Kuka on tilannut joskus jotain bridezillas.fi nettikaupasta??
Millainen toimitusaika sinulla oli tuotteesta ja tuleeko perille?
Minulla on ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseisestä nettiliikkeestä.
Tilasin asusetin 4.12! Toimitusaika oli 2-3vko:a koska tekevät tuotteet käsin itse.. Aikaa kului ja kului. Olen ollut yhteyksissä tuonne kolmisen kertaa. Tuli vieläpä viesti jossa sanottiin että tuote on toimitettu kuljetukseen 14.1., mutta kun noilla sivuilla kävin niin siellä luki että tuote toimitettu kuljetukseen 20.1 ja ei en vieläkään ole saanut tilausta ja hölmö menin sen jo maksamaan :/
Kommentit (51)
ja sain tuotteet 1,5kk tilauksesta
Tilasin häätarvikkeita kyseiseltä sivulta ja aloin ihmettelemaan kun tavaroita ei kuulu vaikka maksoin heti tilauksen.
Laitoin sähköpostia 22.2. ja tiedustelin tuotteita. Vastaukseksi sain, että tilaus on toimitettu kuljetukseen.
Vaan eipä tuotteita näkynyt.
Jälleen uutta meilia eteenpäin. Tänään sain viestin missä luki että "tämän viestin saapumisesta noin 2 arkipäivää niin toimitus lähtee eteenpäin". WHAT? Senhän piti olla jo lähtenyt kuljetukseen.
Sit lähti aika kitkerän suloinen meili ja pyysin saada seurantatunnuksen, että voin katsoa missä paketti menee.
Tänään olikin sit pakettikin lähtenyt postin matkaan.
Onneksi ei ollut kiire tarvikkeiden kanssa, mutta IKINÄ en enää sieltä tilaa enkä suosittele kyllä muillekaan
Jos jollain on tuurilla saapuneet tavarat perille, niin sen perusteella ei muiden kannata tilata sieltä. Itsellä on 56e arvosta tilauksia tulematta ja ystävällä hääpuku. Eipä ole aikaa enää odotella, eli varmaan kuluttaja-asiamiehelle (tai kenelle tämä asia ikinä kuuluukaan) lähtee yhteydenotto.
Tuo firma on täyttä huijausta, enkä ymmärrä miten ihmeessä se saa enää olla edes pystyssä! Eikö kukaan koskaan ole uskaltanut tai viitsinyt laittaa asiaa eteenpäin?
voi kun olisin hoksannut käydä keskusteluja lukemassa ennen kuin tilasin! kaksi tilausta tulematta, molemmat tietysti maksetttu. toimitus aika piti olla 2vk, mennyt jo 2kk, samat selitykset täällä- on päivitystä, on laitettu postiin, laitan postituksen tiedot tulemaan jne jne mutta MITÄÄN EI TAPAHDU! pitäköös saissensa, veetuttaa niin kovasti lähteä metsästämään nuo kyseiset tavarat muualta.
Täällä odottelen myös pakettia saapuvaksi. Ei näy eikä kuuulu. Pari kertaa ovat luvanneet, että on huomenna lähdössä kuljetukseen. Ei ole tuota "huomista" näkynyt.
Tuotteet olen tilannut 27.4.2011 ja heti maksoin. Taitaa tuotteet jäädä saamatta ja ehkä rahatkin. Juhlat ovat ensi vkolla ja sen jälkeen en enää ko.tuotteita tarvitse.
Taidan käydä ostamassa tavarat pikaisesti jostain muualta. Vähän kyl potuttaa!!!!!
vaikka eipä tää enää yllätä ku jo kolme viestiä olen firmaan laittanut....Miten en tajunnu eka googlettaa firmaa, mut tosiaan sama tilanne. Paketti tilattu 20.5 ja kuluttaja-asiamiehelle on soitettu. Miten tollasta firmaa ei suljeta viranomaisen toimesta!!!
Samoin minäkin olen joutunut odottelemaan pakettia jo useamman viikon, vaikka luvattiin toimittaa viikon toimitusajalla. Viesteihin ei vastata lainkaan. Kohta asia muuttuu poliisiasiaksi ellei tilausta kuulu! Häät ovat pilalla ellen saa koristeita. Pahinta että tilaus on jo maksettu :(
jep tilattu on 19.5. 100e hukkaan. TEHKÄÄ KAIKKI POLIISILLE TUTKINTA PYYNTÖ. mitä useampi menee sitä paremmin saadaan oikeutta. itse tein ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle ja jos ei mitään tapahdu firman puolesta 20.8 mennessä teen ilmoituksen kuluttaja riita lautakuntaan ja poliisille ilmoituksen. (20.8 sen takia, koska 30pv aikaa maksaa vaatimuksesta)
meitä huijattuja on niin paljon, että voisko yhteistuumin asialle tehdä jotain?
no nyt on siuville laitettu seuraava ilmoitus:
Olemme joutuneet sulkemaan sivumme niihin kohdistuneen ilkivallan ja terveydellisten seikkojen vuoksi.
Emme ota enää uusia tilauksia vastaan.
Vielä avoinna olevat tilaukset pyrimme vielä toimittamaan normaalisti mahdollisimman nopeasti.
Epäselvien tilausten tai rahapalautusten osalta pyydämme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti Kuluttajaviraston lomakkeen
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/reklamaatio/ täyttämällä ja lähettämälle sen postitse osoitteeseen: (bridezillas, gunnel nymanin katu 5 a 4, 00560 helsinki)
jep tilattu on 19.5. 100e hukkaan. TEHKÄÄ KAIKKI POLIISILLE TUTKINTA PYYNTÖ.
Tarkoitat varmaan tutkintapyyntöä. Ei poliisi tutki näitä asioita, joten turha poliisille tehdä tutkintapyyntöjä näissä asioissa..
"Viranomaiset", jotka tutkivat näitä tapauksia on siis: Kuluttajavirasto/Kuluttajariitalautakunta tai oikeusaputoimisto ja jommallekummalle niistä kannattaa valittaa.
Bridezillasin tilaus maksettu eikä näy eikä kuulu, 3 kk sitten tilattu, 2 vk piti olla toimitusaika. Sähköpostiosoite suljettu, äsken yritin hiillostaa tämän fiini friiarin kautta, mutta myös sieltä sähköpostit palautuu takaisin, koska osoitetta ei oikeasti ole olemassakaan.
Sympatiat vaan kaikille tilanneille, en usko, että ikinä rahojamme takaisin saamme, tuotteista nyt puhumattakaan.
tuohon gmail -osoitteeseen myös pommitin, mutta en usko, että saan sieltäkään vastausta. V'tuttaa niin maan p'rkeleesti!
Poliisista juuri soittivat että kaikki rikosilmoitukset on keskitetty Helsingin poliisille, joka tutkii asiaa ja että tämä petosjuttu on nyt menossa oikeuteen, sillä rikosilmoituksia on "todella paljon". Me rikosilmoituksen tehneet olemme jokainen erikseen asianosaisina, joille kantaja (syyttäjä) vaatii korvauksia eli siis minun tapauksessani ainakin tuo huijattu rahasumma takaisin. En tiedä sitten onko jotkut pyytäneet jotain myös yhteydenottoyrityskuluista tai henkisistä kärsimyksistä.
Poliisi kertoi myös, että kaikki kolme sivustoa Bridezillas, Fiini Friiari ja Dreaming black on suljettu nyt. Hyvä poliisit! Ja hyvä me kaikki, jotka teimme rikosilmoituksen :D
Ne, jotka eivät ole vielä tehneet: http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus ja tapahtumapaikaksi Helsinki
Muistakaa, ettei kannata koskaan maksaa pankkisiirrolla ennen tavaran saamista.
Poliisista juuri soittivat että kaikki rikosilmoitukset on keskitetty Helsingin poliisille, joka tutkii asiaa ja että tämä petosjuttu on nyt menossa oikeuteen, sillä rikosilmoituksia on "todella paljon". Me rikosilmoituksen tehneet olemme jokainen erikseen asianosaisina, joille kantaja (syyttäjä) vaatii korvauksia eli siis minun tapauksessani ainakin tuo huijattu rahasumma takaisin. En tiedä sitten onko jotkut pyytäneet jotain myös yhteydenottoyrityskuluista tai henkisistä kärsimyksistä.
Poliisi kertoi myös, että kaikki kolme sivustoa Bridezillas, Fiini Friiari ja Dreaming black on suljettu nyt. Hyvä poliisit! Ja hyvä me kaikki, jotka teimme rikosilmoituksen :DNe, jotka eivät ole vielä tehneet: <a href="http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus" alt="http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus">http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus</a> ja tapahtumapaikaksi Helsinki
mutta onhan se hienoa että tekijät joutuvat oikeuden eteen ja saavat jonkinnäköisen seurauksen teoistaan. Rahojen takaisin saaminen olisi tietenkin piste i:n päälle :)
En väitä, et tilanne olisi sama, mutta kannattaa välttää maksuja tuotteista etukäteen.
Minä tilasin 4.1 ja piti tulla kahdessa viikossa. Ei, ei ole tullut. Olen ainakin 10 kertaa laittanut sähköpostia ja aina lupaillaan jotain. EILEN piti tulla lähetystiedot, ei, ei tullut. Noh, nyt sanoivat että on kiirettä ja yrittävät laittaa tänään. Joopa joo. Saapa nähä saanko tilaustani ikinä.
Hei
Minä tilasin 31.12 tavaraa..24.1 tuli viesti että kohta postitetaan, kun tiedustelin asiaa..31.1 laitoin uuden viestin, ja vastattiin että tilaus on postitettu. No ei ollut. 10.2 tuli viesti että tilaus on toimitettu kuljetukseen.
Ja kun vielä 15.2 tiedustelin, että onkohan toimitusosoite ollut väärä kun ei yhäkään näy, sain seurantatunnuksen, jota seuraten sain tuotteet kotiini 18.2. Eli meni lähes 2 kk tuossa paketin tulemisessa. Tuotteisiin olen kyllä tyytyväinen. Hinta ja laatusuhde kohdallaan, mutta mietin kyllä että uskaltaako tilata uudestaan, ja jos tilaa niin hyvissä ajoin jos on oikeasti tarve tuotteet johonkin tiettyyn tapahtumaan saatava.