Anoppisi ammatti?
Nytpä ei unelmoidakaan vaan kerrotaan TOTUUS!
Tyytyväinen vai ei?
Kommentit (32)
Kotiäitinä pidempi ura.
Mullakin on palkanlaskija-kotirouva-anoppi. On varmaan sama kuin tuolla edellisellä :). Se on kyllä myös mulle paras anoppi. Ei tarvii riidellä mutta ei tarvii myöskään kovin usein nähdä (en ole oikein koskaan ollut heille "se oikea". Toi edellinen olikin sitten varmaan se, joka on taas osannut nauttia siitä perseennuolijan roolista ihan kunnolla ;)
Mutta ensitöikseen tutki mun luottotiedot (ei tiedä että tiedän)
Pitkään oli kotiäitinä, opiskeli samalla ja nyt on päässyt vielä toteuttamaan itseään työsarallakin. Aivan ihana anoppi, esikuva mullekin.
Eläkkeellä ollut pari vuotta. Tykkäsi työstään jota piti kylläkin raskaana, siis työtahti oli kiivas vaikkei fyysisesti raskasta ollutkaan.
Seurakunnan nuorisotyöntekijä. Tykkää työstään vaikka joskus harmittelee kun on leirejä niin paljon, alkaa jo lähentelemään eläkeikää. Paras anoppi ikinä, nuoret pitävät nuorena :)
eli toisin sanoen siivooja. vaikka olis itse presidentti niin ei pisteet nouse mun silmissä, sen verran mulkku akka
Anoppi on tyytyväinen ja niin olen minäkin anoppin, vaikkakaan ei hänen ammattinsa meidän väleihimme vaikuta muuta kuin et tietty ammattinsa puolesta jeesaa perhettämme tietotaidollaan:)
ja maailman pihein ihminen!
hallitsisi niin mielellaan meidankin taloutta.