Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla kun sisko ei halua pitää yhteyttä??

Vierailija
30.01.2011 |

Ei kai 21v ole enää niin murrosiän tai teiniydenkään kourissa että sitä voisi syyttää??

Meillä on ikäeroa n.10v ja luulin että muutama vuosi sitten tapahtuneen äitimme kuoleman jälk olisimme entistäkin läheisempiä mutta kävikin päinvastoin, sisko ei pidä mitään yhteyttä.

Yo-juhliin sentään tuli kutsu ja siellä puhui taas niin kauniisti ja vannotti että nähdään ja soitellaan ja plaalpaa mutta ei mitään ja siitäkin on jo 1v.

Olen jo lakannut puhumasta tädistä lapsillenikin jotka 1-ja 3-luokalla kun eihän se täti ole koskaan elämässä mukana.

Viimeiset esimerkit hänen käytöksestään on lokakuulta kun ilmoitti tapaamiskyselyyni että "on juuri hakurumba yhteen kouluun menossa mutta parin vkon kuluttua se selviää ja sitten vois nähdä, hän soittaa sitten".

No, soittoa ei kuulunut vielä joulunakaan eikä jouluntoivotustakaan.

Vastasi sentään minun jouluntoivotukseeni takaisin.

Tammikuun alussa kysyin että eikö hakurumba ole jo ohi, eipä ollut muistanut soittaa.

Viikko sitten sovittiin että nähdään tänä vkonloppuna, hän itse ilmoitti että koko vkonloppu vapaa ja voitais nähdä.

Sen mukaan sumplin muut menoni tänä vkonloppuna.

Mutta ei, siskosta ei ole kuulunut mitään eikä siis tavattu.

Nyt pistin hälle aika tiukan viestin että vihellän pilliin, en jaksa enkä halua ylläpitää tätä yritelmää nimeltä siskous yksin yllä, ovi/puh on aina auki kuten siitä lähtien kun äitimme kuoli, mutta en jaksa tällaista katteetonta lupailua ja pettymyksiä ja siskon kusettamista.

Ehkä tyly viesti mutta aikuinen hänkin on eikä hänen käytöksensa enää ole missään määrin ok tai selitettävissä, minusta ainakaan:´(

Sanoisi sitten edes mieluummin että evvk mutta ei.

-Isosisko sydän verellä muistellen mm sitä hetkeä kun synnärille lampsin koulupvän jälk katsomaan 6h ikäistä SISKOA jonka sain ja jota hoidin suurta ylpeyttää tuntien-

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta järkytyksellä luen hirveitä vastauksia. Miten voidaan syyllistää pikkusiskoaan kaipaavaa isosiskoa, joka haluaa siskoonsa yhteyden. Ihmeellistä sakkia.  Minkälaisia ihmisistä on oikein tullut.

Ihan luonnollista, että satuttaa ettei sisko ole yhteyksissä. Olisi mielenkiintoista tietää miten asiat nykyään teillä ovat kun tämä on jo ikivanha ketju

Vierailija
22/23 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kommentoin silti.

Arvaan, että sisarellasi on elämässään ollut tuolloin monta asiaa. Opiskelu juuri alkanut ja veikkaan, että hän sen ohessa edelleen jatkoi työssä. Joten ei ehkä niin paljoa vapaa-aika, johon olet itse tottunut. Kun se ei aina ole niin, että sinkku = joutilas ja perheellinen = aina sidottu. Olikohan silloin myös seurustelu alkamassa tai menossa sen kiihkeimmässä vaiheessa?

20-vuotiaana elämässä on niin paljon menoa ja meininkiä, että 30-vuotiaan jo rauhoittunut elämä voi olla hiukan liian hidasta, mutta olisi kiintoisaa tietää miten asiat ovat nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ongelmia toisen siskon kanssa. Puhelimessa niin empaattinen mut ei halua tavata. Mulla menetyksiä ja surua paljon ollut. Ajelee tästä usein ohi muttei halua tavata. Tästä puhuin, ei kommentoinut millään lailla. Ei harmitellut tms. Onko vain teennäistä kaikki. Toisen siskon kanssa nähdään säännöllisesti. Mut tän toiseen siskoon luotto mennyt. Joten en aio enää pitää yhteyttä kun tuntuu ettei ole aitoa välittämistä. Olemme jo yli 60v,voisiko johtua nuorempana kokemustamme ristiriidoista, kun olin raskaana, itketti minua puhelimessa, haukkui mieheni ja minut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme