Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos laihtuisit bmi 25 -> 23 ja

Vierailija
31.01.2011 |

harrastaisit runsaasti liikuntaa ja lihaskuntoharjittelua niin että kiinteytyisit huomattavasti, sanoisiko miehesi sinulle siitä jotain positiivista?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioi mua joka tapauksessa jo liikaakin, tosin bmi on 22, millä taas ei ole mitään merkitystä meidän suhteessa :)

Vierailija
22/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kaivannut mitään ulkopuolisia hurraahuutoja tai tukea ja kannustusta asiaan, joka ei vaatinut minulta mitään ponnisteluja.

Minä olen tehnyt ihan helvetisti töitä tämän eteen. Jokapäiväistä liikuntaa ja herkut pois ja niin edelleen. ap

Nauti ja iloitse saavutuksestasi, osta vaikka jotain uusia imartelevia vaatteita :)

Se, että mies ei kommentoi, voi johtua siitä, että sinun muutoksesi on hänelle jotenkin uhka. Esimerkiksi minun mieheni on aivan hädissään, jopa vihainen kun minä olen pitkän äitiysvaiheen jälkeen löytänyt naisellisuuteni uudestaan. Pukeudun kauniisti, olen laihtunut ja treenaan paljon, näytän hyvältä. Mies on kauhuissaan, että mitä tapahtuu :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt ihan helvetisti töitä tämän eteen. Jokapäiväistä liikuntaa ja herkut pois ja niin edelleen. ap

Jännä juttu, että yhdelle se on ihan vain tavallista elämää ja toiselle helvetisti töitä.

Vierailija
24/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on juuri sitä normaalia terveellistä elämää..

Lupaan sulle, että 90& prosenttia naisista liikkuu huomattavasti vähemmän ja alahaisemmalla intensiteetillä kuin minä. Kato jos liikkuisi, ne näyttäisi samalta kuin minä. t. ap

Vierailija
25/25 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan huomaamatta jäisi, koska sen osuus lastenhoidosta kasvaisi niin paljon mun kuntoiluni vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi