Viiden päivän nutraajat
miten meinaatte jatkaa viiden päivän kälkeen? Antakaa vinkkejä!
Kommentit (5)
toiveissa on että pari kiloa lähtis. Mutta neuvoja tosiaan miten sitten jatkaa tarvisin. ap
osanutraten, eli aamulapapirtelö, tavallinen lounas ilman hiilareita, välipalahedelmä, päivällispatukka ja iltapalarahka ananaksella.
Näin lähti viidessä päivässä 3,5kg. Nyt olen jatkanut vhh:lla (en karppaa, koska mulla on 1tyypin diabetes..) ja hyvin sujuu. Tosin sunnuntai-iltana iski mahatauti, joten kevytjaffalla mennyt nyt kaksi päivää :(....
Mutta huomenna takaisin töihin ja vhh-arkeen :).
Nii, ja aloitus mitat oli 168/105 ja nyt siis 101
mun tausta tälle nurtaukselle on varmaan eri kuin useimmille mutta kerronpa nyt. Painoindeksi on 23 eli olen normaalipainoinen, cambridgellä pudotin nyt syksyn mittaan n.18 kiloa, sen jälkeen olen noudattanut vhh-diettiä, paino on pysynyt hyvin kurissa mutta en ole oppinut syömään ns.huolettomasti vaan ruokailut on yhtä punnitusta ja kalorilaskurin kans pelaamista, ja jos niissä lipsuu niin kyllä se heti painossakin valitettavasti näkyy... nyt haluaisin kuitenkin vielä parikolme kiloa pois ja en vaan jaksa laskeskella kaikkea ja ihan vaan laiskuuttani ostin viiden päivän kuurin että saan "lomaa" siltä puuhalta... Vhh ja cambridge on molemmat hyviä menetelmiä mutta tällä kertaa menen nutraten viisi päivää ja nautin kun ei tarvi ajatella mitään sen kummemmin kuin että vettä muistan juoda ja pussikeitot syödä ;D... Paljonkohan tällä vois odottaa putoavan viidessä päivässä?
ja viiden päivän kuurilla sain nipin napin kilon pois. Eli nämä viimeiset kilot lähtevät todella hitaasti...
Pysyykö? Saisko edes kilon pois? T. 59 kg