Unettomuudesta kärsivät
Hankkikaa kani. Mä rapsutin meidän kania eilen puoli tuntia ja olin ihan nukahtaa siihen. Parempaa unilääkettä kuin kanin rapsuttelu on vaikea kuvitella. Aamulla jos herään liian aikaisin, lasken vaan käden lattialle ja kani loikkii siihen heti rapsutettavaksi ja hetken päästä olenkin jo ihan valmis jatkamaan uniani. Todella rentouttavaa.
Kommentit (7)
hankkikaa unilääkkeet
lukekaa vanhoja power-point-esitelmiä
Useimmat kanit eivät kaipaakaan syliin ottamista vaan lattialla oleskelu riittää ihan hyvin. Ehkei kissan rapsuttelu ole niin rentouttavaa kuin kanin. En tiedä. Kissat on vähän arvaamattomampia otuksia, en sänkyyni kyllä päästäisi.
hankkikaa unilääkkeet
lukekaa vanhoja power-point-esitelmiä
Kani on ihan luomuhoitoa. Riippuvuus kanin rapsuttelusta ei ole haitaksi.
ja riippuvaiseksi, niin on väärät lääkkeet tai niitä käyttää väärin. Siis jos puhutaan unettomuudesta.
Ja olen samaa mieltä, ap ei tiedä unettomuudesta mitään.
P.S. En ole huomannut kissassani mitään arvaamatonta. Vai sekö se minua yöllä nenästä puree *pohtii*
Jos ei neuvo kelpaa, älä noudata sitä, hyvänen aika.
Mä olen omakohtaisesti huomannut, että kanin rapsuttaminen unettaa. Luultavasti siihen kelpaa muukin lemmikki. Kani vaan on sellainen, että tykkää rapsuttelusta ja malttaa olla aloillaan niin kauan, että rapsuttajaa alkaa väsyttämään. Ja kyllä unettomuudesta ON kokemusta. Tiedän miltä tuntuu herätä keskellä yötä viikko viikon jälkeen ja valvoa aamuun asti ja sitten yrittää väsyneenä töihin. En vaaan arvannut, että mulle on apu niin lähellä. Piti kertoa muillekin.
Ne liikkuu niin oudosti singahtelemalla. En todellakaan uskaltaisi ottaa syliin.
Enkä tykkäisi että kotonani olisi papanoita siellä täällä.
Mulla on kissa niin se tekee kaikki tarpeensa samaan paikkaan, hiekkalaatikkoon.
Killi tulee yöksi minun viereen nukkumaan mutta ei hänkään saa minulle unta taiotuksi.
Nimimerkki oikeasta unettomuudesta kärsivä.