Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet ennustajista

Vierailija
01.02.2011 |

Kävin viime viikolla eka kerran ja nainen höpötti vain ympäripyöreitä ja kyseli koko ajan elämästäni ja sen perusteella lateli itsestään selvyyksiä. Ei vakuuttanut sitten yhtään. 40 euroa ihan tyhjästä. Olisipa parempi supliikki, niin minäkin alkaisin ennustajaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

astron sivuilla oleva ennustaja sanoi läheisestäni(kun kysyin hänestä), että vitamiininpuutos, no, läheiseni kuoli viikon kuluttua.

Vierailija
2/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajat ovat huijareita kaikki, tietenkin,

Hölmöiltä rahat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhdelle ja samalle soitellut muutamia kertoja. Hän on hyvä.

Juuri jokunen viikko sitten soitin hänelle uudestaan. Ja soitin siksi, koska muistin hänet ja mitä hän oli sanonut. Tajusin että näin se asia menikin. Juuri niinkuin hän oli ennsutanut,

Vierailija
4/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ennustaja, eli en ennusta tulevaa.

Vaan näkijä... eli näin ihmisestä asioita, mutten kaikista.

Enkä tee tätä työkeni enkä todellakaan ottaisi siitä rahaa.

Eli se totuus: Jos on oikea ennustaja/näkijä niin hän ei veloita !!

Eli kaikki nuo joihin soittaa ja varaa aikaa on täyttä humpuukia ja *askaa!!

Oikean näkijän/ennustajan "velvollisuus" on kertoa henkilölle jonka kohtaa, et mitä hänestä näkee, jos tämä haluaa kuulla siitä.

Vierailija
5/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.netin kautta. Olen niin pettynyt ennustajiin, kun olen hädässä heiltä apua hakenut, mutten saanut.

Vierailija
6/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan lupaa varmaksi.

Vierailija
7/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdella ennustajalla käynyt ja suu on kyllä loksahtanut auki. He tiesivät sellaisia asioita, mitä ei todellakaan pystynyt mistään päättelemään.

Esimerkki. Olen 20 vuotias tyttö, nuoren näköinen. Eka ennustaja pamautti, että mitä ihmettä sun ympärillä on tapahtunut, hän näkee pelkkää kuolemaa mun ympärillä. Tämä siis olikin totta, mutta kakaran näköiselle sellaista ei arvaten pamauta.

toinen ennustaja ennusti minulle ihmeellisen ammatin ja epäili itsekin, että mitäköhän tämä tarkoittaa. Nyt tiedän, mitä tarkoitti.

Suosittelen hyvioä ja oikeita ennustajia.

Vierailija
8/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nämä oli ja missä kävit heidän luona. Ja oliko kalliita?

Vierailija
9/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama huijari täällä jo kertookin positiivisia asioita:)

Voisikohan johtua siitä että on oma lehmä ojassa?

Painukaa takaisin koloihinne, VITUN VALEHTELIJAT!!!

Vierailija
10/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkseen ennustajat taitavat olla huijareita, mutta uskon että on myös ihmisiä, jotka saattavat nähdä mitä heidän läheisilleen tapahtuu. Ennustamisesta en tiedä, mutta ainakin mitä heille tapahtuu juuri nyt, jossain muualla.

Itselle ei ole mitään vastaavaa tapahtunut, mutta naapurinmummeli kertoi eläessään kaikkea mitä hän oli nähnyt. Se oli mielenkiintoista...

Vierailija
11/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saisit yhteyden...minä tarvitsen näkijää. Jos kerrot mitä tarvitset jotta näet ...autathan.

Vierailija
12/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen yh täällä

Vierailija
13/16 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakija_@hotmail.com

Olen ilmainen!

Mutta... en pysty aina kaikille näkemään, joten sen varaan ei voi minua haukkua, jos en kaikille näe asioita.

Joillekin näen vähän toiselle todella paljon.

JA kolmansille en näe mitään, kun en saa yhteyttä.

Syy miten saan yhteyden on itsellenikin mysteeri.

En ole vielä ketään löytänyt joka osaisi sen minulle kertoa.

Ohi asian...

Raskaana ollessa soitin piruuttani eräälle näkijälle joka veloitti minulta 30euroa. Tätä näkijää oli suositeltu, koska eräs perhe tuttu käytti häntä usein.

(Ja jos totta puhun niin tämä tuttu rouva on helposti höynäytettävissä tällaisella asialla!! Jos haluaisin olla ilkeä tekisin häneele samoin ja kertoisin ympäripyöreitä, jolloin hän elää elämäänsä niiden ennusteiden mukaan itse!!)

No takaisin muhun... eli tämä ennustaja sanoi et tulisin raskaaksi noin 2-3 vuoden päästä. Ja kun sanoin et olen raskaana niin meni hiljaiseksi ja vaikeaksi... sanoi katsoneensa kortteja jotenkin väärin. KErtoi et mieheni on mulle uskollinen ja palvoo mua. No ei palvonut ja ei ollut uskollinen, erottiin aika pian lapsen synnyttyä. Eikä siis eroa nähnyt vaan häät :D

Eli jos oikeasti on näkijä ei toinen näkijä välttämättä pysty näkemään hänen tulevaisuuttaan. Näin olen kuullut jostain.

Vierailija
14/16 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin sinulle jo viime vuonna, eikä vastausta ole näkynyt? Ei tuo huijari sinulle ollut näkemättä, koska sinä olet näkijä, vaan koska ei vaan yksinkertaisesti ollut näkijä. Olen ollut joskus kalajoella ja hän kyllä näki, mutta uskon, että se vaatii henkilökohtaisen läsnäolon.

Vierailija
15/16 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä nykypäivän Suomessakin on idiootteja jotka uskovat "näkijöihin" ym huijareihin niin millaistahan onkaan jossain takapajulassa?

Vierailija
16/16 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku elää ennustuksilla, taikausko ei häviä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi