Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on tilannut joskus jotain bridezillas.fi nettikaupasta??

Vierailija
31.01.2011 |

Millainen toimitusaika sinulla oli tuotteesta ja tuleeko perille?

Minulla on ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseisestä nettiliikkeestä.

Tilasin asusetin 4.12! Toimitusaika oli 2-3vko:a koska tekevät tuotteet käsin itse.. Aikaa kului ja kului. Olen ollut yhteyksissä tuonne kolmisen kertaa. Tuli vieläpä viesti jossa sanottiin että tuote on toimitettu kuljetukseen 14.1., mutta kun noilla sivuilla kävin niin siellä luki että tuote toimitettu kuljetukseen 20.1 ja ei en vieläkään ole saanut tilausta ja hölmö menin sen jo maksamaan :/

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se firma on kusessa verovelkojensa takia... tilasin itsekin tammikuun eka viikolla ja edelleen odottelen tavaroita saapuvaksi. Kyl selityksiä tulee joka viestissä, ku sinne sähköpostia laitat mutta ei sitä rehellistä vastausta. Ihan paska firma, en todellakaan suosittele kenellekään ellei varata vasten halua nostattaa verenpaineita.

Vierailija
22/51 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nytten menny aikaa tasan se 2kk...mutta sait kuitenkin vielä ne vaikka aikaa oli menny noin kauan,,,,eli vielä on mullakin joku toivon kipinä...prkl sanon minä, mikä firma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, juurikin yksi päivä mietin, että onko ko. puljusta täällä ketjua.

Todella ala-arvoista asiakaspalvelua. Viestien kieliasu oli kuin esikoulusta, käsittämättömiä selityksiä ja viiveitä.

Kolme kuukautta tilauksesta (maksoin tilauksen heti) kesti tuotteiden tulla. Eikä ollut edes erikoistavaraa. Nojuu, viikko-pari alle 3kk, mutta kuitenkin. Aivan käsittämätöntä. Tiedän ainakin, että en tule koskaan suosittelemaan tuota paikkaa kenellekään.

Tyytyväinen asiakas kertoo kokemuksistaan yhdelle, tyytymätön kymmenelle.. Vai miten se menikään.

Hyhhyh mikä pulju. Halvat hinnat houkuttelivat, mutta siihen se jäikin. Tuotteet oli pakattu myös todella huonosti. Ei ollut juuri lainkaan pehmusteita paketissa, vaikka oli kovia esineitä tilattu. Kolisi ja heilui laatikon sisällä kun vähänkin kallisteli.

VÄLTTÄKÄÄ.

Vierailija
24/51 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tosiaan meiltäkin vaadittiin useampi vihainen sähköposti liikkeeseen, että saatiin jotain tapahtumaan. Muistan kun 1.5 kk jälkeen aloin miettimään että missähän tavarat ovat. Puolisoni muisteli että eihän me niitä vielä tilattu. Noh, tiliotteita selaamaan, ja siellähän se maksu. Vahvistuskin oli eri sähköpostissa kuin muistimme.

Ei vaan voi ymmärtää miten viitsii joku tuollaista firmaa pyörittää.

Onneksi tilasimme tuotteet reilusti ajoissa (6kk), siltikin alkoi pelottamaan että ehtivätkö häihin..

Vierailija
25/51 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itesekkin tilasin pelkästään askartelu tarvikkeita yli 11 viikkoa sitten! olen lähettänyt heille 20- 30 sähköpostia ja puoleenkaan ei ole vastattu! hääni menivät jo pari viikkoa sitten ja haluan rahat takasi.. kaikista eniten ärsyttää, kun vieteihin vastaajat eivät ole millään lailla pahoitelleet paketin "myöhästymistä" tms. tää tapaus aukas mun silmät, ja oon paljon varovaisempi nettitilauksien suhteen. älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä yhtään mitään!!!!

Vierailija
26/51 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon odottanut tilaamiani ja maksamiami tuotteita yli 2 kk, eikä mitään kuulu vaikka olen ollut yhteydessä sähköpostitse. Kuluttaja-asiamieheen olen ottanut yhteyttä sekä tehnyt rikosilmoituksen. Ilmeisesti rahoitan jonkun Bahaman matkaa...

Vierailija
27/51 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteet (ja maksoin) yli kuukausi sitten. Joo o. Nooh, laitankin heti sen virallisen valituksen menemää sähköpostilla heille. Olen myös aikeissa olla yhteydessä kuluttajaviranomaisiin.

Vierailija
28/51 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.7.2011 tilattu, yhteenkään sähköpostiin ei ole vastattu, asia kuluttajasuojalla, parin viikon päästä tiitautus jos eivät palauta rahoja 18.8 mennessä.

Vierailija
29/51 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri hetki sitten koitin laittaa kahteenkin eri sähköpostiin viestiä jotka kuuluu tolle verkkokaupalle sekä verkkokaupan omistajalle niin molemmista tuli Mail Devery Systemit heti perään. Olisin pyytänyt rahojani takaisin, mutta mitempä meinaat sen tehdä ku sähköpostit kiinni ja puhelinnumero ei vastaanota puheluita lainkaan. 30.07 tilasin häitä varten 90kpl hääkarkkipusseja ja sukkanauhan. Ei kuulu ei näy. Eilen laitoin sähköpostia ja tänään yritin, mutta ovat sulkeneet postin. Ei muutakuin ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle ja aion lampsia vielä poliisilaitokselle rikosilmotuksen tekemään tai ainakin tutkintapyynnön tästä ko. firmasta. Ihan silkkaa p*skaa koko pulju! Pitäköön tilpehöörinsä. Minä tilasin karkkipussit jo muualta.

Vierailija
30/51 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta ollut jo jonkin aikaa juttua naimisiin.infossa ja Häämuistio.fissä.

Vierailija
31/51 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut rahojaan/tuotteitaan tuon ilmotuksen jälkeen? Itse laitoin äsken rikosilmotuksen, valituksen kuluttaja riitaan ja sit viä postitus tuonne Bridezillasin osotteeseen.

Vierailija
32/51 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai saman pitäjän... Tilasin kahdet legginsit eikä hinta nyt ollu ku päälle 30e mutta kummiskin!!! Kesäkuussa tilasin ja kyselin siinä samalla että kauan kestää ja he vastasivat heti että toisia ei varastossa ja että saapuu seuraavalla viikolla ja siitä se sitten alko... Lähetin kymmeniä s.posteja vaadin rahojani takaisin... Yhteenkään viestiini ei vastattu.. Uhkailin poliisilla sun muulla mutta ei auttanut!!! Tuotteet tilasin 1.6 joten luovuin jo toivosta.. Poliisille en ilmoittanut koska oli kyse niin pienestä summasta. MUTTA TÄNÄÄN TULI ILMOITUS POSTISTA ETTÄ PAKETTI SAAPUNUT???? se oli ensin mennyt vanhan osoitteemme postiin 4.10 ja sieltä sitten saapunut 18.10 nykyiseen postiimme... ja siis miten tämä mahdollista jos firma konkassa???!! Mutta saas nyt nähdä että mitä sieltä paketista löytyy...

Vierailija
33/51 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku uhkailun (rikosilmotuksesta jne) tuli viesti: toimitus on myöhässä, pahoittelemme, tuotteet toimitetaan noin 1,5vko kuluttua, jos teillä on kysyttävää vastatkaa tähän viestiin. No, varsinaisesti mitään kysyttävää ei ollut mutta lähetin silti viestiä takaisin ja mitä he tekivätkään, SULKIVAT SÄHKÖPOSTINSA!

Vierailija
34/51 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://whois.domaintools.com/bridezillas.fi

Tietenkään ei voi tietää onko tuolla omistaja-naisella mitään muuta tekemistä firman kanssa kuin että omistaa tuon osoitteen, mutta ainakin tuossa on joku puhnro josta voi ehkä jonkun tavoittaa ja saada asiaansa eteenpäin.

Nuo domainin omistajuustiedot ovat siis julkisia ja kenen tahansa katsottavissa.

Vierailija
35/51 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 9.4.11 tuotteeni häihin, 10 vkon ja n. 6 sähköpostikyselyn jälkeen peruin tilaukseni ja pyysin rahojani takaisin, lupasivat maksaa mutta edelleen 2kk jälkeen ei rahojani näy ja rikosilmoitus on nyt tehty... Älkää tilatko mitään tuolta firmasta!!!!

Vierailija
37/51 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ihan suoraan kaupan pitäjältä itseltään. Käydä vaikka tiputtaa postia tai pimpauttaa ovikelloa. Tässä henkilö joka pitää kauppaa: Marjo Tietäväinen-Säynäjoki

Gunnel Nymaninkatu 5 A 4

00560 Helsinki

p.045 126 5087

Vierailija
38/51 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku soittanut tuohon numeroon? Vastasiko sieltä joku?

Mulla myös tavarat tulematta eikä sähköposteihin tule vastauksia. Nyt kun kävin nettisivuilla katsomassa, niin ne on suljettu.

Vierailija
39/51 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkotunnuksen tiedot

Verkkotunnuksen tiedot

Verkkotunnus bridezillas.fi

Tila Myönnetty

Haettu / Myönnetty 28.1.2008

Voimassaoloaika päättyy 28.01.2012 17:12:51

Vapautuu haettavaksi 28.02.2012 17:12:51

Haltijan tiedot

Yhteisömuoto Yritys

Y-tunnus/yhdistysrekisterinumero 21686638

Yrityksen/yhteisön nimi Bridezillas

Osasto tai yhteyshenkilö Marjo Tietäväinen

Postiosoite Gunnel Nymanin katu 5 a 4

Postinumero 00560

Postitoimipaikka Helsinki

Puhelinnumero 0451265087

Vierailija
40/51 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bridezillasverkkokauppa@gmail.com tässä vielä yks firman sähköposti osoitteista minne meni viesti perille, vaikka tuskinpa edes viestejä lukevat..

ei voi kyllä muuta sanoa ku että on paska firma, 200e meni hukkaan, liekö palauttavat rahoja..

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN TÄÄLTÄ, ja ei varmaan kannata tuolta fiinifriiaristakaan, kovin oli saman oloinen firma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi