Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos laihtuisit bmi 25 -> 23 ja

Vierailija
31.01.2011 |

harrastaisit runsaasti liikuntaa ja lihaskuntoharjittelua niin että kiinteytyisit huomattavasti, sanoisiko miehesi sinulle siitä jotain positiivista?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdeksän kiloa lähti puolen vuoden sisään, mies kyllä on noteerannut positiivisesti useampaan otteeseen...

Vierailija
2/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä susta jo huomaa, että olet laihtunut. Ryhtikin on jotenkin parempi."

"Uuuh, ihanat pakarat."

"Purista vähän pakaraa. Mmmm, ihana."

"Sun pylly on kyllä selvästi piukempi. Annas kun vähän kokeilen."

"Aaah, voitko olla koko päivän noissa kalsareissa, hyvin korostaa muotojaa."

jne. (mulla on pyllymies...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei kehuisi, koska laihuuden ihannointi saa aikaan vain syömishäiriöitä. Minä olen nyt syksystä lähtien laihtunut 10kg ja mies sanoi etten saa enempää laihtua. Ei kehu, koska kelpaan hänelle yhtä hyvin nyt kuin 10kg painavampanakin. Hän ei ihaile laihuutta, mutta meillä onkin todella hyvä parisuhde. Kelpaan hänelle sellaisena kuin olenkin.

Vierailija
4/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä susta jo huomaa, että olet laihtunut. Ryhtikin on jotenkin parempi."

"Uuuh, ihanat pakarat."

"Purista vähän pakaraa. Mmmm, ihana."

"Sun pylly on kyllä selvästi piukempi. Annas kun vähän kokeilen."

"Aaah, voitko olla koko päivän noissa kalsareissa, hyvin korostaa muotojaa."

jne. (mulla on pyllymies...)

Panetti jo lukea. t. ap

Vierailija
5/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kamala kriisi iski siitä.. Hienoa ;)

Vierailija
6/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei kehuisi, koska laihuuden ihannointi saa aikaan vain syömishäiriöitä. Minä olen nyt syksystä lähtien laihtunut 10kg ja mies sanoi etten saa enempää laihtua. Ei kehu, koska kelpaan hänelle yhtä hyvin nyt kuin 10kg painavampanakin. Hän ei ihaile laihuutta, mutta meillä onkin todella hyvä parisuhde. Kelpaan hänelle sellaisena kuin olenkin.

kehua jos kerran laihtuminen on ongelma. Mutta kun minä olen itse ihan innoissani tästä uudesta kropastani joka on tosi hot ikäisekseni, eikä sanallakaan ole mies kommentoinut. Ja juu ei ole mitään mustasukkaisuutta, se on vaan niin paska. ap

Vierailija
7/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä miehen takia oo laihduttanut? Mikse sulle riitä tuo, että oot itse innoissasi kropastasi? Olisiko miehellä laihdutustarvetta? Kai sä ymmärrät, että on sille aika kova paikka, kun sä oot tullut upean näköiseksi ja sen oma maha roikkuu kuten ennenkin.

Miksi et oo tyytyväinen itseesi ja tuloksiisi, jos mies ei niitä ylistä?

Vierailija
8/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinhan ihan hyvin vaikka elää yksin. Mutta kyllä se kivalta tuntuisi. Voisi vaikka seksikin maittaa paremmin, jos edes joskus saisi jotain positiivista kannustusta. Itse koetan muistaa kehua miestä vähän väliä, nykyään enää lähinnä siksi että lapset saisivat mallia positiivisesta palautteesta. Eikä miehen maha roiku, ihan normaalipainon sisällä on.

Vierailija
9/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpoisin, niin saattas meillä olla aika hiljasta...vähän joka saralla!

Vierailija
10/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne sulla. Otan osaa. Tiedätkö ,sellaisia hyviä miehiäkin on, jotka eivät kyttää puolisonsa painoa?

TOisaalta, usein tuntuu siltä, että vakka kantensa valitsee, joten sopinette toisillenne.

Vierailija
12/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toki hän on sitä kommentoinut! Olen itsekin ollut niin innoissani kun olen päässyt pienestä ylipainosta eroon ja vaatteet mahtuvat taas päälle... Olisi todella outoa jos mies ei mitään sanoisi. Juu, en tarvitse hänen hyväksyntäänsä ja kelpaan pullukkanakin, mutta molemmat haluavat pitää itsensä normaalipainoisena.

Vierailija
13/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi alkuun BMI:n edes 33:n luulisin että alkaisi riemuita jo siitäkin.

Mutta ei siis koskaan, KOSKAAN arvostele mun vartaloani millään tavalla. Kehuu kyllä. Vaikka tässä läskisäkissä ei mitään oikeaa kehumista olekaan.

Vierailija
14/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet alipainoinen!mutta taidat olla muutenkin vielä pikkutyttö!bmi 23 kuulostaa mahtavalta!just terveellinen ja kiva fiilis..ja vielä tietää olevansa nainen :) vaikka kyllä niitä p o i k i a k i n on jotka tykkää anorektisista naisista!!idiootti toi edellinen kommentti!toivottavasti et sekoa kun kasvat aikuiseksi ja naisen näköiseksi

Vierailija
15/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullakin ollut aikuisiällä bmi 17.7 eikä siinä nyt ole mitään erityisen tavoittelemisen arvoista. Sinähän olet oikeastaan vähän pullukka tuohon verrattuna!

Nyt kolmekymppisenä olen tajunnut että kakkosella alkava indeksi on huomattavasti parempi ja terveemmän näköinen.

Vierailija
16/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on BMI 27 tällä hetkellä. Mies on kuulemma tyytyväinen näin ja on sanonut että ilmottaa sitten kun mun on tosissaan aika ruveta laihduttamaan. Olen pyrkinyt pitämään sen tässä ettei todellakaan nouse. jos laihdun niin laihdun mutta kunhan kiloja ei ainakaan lisää tule. Nyt oli kilo pudonnu viikon aikana ja mies kysy jo samantien et ootsä vähän laihtunu. Suhteen alussa painoin 70 kg. Nyt painoa on 78 kg. Raskaudesta jäi hieman kiloja ja suhteen aikanakin olen hieman lihonnut. Ei kuulemma haittaa tahtia yhtään. Itse olisin erittäin tyytyväinen jos pääsisin 70 kiloon takaisin. Lupaisin ja vannoisin etten ikinä enään elämässäni ruikuttaisi painostani. Alle 65 kg en ikinä ees laihduttais. Mulla on kuitenkin kuppikoko 80G joten se näyttäisi jo niin naurettavaltakin jos olisin alle 65 kg. Mutta tosiaan, kyllä oma mieheni kehuisi varmasti ja se tsemppais vaan ja auttais laihduttamisessa ja mun paino putois 25 -> 23.

Vierailija
17/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pudotin painoa viime vuonna juuri tuosta bmi 25:stä 23:een. Tuo tapahtui n. puolen vuoden aikana, eli mistään dieetistä tms. rupeamasta ei ollut kysymys, vaan kiinnitin huomiota muutamaan asiaan, jolloin paino tippui ihan normaalielämässä vähitellen.

Mulla syynä tuohon painonpudotukseen oli kyllästyminen omaan tukkoiseen ja painavaan oloon, halu jaksaa lasten kanssa paremmin ja vaikeus löytää sopivia istuvia vaatteita.

Painon putoaminen oli toki mukavaa, mutta ei se minulle ollut mikään riemunkiljahdusten paikka itsellenikään. En minä kaivannut mitään ulkopuolisia hurraahuutoja tai tukea ja kannustusta asiaan, joka ei vaatinut minulta mitään ponnisteluja. Tuntuisi jopa omituiselta ja kiusalliselta, jos minua olisi kehuttu ja kannustettu siitä, että elän normaalia terveellistä elämää, jota olin ennenkin elänyt, mutta joka pikkulapsiaikana pääsi vähän unohtumaan.

Vierailija
18/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei maininnut mitään, ei edes kosketellut, kuten yleensä aina ohimennessään. Sitten selvis ettei ollut "uskaltanut" sanoa mitään. Mä olen jokseenkin kärttyinen laihiksella ja inhoan kun ihmiset huomauttelevat painostani, joten hän ajatteli olla ihan hiljaa asiasta. Kun asia tuli selväksi, kehuu useinkin.

Vierailija
19/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kaivannut mitään ulkopuolisia hurraahuutoja tai tukea ja kannustusta asiaan, joka ei vaatinut minulta mitään ponnisteluja.

Minä olen tehnyt ihan helvetisti töitä tämän eteen. Jokapäiväistä liikuntaa ja herkut pois ja niin edelleen. ap

Vierailija
20/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihdoinkin! On tätä jo odotettukin. Kylläpä se kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan