Kuka on tilannut joskus jotain bridezillas.fi nettikaupasta??
Millainen toimitusaika sinulla oli tuotteesta ja tuleeko perille?
Minulla on ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseisestä nettiliikkeestä.
Tilasin asusetin 4.12! Toimitusaika oli 2-3vko:a koska tekevät tuotteet käsin itse.. Aikaa kului ja kului. Olen ollut yhteyksissä tuonne kolmisen kertaa. Tuli vieläpä viesti jossa sanottiin että tuote on toimitettu kuljetukseen 14.1., mutta kun noilla sivuilla kävin niin siellä luki että tuote toimitettu kuljetukseen 20.1 ja ei en vieläkään ole saanut tilausta ja hölmö menin sen jo maksamaan :/
Kommentit (51)
Juu, eipä ole pakettia kuulunut.. Useamman kerran laitoin s-postia, eikä tullut vastausta. Vasta kun uhkasin ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, sain vastauksen, että heillä on päivitykset menossa jne... eli on ollut kiirettä.. Silti jos tuotteiden kohdalla lukee toimitusaika 2 viikkoa, luulisi heidän ilmoittavan jos kestää lähemmäksi 2 kuukautta. Edelleen odottelen pakettini saapumista, jospa se sieltä vielä joku päivä ilmestyy...
ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO KYSEISELTÄ NETTISIVULTA MITÄÄN!
200E ARVOSTA TAVARAA TULEMATTA, ENKÄ EDES RAHOJA SAA TAKAISIN. KULUTTAJA ASIAMIES HOITAA ASIAA, SANOI ETTÄ FIRMA ON HÄMÄRÄ.
TEHKÄÄ KAIKKI VALITUSKULUTTAJA ASIAMIEHELLE NIIN LOPPUU HUIJAAMINEN.
KANNATTAA MYÖS AINA MAKSAA VISALLA NETTITILAUKSET NIIN ON PAREMMAT MAHKUT SAADA RAHAT TAKAISIN. OMANI OVAT VARMAAN JO TUHLATTU JA PÄÄLLE NAURETTU, TOIVOTTAVASTI NAUTTI NIISTÄ SILLÄ AION SAADA JOKA PENNIN TAKAISIN.
JOS OLISIN TIENNYT MITEN KÄY EN OLISI IKINÄ KOSKAAN TILANNUT BRIDEZILLASISTA MITÄÄN, SAMA KUN OLISIN VIENYT 200E ROSKIIN..
..ja "muutaman" vihaisen sähköpostin jälkeen. Saamani tuote ei kyllä ollut yhtään sitä, mitä minulle luvattiin. Mutta ei kai tässä muuta voi syyttää, kuin itseään, kun ei ottanut selvää tästä "firmasta".
tilasin kanssa yli 100e häätavaraa 3.5 eikä oo kuulunu vieläkään mitää :(
tilasin myös 3.5 kyseisestä kaupasta ja häät vaan lähesty ja lähesty! Peruttiin kauppa pari päivää ennen häitä kun aina oli muka just postiin lähdössä! Joutu hieman kyllä "uhkailemaan" mut rahat palautu tilille! TÄÄLTÄ EN IKINÄ TILAA MITÄÄN!
3kk tilauksesta kulunut, häät kohta,rikos ilmoitus tehty, lukuisia vihaisia sähköposteja, kuluttaja asiamies koittaa saada yhteyttä, rahoja eikä tuotteita ei näy eikä kuulu. sinne meni, ihan hukkaan.
vinkkinä kaikille että itse löysin ebaysta samat tavarat halvemmalla ja perille tuli.
haistakoot p* koko brideillas, huijausta koko pulju.
kuinka joku tuollaisesta mitään ostaa. Nettisivuilla ei ole y-tunnusta, kunnollisia yhteystietoja jne. Toivottavasti te huijatut saatte rahanne takaisin.
tilasimme tavaraa toukokuun lopussa ja vieläkään, miltei kolmen kuukauden kuluttuakaan mitään ei ole kuulunut. kesäkuussa vastattiin, että tilaus läetetään juhannusviikolla, eipä näkynyt. varmaan lähemmäs kymmenen sähköpostiviestiä olen laittanut, mihinkään ei ole vastattu eikä rahoja todellakaan ole kuulunut takaisin. Nyt sain toissapäivänä viestissä tilauksenkäsittelyn, jonka mukaan tilaukseni on siirretty kuljetukseen. saa nähdä tuleeko! enäähän emme todellakaan tavaroita tarvitse sillä häät olivat ja menivät. palautusrahat haluan kyllä! nettisivuilla lukee, että palautuksist aon sovittava etukäteen, mutta sähköposti ei ole heillä edes toiminnassa. Tilauksenkäsittelyviestissä luki, "vastaa viestiin jos jotain kysyttävää" mutta lähettämäni viesti tuli undelivered mailina takaisin. Että semmonen firma!
TILASIN 3.5 niin viime viikolla tuli postiin eli joku 2kk ja muutama päivä yli kesti.. saattaa ne vielä tulla..toivottavasti!!
Pahinta on se ettei saa firmaan yhteyttä. Ymmärrän jos tuotteet myöhässä, sellaista sattuu mutta siitä pitää ilmoittaa ja kertoa rehellisesti mutta he eivät tästä ilmoita mitään eikä heihin sa yhteyttä! Epärehellistä toimintaa! Otin kuluttaja asiamieheen yhteyttä kun ei tavaraa kuulunut 2kk päästä..