Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40-vuotiaat naiset, käsi sydämelle: tunnetteko itsenne viehättäviksi?

Vierailija
30.01.2011 |

Jos tunnette, niin kertokaa vähän minkä näköisiä ja oloisia olette.

Samoin jos ette tunne, niin miksi ette??

Itse olen 35-vuotias ja mielestäni jo todella vanha, ruma, elähtänyt. Millä kauneutta lisää vai onko se jo menetettyä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan tyytyväinen siihen miltä näytän. Olen (omasta mielestäni) vanhentunut vähemmän kuin mitä esim. 2-kymppinen minäni oletti 40-vuotiaista. Mutta en väitä, että näyttäisin 10 vuotta nuoremmalta. Olen sopusuhtainen, liikunnallinen ja yritän pitää itsestäni huolta, vaikka en aamuisin tuntikausia vietä peilin edessä tehden meikkiä tai kampausta. Yksi suuri tekijä on toki sekin, että olen mieheni mielestäni viehättävä ja haluttava, ja hän sanoo sen ääneen.

Kannattaa ap päivittää oma tyyli ja kampaus, vaikka satsata ihan ammattilaisen apuun ja muistaa, että viehättävyys lähtee lopulta positiivisesta asenteesta ja sisältä päin.

Vierailija
22/46 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ylipainoinen, hiukset on huonosti leikattu enkä oikein ehdi niitä laittaa, hampaatkin alkavat ikävästi kellertää. Iho on parempi kuin nuorena, ryppyjä ei vielä ole mutta leukalinja alkaa lerpahtaa. Kasvojen piirteet ovat muuten ehkä selkeämmät, en ole samanlainen kuunaama kuin nuorena. Rinnat eivät todellakaan ole kovin kiinteät, vatsassa on raskausarpia ja vyötäröllä 15 senttiä ylimääräistä.

Objektiivisesti tai ulkoisesti arvioituna en siis ole kovin viehättävä. Mutta olen luonteeltani valoisa, melko älykäs ja aika intensiivinen. Ihmiset selvästi pitävät minusta ja jään monelle mieleen. Olen myös aika seksuaalinen, mikä pilkahtelee jollain tavalla (en itse tiedä miten), mutta en flirttaa enkä hae huomiota. Minulla on paljon parempi olo itseni kanssa kuin nuorempana ja pidänm ihmisistä aidosti - uskon että se tekee minusta viehättävän. Huonona päivänä tosin en usko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen kuin 20 kymppisenä.Eli selkeästi kaunistun vanhetessani.

Ei minun perässäni poitsut juosseet teini-iässä.

Olin aika tavis ja huonoihoinen.

Ja nykyään 36 vuotiaana. Olen löytänyt oman tyylini ja vientiä olisi. Näytän nuoremmalta, kiitos pienen kokoni. Sekä kiitos ravaisen ihoni ryppyjä ei näytä tulevan.

Onneksi ihana, komea mieheni huomasi minut jo silloin parikymmpisenä. Ja on nyt edelleenkin lääpällään, varsinkin kun olen nykyään selkeästi paremman näköinen kuin nuorena.

Ja tämän muuttumiseni aikuiseksi naiseksi. Ovat huomanneet myös pitkäaiket ystävänikin. Joten en vain itse kuvittele asiaa.

Vierailija
24/46 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsetuntoni oli todella alhaalla.

Kolmenkympin ja kahden lapsen jälkeen rintani riippuvat, takapuoli on levinnyt ja vatsalla roikkuu tyhjä pussi raskausarpineen, enkä ole koskaan tuntenut oloani näin upeaksi kuin nykyään 35-vuotiaana! :)

Rakastan kroppaani, ihanaa hyvin palvellutta tomumajaani! Toki varressa näkyy elämäni jäljet ja hyvä niin! Nautin rakastelusta enemmän kuin epävarmana kaksikymppisenä ja hoidan kroppaani hellävaraisella ja varmalla otteella.

Mies, joka kokisi kroppani vastenmielisenä, ei olisi kunnon mies. Kun rakastan, kunnioitan ja arvostan itseäni, niin muidenkin on helppo rakastaa, kun ei kaikki energia mene vakuutteluun ja vähättelyn kanssa kamppailuun.

Vierailija
25/46 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä on paljon enemmän kuin lapsena/nuorena. Se on se elämänkokemus.

Vierailija
26/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika lailla päivästä, miltä tuntuu. Joskus, kun umpiväsyneenä peilistä osuu silmiin harmahtava juurikasvu, tummat silmänaluset ja iho jossa on sekä ryppyjä että finnejä, ei tosiaankaan tunne itseään kovin viehättäväksi. Joskus taas on päiviä, jolloin tajuaa olla iloinen hoikasta vartalosta ja jaksaa meikata pahimmat virheet piiloon - silloin ei tunnu ollenkaan hullummalta :)

Vierailija
27/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo iän tuomaa charmia, mutta en vielä rupsahtanut pahasti. Kroppakin saatu kuntoon vuosien plösötyksen jälkeen ja itsetunto taivaissa. Tottakai pikkuisen nahka rupsahtanut, kunnen himourheilija ole ja teineihin en vertaa itseäni.

On varaa ja makua laittaa itseään. Hampaat on viimeisen päälle fiksattu ja valkaista. Tukka on hyvin ja nuoruuteen nähden tykkään naisellisista vaatteista: hameita, sapikkaita jne.

t: 35v.

Vierailija
28/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päivän ajasta.

Esim. viime viikolla oli päivä jolloin olin aamupäivällä aivan ruumiin näköinen ja illalla niin nättinä että sitä oikein useampaankin otteeseen kommentoitiin.

Väsymys näkyy naamassa pahasti, samoin huonot elämäntavat (joita harrastan).

Vierailija
29/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tuntenut itseni viehättäväksi aina iästä riippumatta, murrosikä ehkä nyt poislukien. Vanhemmiten on oppinut korostamaan omia hyviä puoliaan ja ottamaan niistä kailen irti.

Hommaa hyvin istuvia vaatteita, vaihda kampaajaa ja ennen kaikkea arvosta itse itseäsi.

Vierailija
30/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en kovin naisellinen ulkoisesti, mutta tunnen itseni naiseksi.. en siis käytä mekkoja ja röyhelöitä. mutta meikkaan ja laitan hiuksiani.

Tunnen kyllä itseni viehättäväksi omalla tavallani ja on sitä kyllä kehuttukin.

Mulla on varmaan hyvät geenit, koska ryppyjä ei juurikaan ole. Ikää nyt 39v.

Vierailija
31/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedän, että ihmiset ovat yllättyneet kuullessaan ikäni, luulevat yleensä vähän päälle 3-kymppiseksi.

Itselleni on se ja sama, hoidan ulkonäköäni siisteyden ja huolittelun näkökulmasta, enkä viehättääkseni ketään.

Asia, joka hieman vaivaa ja jolle aion kohta tehdä jotain, on viime vuosina hivenen noussut paino ja rapistunut kunto.

Vierailija
32/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa enemmänkin kuin nuorempana koska itsetuntoni on parempi. Olen hoikka ja urheilullinen, kiinnitän myös paljon huomiota vaatteisiin ja ulkonäköön. Olen myös hyvillä geeneillä siunattu eli omistan aika kauniit kasvot mitä pyrin korostamaan.

Vierailija
33/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ehkä ihan hyvän näkönen.

39 v olen. Pieni kokonen, urheilen paljon. Olen puhelias ja huumoria löytyy.

Vientiä olis vaikka kuin, mut olen naimissa..

Vierailija
34/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 35v ja kauniimpi kuin 10v sitten:O Olen pyöreäkasvoinen ja kun sitä nuoruudenpyöreyttä hävinnyt niin piirteistäni tullut selkeämmät ja sirommat. Olen nuoremman näköinen kuin ikäni, minua luullaan ihan järestään nuoremmaksi kuin olen. Ikä ei vielä näy, paitsi tänä talvena huomannut että ensimmäiset "roikkumisen" merkit alkaa kohta naamassa näkyä, ryppyjä ei vielä ole, ehkä joitain ilmeryppyjä jotka näkyy kun iho kuiva. Mahanahassa näkyy raskaudet, mutta muuten kroppa suht kunnossa, jonkun verran liikun ja treenaan kotona vatsa-, selkä- ja peffalihaksia.

Pukeudun aika nuorekkaasti, sellainen siististi vähän rock-tyyli enimmäkseen. Nahkatakkeja on eri värisiä, farkkuja, värifarkkuja, hameita, mekkoja, saappaat.

Tunnen itseni viehättäväksi koska saan sellaista palautetta sekä miehiltä että naisilta että olen kaunis. Ja tätä on alkanut tapahtua vasta nyt reippaasti kolmenkympin jälkeen. Ehkä olen jotenkin naisellisempi ja kiinnitän ulkonäkööni enemmän huomiota kuin nuorempana. Nuorena oli enemmän komplekseja ulkonäöstä, nyt uskaltaa ehkä enemmän ja olla rohkeampi ja itsevarmuuskin varmaan näkyy ulospäin.

Vierailija
35/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias, 175 cm ja 69 kg. Pitkät tummat kiiltävät hiukset, naiselliset muodot.

Laitan hiukset joka päivä, meikkaan myös joka ikinen päivä, sillä tavalla itselläni on hyvä olla.

Töissä pitää pukeutua siististi, käytän naisellisia vaatteita, korkokenkiä, leveitä vöitä. Ja ennen kaikkea minulla on terve itsetunto, hyvä ryhti ja iloinen mieli.

Toki näytän joskus sunnuntaiaamuna suohirviöltä kun sängystä nousen kuopuksen huutoon aamuviideltä, mutta sekin on päivän mittaan korjattavissa :)

Vierailija
36/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36v, pitkä ja normaalipainoinen, pitkät vaaleat hiukset. Kasvoni ovat kauniit, silmät isot ja hymy leveä. Meikkaan aina kun lähden ihmisten ilmoille, monesti myös kotona. Pukeudun naisellisesti ja nuorekkaasti. Ihmiset luulevat minua jatkuvasti paljon nuoremmaksi kuin olen.

Avioeron jälkeen itsetuntoni oli vähän aikaa nollassa, mutta nyt se on noussut sieltä entistä paremmaksi. Uusi kultani saa minut tuntemaan itseni myös maailman seksikkäimmäksi naiseksi.

Vierailija
37/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytin juuri 35. opiskelen uutta ammattia, jumppaan, tapaan ystviä. tunnen itseni viehettäväksi melkein joka päivä. liikunta ja nauru ja ihana mies nuorena ovat kai pitäneet

Vierailija
38/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole enää epävarma itsestäni ja olen mielestäni ihan nätti, hoikka ja hoidan itseäni hyvin.

Kun tuntee olonsa hyväksi se näkyy ulospäinkin.

Vierailija
39/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedän, että ihmiset ovat yllättyneet kuullessaan ikäni, luulevat yleensä vähän päälle 3-kymppiseksi.

Itselleni on se ja sama, hoidan ulkonäköäni siisteyden ja huolittelun näkökulmasta, enkä viehättääkseni ketään.

Asia, joka hieman vaivaa ja jolle aion kohta tehdä jotain, on viime vuosina hivenen noussut paino ja rapistunut kunto.

Vierailija
40/46 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 vuotiaanahan sitä oli vielä tosi nuori ja upea nainen.