Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tuomitsin jyrkästi korvikkeen käytön

Vierailija
31.01.2011 |

kunnes syntyi koliikki kuopukseni jonka imetys loppui 3kk iässä (aiempia lapsia imetin täysin 8kk) En aiemmin uskonut siihen kun joku väitti ettei se maito sieltä lopu ja että kyllä se riittää... lapseni paino ei kuitenkaan noussut kunnolla ja lääkäri käski lisämaidolle, jonka seurauksena neiti ei enää huolinut mitään muuta kuin pullon :( tuntui et se oli mulle henkisesti ihan kamalaa.. vielä viimeinen iltatähti jota oisin haikeena halunnut imettää pitkään... Mutta tosiaan vauva jo 1v ja on ollut oikeestaan terveempi lapsi kuin meidän vanhemmat. ei yhtäkään ripulia tai mahatautia vielä ole ollut.. ei edes pahemmin mitään flunssiakaan et ois ollut kuumeessa. Ei ole kärsinyt kuin yhden korvatulehduksen... eli nyt olen sitten oman kokemuksen kautta joutunut myöntämään että olenpas ollut typerä imetysfanaattisuuteni takia :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt parhaasi:) Itse olen kaikki kolme pulloruokkinut kk iästä lähtien. Terveitä ovat olleet, paisti tää nuorin on ollut vauvaiästä asti koko ajan kipeenä. Toisn mä raskausaikana altistui oikein kunnolla homeelle ja mulla puhkes viä allergiat, eli laitan osaks raskausajan piikkiin:)

Vierailija
2/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on typerää ihan missä tahansa asiassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaatte helvetti niin kauan että saatte muille pahan mielen ja sitten kun sattuu omalle kohdalle niin sitte vasta myönnetään asia!

Haista kuule pitkä vittu!!

Vierailija
4/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaatte helvetti niin kauan että saatte muille pahan mielen ja sitten kun sattuu omalle kohdalle niin sitte vasta myönnetään asia!

Haista kuule pitkä vittu!!

Vierailija
5/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten monet kerrat mua on syytelty siitä, että lapseni kasvaa korvikkeella. Miten monet ihmiset ovat pahoittaneet mun mielen. Ihan oikeasti, miksi pitää tuomita, kun ei itse edes tiedä mistä on kysymys ennen kuin se osuu omalle kohdalle!

Vierailija
6/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit niin tai näin, uskotaan kaiken vaan johtuvan juuri siitä saako se lapsi maitonsa tissistä vai pullosta. Suunnilleen niin, että vaikuttaa luonteenseenkin... Voi herranjestas! Ei yksi kokemus koko totuutta kerro!

Lapsesi vain sattuu olemaan terveenä pysynyt. NÄin varmaan olisi, vaikka olisi saanut tissimaitoa, tai vaikka kevytmaitoa....

Vierailija
7/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni oikeastaan viikon ikäisestä saakka, ensin rintamaidon "rinnalla", sitten pian täysin. Ja tämä 9 v. neiti on ollut terve, ei ole yhden yhtää lääkekuuria syönyt, korvatulehduksia ei ole ollut. Eli näistähän minua varoiteltiin kun korviketta aloin antaa, että imetys suojaisia vauvaa sairasteluilta. Kuitenkin sitten lapsi olikin terveempi kuin monen muun täysimettäneen.

Vierailija
8/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat saaneet muutamia tippoja tissimaitoa kukin, ja kaikki todella terveitä. Kymmenen äitiysvuoden aikana sairaspäiviä lasten vuoksi alle kymmenen. Flunssat kestävät päivän- pari, vatsatauteja on ollut yksi koko aikana ja sen sairasti koko perhe.

Lähipiirin tissiruokitut tuntuvat keräävän kaikki pöpöt ja allergiat jo vauvasta lähtien. Tosin kai se rintamaito antaa suojan vain pikkuvauva-ajalle.

Imetys on kyllä kivaa ja tärkeää, mutta ei välttämätöntä lapsen terveyden kannalta. :)

Vierailija
9/9 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kolahtaa omaan nilkkaan jossain vaiheessa elämää.

Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.....jne.