miksköhän inhoan tyttölapsia??
Siis vauvana ne vielä menee, mutta isompana, YÖK! On toki pojatkin ihan kauheita, mutta tuo kauhea juoniminen ja selkään puukottaminen alkaa jo 7-vuotiaana...Esim. Miks tyttöjen pitää aina jättää se kolmas ulkopuolelle leikeistä? Onneks mulla ei ole kuin poikia....vetelisin varmaan ympäri korvia tuollaista pikku juonittelijaa. Vai onko tämä vain minun päässä tämä inho? Tajuatteko tyttöjen äidit miten rasittavia lapsenne ovat?
Kommentit (27)
vääristyneestä äiti-tytärsuhteestasi.
Olen surullinen puolestasi.
t. kolmen tytön bioäiti ja yhden tytön ja yhden pojan bonusäiti :-)
Apua! Mä _inhoon_ pinkkiä/vaaleanpunaista yli kaiken. Ei kiitos tyttöjä tähän taloon.
Pojat meluavat, kuseksivat vessan, pyyhkivät suunsa ja nenänsä paidan hihaan. Pärjäävät huonommin koulussa ja ovat aina päiväkotihenkilöstön sekä opettajien päänvaiva.
Tytöt ovat taas fiksuja käärmeitä, jotka juonittelevat isänsäkin pikkusormensa ympärille. Katsovat tarkasti, kenen kanssa leikkivät ja ovat hyvää pataa jonkun bestiksen kanssa. Sorsivat jotakuta muuta heikompaa ja jättävät kylmästi leikeistä.
eli naisvihaaja. Ei ole ollenkaan tavatontakaan edes. :(
ja tekisin tältä istumalta vielä yhden tai kaksi lasta, jos joku lupaisi, että ne ovat tyttöjä.
Rakastan pieniä poikiani, mutta tunnen myös suurta surua siitä, että meille ei tyttölasta ole siunaantunut.
PS. Mielestäni naisia vihaava nainen on säälittävintä mitä maailmassa on.
jota on vedelty ympäri korvia ja joka on koettu rasitteena?
vittumaisuudelleen voi -sellaiseksi sinäkin olet syntynyt ap