ANTTILA boikotiin tyrkyttämisen vuoksi, misssä muualla tyrkytetään kassalla ?????
Osta ässäarpa, osta karkkia, osta sitä sun tätä... Tuollainen ääliömainen tyrkyttäminen OTTAA AIVOON.
Minä ostan kaupasta mitä tarvitsen ja maksan sen kassalla, en siedä kassalla tyrkyttämistä.
ANTTILA on boikotissa tämän takia. Missä muualla tyrkytetään ??? Jotta tietää välttää ?
Tiedän että myyjät inhoavat sitä yhtä paljon kuin kaikki asiakkaat. Silti heidät pakotetaan tyrkyttämään. Ostoboikotti on ainoa joka auttaa.
Kommentit (107)
tuohon. Anttilassa taas ei ole tyrkytetty.
ja NEste.
Minäkin inhoan tyrkyttämistä ja samoin jokainen jonka kanssa ole jutellut.
MITÄ asiakkat voivat tehdä tyrkyttämisen lopettamiseksi ? ei muuta kuin kirjoitella nettiin ja valittaa asiasta. Ehkä joku näitä pomosista lukee nettiäkin joskus
Lisämyyntiä nyt pitää varmaan yrittää tehdä joka puodissa, mutta kun olen ostamssa lasten värityskirjaa ja mulle yritetään myydä muistitikkua, niin se on vähän huonosti hoidettu tilanne. Jos olisivat yrittäneet myydä värikyniä, niin olisin saattanut ostaakin. Eli ei siinä kyllä kamalasti asiakkaan edut ole mielessä kenelläkään.
samoin Oulun Kodinykösessä
Lähinnä KARKKIA kassoilla. Jumlauta että menee hermot
asiaan, siitä jopa pidetään kirjaa, paljonko on ns. kassamyyntiä tehnyt.
kaikissa edellä mainituissa mutta en ole tyrkyttämiseen (onneksi) törmännyt.
Niiden myyjien on pakko tyrkyttää, vaikka olis kuinka vastenmielistä.
Mä muistan, kun ekan kerran törmäsin suomal. kirjakaupassa tähän, olin niin hämmästynyt, että oli vaikeaa olla kohtelias. Oltiin kaverin kanssa kassalla ja myyjä esitti molemmille samat kysymykset, se oli jotenkin niin kummaa, kun en ollut aiemmin ilmiöön törmännyt.
Ennen kaikkea käy ne myyjät sääliksi.
asiaan, siitä jopa pidetään kirjaa, paljonko on ns. kassamyyntiä tehnyt.
Kassa voi kysyä ystävällisesti, saisiko olla muuta.
Mutta se että pidetään kirjaa ja syyllistetään niitä, jotka eivät tyrkytä tarpeeksi, on IHAN sairasta. Sekä asiakkaan että myyjän kannalta.
STOKKALLA ei tyrkytetä
ja en todellakaan tiedä asiakasta joka olisi asiasta mielissään.... vastemielistä.
Olen alkanut lähettämään valitusksia kauppaan, aina kun törmään tähän ilmiöön...
Kääntyy kyllä kauppaa vastaan koko vastemielinen tyrkytys
käyttää "koeostajia" jotka seuraavat, tyrkyttääkö myyjä tarpeeksi.
Miettikää ?
hyväksyttekö ystävällisen lisämyyntiehdotuksen tekemisen, vai miellättekö kaiken myyjän suusta tulevan tyrkyttämiseksi?
Olen Seppälässä töissä ja meiltä edellytetään myös lisämyynnin tekemistä. Joskus on ihan ok, esim. juhlamekon ostajalta voi kysyä että tarvitsetko asun kanssa juhlasukkiksia tms. mutta aika vaivaannuttavalta tuntuu, kun jollekin hiuslakan ostajalle pitää alkaa tyrkyttää myös muotovaahtoa...
On kyllä kamala työpaikka muutenkin. Ainakin meidän myymälässä myymäläpäällikkö pitää työelämää ja työsuhteita koskevaa lainsäädäntöä ja ns. hyviä tapoja lähinnä vitsinä.
Onneksi valmistun pian ja pääsen pois.
ja aiheuttaa välittömän boikotin ko. kauppaan
Ystävällinen kysymys, saisiko olla muuta on ok periaattessa. Vaikkakin ostan mitä tarvitsen ja ei enää todellakaan kassalla tarvitse kysellä...
Mutta tietyn tuotteen tyrkyttäminen on kamalaa (kuten karkki, ässäarpa jne)
Cittarissa oli ennen joulua joku ihme kampanja että kassat tyrkyttivät arpoja jokaiselle. Meinasi mennä hermot ja siirryin viereiseen S-markettiin.
Niillä on joka viikko vaihtuva tuote kassalla. Aina jotain ihan kamalaa halpiskrääsää, kuten viiden euron rannekello jne.
Tämän tuotteen vieressä on kassalla lappu: "Jos myyjä ei tarjoa sinulle tätä tuotetta, saat sen ilmaiseksi".
Tavara on aina sitä luokkaa, että en sitä edes ilmaiseksi ottaisi. Myyjärukat joutuvat sitä aina asiakkaalle tarjoamaan...
Niillä on joka viikko vaihtuva tuote kassalla. Aina jotain ihan kamalaa halpiskrääsää, kuten viiden euron rannekello jne. Tämän tuotteen vieressä on kassalla lappu: "Jos myyjä ei tarjoa sinulle tätä tuotetta, saat sen ilmaiseksi". Tavara on aina sitä luokkaa, että en sitä edes ilmaiseksi ottaisi. Myyjärukat joutuvat sitä aina asiakkaalle tarjoamaan...
onko enää edes todellista ?????????
joka ikinen kerta mulle tyrkytetään niitä krääsäkoruja ja joka ikinen kerta mä nätisti kieltäydyn :)
ja sit kauhea hinta jostain telkkarin 3 vuoden vakuutuksesta...
Meillä ainakin on kotivakuutus, joka maksaa samanverran, kuin niiden yks 3 vuoden tv-vakuutus, ei hyvää päivää???!!!
Citymarketissa kanssa myyjät joutuu tyrkyttämään, liekö K-ryhmän ilmiö erityisesti, ainakaan S-ryhmän kaupoissa EN ole törmännyt asiaan. No, ei mua häiritse sanoa kiitos enkä todellakaan hermoa asiasta kassalla kun sympatiat on täysin myyjien puolella, ei oo herkkua niillä :( Aivan rasittavaa.
Muistelen että joku aika sitten oli joku juttu ay-liikkeen taholta, että kun jossain Keskon kaupassa pakotettiin tyrkyttään arpoja tms, mut miten siinä kävi, ei vissiin mitenkään kun äristiin vaan.
Mut ehkä auttas jos kaikki antais vaikka netin kautta palautetta kaupoille, palautelomakkeella! Että tiedämme mitä olemme hakemassa kaupassa, älkää loukatko älykkyyttämme tyrkyttämällä jotain ihan muuta.
Höh.
Ite olen täällä mainitussa firmassa töissä ja totta tosiaan, tyrkyttäminen on myös minusta todella vastenmielistä ja noloa. Mutta ei auta, kaikki pitää kirjata listaan ja esimiehet hiillostaa jos ei merkintöjä ole. Yritä siinä sitten pitää hyvää työmotivaatiota yllä :P
Pyydänkin teitä, rakkaat palstalaiset, laittamaan asiasta kirjallista palautetta,aina kun teillä on muutama minuutti kauppareissulla aikaa. Työntekijöitähän ei asiassa kuunnella, mutta ehkä riittävällä asiakaspalautteella saisi jotain aikaan...Boikotista kun koskaan tulisi niin laajaa että johtoporras siihen kiinnittäisi huomiota :D
Boikotoi keskenäsi.