ärsyttäää kun ei ole ketään joka suostuisi ottamaan lapsen
no perhetyöntekiä käy joskus ehkä parin tunnin ajan mut joooo sehän kovasti helpottaa..
oma äiti ei voi hoitaa ku sairas ja lapsen isän vanhemmat ei jaksa/kiinnosta.
mulla hajoo niin pää.. ärsyttää koko lapsi nykyään.. :(
Kommentit (8)
semmoinen tulee päiväksi per viikko alle yksivuotiaalle.
sulla ole ketään kavereita jotka vois auttaa? Ei meilläkään ole ketään, oma äitini kuollut, isä asuu 300 kilsan päässä ja appivanhemmat eivät ehdi kuin joskus olla hetken. Löysin täältä onneksi muutaman lapsiperhetutun jotka ovat välillä katsoneet lapsia hetken että pääsen edes lääkärissä itse käymään. Kerroit että perhetyöntekijä käy teillä. Mitä jos kysyisit olisiko teillä mahdollisuutta esim. tukiperheeseen? Lapsi voisi olla siellä vaikka yhden päivän silloin tällöin hoidossa. Kerro ihmeessä perhetyöntekijälle jos epäilet jaksamistasi. Kyllä ne ymmärtää että jos on yksin ja ilman tukiverkkoja niin jaksaminen on kovilla. Pieni käytännön vinkki voisi olla myös sellainen että ajattele lapsestasi hyviä asioita. VAikka sinulla ei olekaan kelvollisia sukulaisia tai tuttavia, niin sinulla on kuitenkin lapsesi ja hänelle sinä olet maailman tärkein ihminen. Hänen takiaan kannattaa jaksaa ja yrittää vaikka se välillä tuntuukin vaikealta.
Minulla jo koululaisia jotka rakastavat pikkuihmisiä. Voin ottaa hoitoon välillä.
lapsi on sairas ja välillä vähän vaikea.
no mun veli on ehdottanut että voisi ottaa pojan mutta hänellä ollu joku vuos sitten viel huumejuttuja niin en osaa luottaa häneen(ja juo useasti viikonloppuisin)eikä myöskään poikaani tunne tai ole nähnyt kun 2kertaa...
en vaan jaksa...
onneksi minulla on mummot,papat,tädit,enot ja kaverit jotka katsoo lasta kun tarvitsen
ja missä asutte?