on ja siltä se mun mielestä vaikuttaakin.

Eli, kaksonen on sosiaalinen, suosittu kaveri ja tutustuu todella helposti toisiin lapsiin. Omien kavereittensa kanssa jonkin verran ottaa johtajan roolia.

Sopeutuvainen, on kotonaan tilanteessa kuin tilanteessa. Ei turhia jännitä ja sopeutuu uusiin asioihin hyvin.

Puhelias, tiedonhaluinen ja kyselevä.

Erittäin fiksu ja älykäs (saattaa tosin olla vain kyse mun lapsesta...heh heh) ;D

Liikunnallinen ja meneväinen. Haluaa paljon tekemistä ja ulkoilua ja varsinkin nauttii kavereiden seurasta.

Minulla kuuluu perhepiiriin paljon kaksosia, joten yritin mainita heihin kaikkiin sopivia piirteitä.

Tärkeimpänä kaksoselle pitäisin että tarjoat hänelle paljon ystäviä ja kavereita ja ikätovereita. Hän tulee olemaan seurallinen ja aktiivinen.

Ai niin, vauva-aika meillä ainakin oli todella helppo ja ihana. Tuo sopeutuvaisuus näkyi jo heti vauvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopeissa on toinen merkki, mut kyl se kaksonen on ja siltä se mun mielestä vaikuttaakin. Eli, kaksonen on sosiaalinen, suosittu kaveri ja tutustuu todella helposti toisiin lapsiin. Omien kavereittensa kanssa jonkin verran ottaa johtajan roolia. Sopeutuvainen, on kotonaan tilanteessa kuin tilanteessa. Ei turhia jännitä ja sopeutuu uusiin asioihin hyvin. Puhelias, tiedonhaluinen ja kyselevä. Erittäin fiksu ja älykäs (saattaa tosin olla vain kyse mun lapsesta...heh heh) ;D Liikunnallinen ja meneväinen. Haluaa paljon tekemistä ja ulkoilua ja varsinkin nauttii kavereiden seurasta. Minulla kuuluu perhepiiriin paljon kaksosia, joten yritin mainita heihin kaikkiin sopivia piirteitä. Tärkeimpänä kaksoselle pitäisin että tarjoat hänelle paljon ystäviä ja kavereita ja ikätovereita. Hän tulee olemaan seurallinen ja aktiivinen. Ai niin, vauva-aika meillä ainakin oli todella helppo ja ihana. Tuo sopeutuvaisuus näkyi jo heti vauvasta.

ja kaukana tuosta kaikesta:-).

Vierailija
5/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoopeissa on toinen merkki, mut kyl se kaksonen on ja siltä se mun mielestä vaikuttaakin. Eli, kaksonen on sosiaalinen, suosittu kaveri ja tutustuu todella helposti toisiin lapsiin. Omien kavereittensa kanssa jonkin verran ottaa johtajan roolia. Sopeutuvainen, on kotonaan tilanteessa kuin tilanteessa. Ei turhia jännitä ja sopeutuu uusiin asioihin hyvin. Puhelias, tiedonhaluinen ja kyselevä. Erittäin fiksu ja älykäs (saattaa tosin olla vain kyse mun lapsesta...heh heh) ;D Liikunnallinen ja meneväinen. Haluaa paljon tekemistä ja ulkoilua ja varsinkin nauttii kavereiden seurasta. Minulla kuuluu perhepiiriin paljon kaksosia, joten yritin mainita heihin kaikkiin sopivia piirteitä. Tärkeimpänä kaksoselle pitäisin että tarjoat hänelle paljon ystäviä ja kavereita ja ikätovereita. Hän tulee olemaan seurallinen ja aktiivinen. Ai niin, vauva-aika meillä ainakin oli todella helppo ja ihana. Tuo sopeutuvaisuus näkyi jo heti vauvasta.

Vierailija
6/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moiseen roskaan?

Vierailija
7/8 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvasinkin tuossa lastani ja häneen sopivia piirteitä.

Omaan lähipiiriini kuuluu lapseni lisäksi useita kaksosia ja heistä jokaikinen kyllä on sosiaalinen, todella pidetty ja suosittu ystävä, sopeutuvainen eri tilanteisiin sekä fiksu ja älykäs.

Harmi että nämä piirteet eivät ole osuneet sinun kohdallesi. ;D Ehkä olet nousevalta merkiltäsi joku muu... :)

Vierailija
8/8 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin lapsena hyvin kiinnostunut astrologiasta. En kyllä enää usko siihen. Mutta meillä siis kesällä kaksivuotta täyttävä kaksonen. Hän on melko sopeutuva luonteeltaan, vauvana ehkä oli vähän turhankin helppo lapsi, mutta kyllä omaakin tahtoa on vähitellen ensimmäisen puolen vuoden jälkeen alkanut ilmaantua.

Lapsi on todella touhukas ja nopea liikkeissään. Ei kuitenkaan lähtenyt liikkeelle erityisen aikaisin. 8 kk neuvolassa ei vielä ryöminyt mutta pian tämän jälkeen lähti ryömimään ja konttasi myös vähän aikaa ennen kuin alkoi kävellä vähän vajaa 13 kuukauden iässä.

Myös puhelias ja sosiaalinen on lapsemme. Hän pitää muun muassa musiikista, muumeista, autoista (ja muista kulkuneuvoista), kirjoista ja runoista.