Miten usein teillä syödään halloumia?
Kommentit (36)
Ja joo ei asuta maalla, vaan isossa kaupungissa ihan.
Se on suolaista, mutta niin älyttömän hyvää. Makeiden miniluumutomaattien kanssa salaatissa se on ihan taivaallista.
kesällä lähes joka viikko, talvella ehkä kerran kuukaudessa. Grillattuna parasta, mutta menee toki pannulla paistettunakin *slurps*
Ja tietämättömille, Halloumi on Kyproslainen juusto.
muuten n. kerran pariin kuukauteen.Suuri herkkuni:)
että miten moni vastaa tähän brassailuketjuun, kun taas oltermanniketju jää lähes täysin huomiotta.
t. ap pilkettä silmäkulmassa ;)
Vähän ot, mutta annatteko vinkkejä?
Itse en ole koskaan syönyt muualla kuin ravintolassa.
Oltermanni on kilohinnaltaan kalliimpaa.
Vähän ot, mutta annatteko vinkkejä?
Itse en ole koskaan syönyt muualla kuin ravintolassa.
on jo useaan kertaan mainittukin. Teflon-pannulla ilman rasvaa paistamalla halloumista tulee tosi hyvää myös. Salaatin kanssa syödään.
joten en kyllä osaa ajatella sitä brassailuna, halpaa ja hyvää mahantäytettä siellä :D
voisi kyllä paistaa joku päivä :)
Hyvä että muistutit tuosta halloumista, täytynee joku päivä ostaa sitä ;)
Ainii, ja vastaan samaan syssyyn, että syön oltermannia n. 5kertaa vuodessa.
Vähän ot, mutta annatteko vinkkejä? Itse en ole koskaan syönyt muualla kuin ravintolassa.
on jo useaan kertaan mainittukin. Teflon-pannulla ilman rasvaa paistamalla halloumista tulee tosi hyvää myös. Salaatin kanssa syödään.
Pitääks sitä maustaa jotenkin? Vai onko niin kuin esim. vuohenjuusto, että ihan sellaisenaan grillattuna/paistettuna on ok? Toki voisin kokeilla, mutta kun kerran tämä ketju osui hyvin kohdalla
17
Koskaan, kerran ostin kun tuli kasvissyöjäkaveri grillaamaan...
ja paistat joko teflonpannulla ilman rasvaa tai grillissä molemmin puolin niin että pinta ruskistuu.
ja paistat joko teflonpannulla ilman rasvaa tai grillissä molemmin puolin niin että pinta ruskistuu.
Kesällä monta kertaa viikossa. Talvella pari kertaa kuukaudessa.
Maustamme sen sitruunapippurilla, suosittelen!
hyvää paistettuna salaatin kanssa näin talvellakin