35-40-vuotiaat naiset, käsi sydämelle: tunnetteko itsenne viehättäviksi?
Jos tunnette, niin kertokaa vähän minkä näköisiä ja oloisia olette.
Samoin jos ette tunne, niin miksi ette??
Itse olen 35-vuotias ja mielestäni jo todella vanha, ruma, elähtänyt. Millä kauneutta lisää vai onko se jo menetettyä?
Kommentit (46)
siis ns. oikeasti aikuinen nainen! Tää on mielenkiintoinen vaihe elämässä eikä tässä vaiheessa olisi vielä mitään järkeä tuntea olevansa vanha. Olen tosi tyytyväinen itseeni. Olen pitkä, sporttinen ja hoikka. Huolehdin itsestäni syömällä terveellisesti, olemalla paljon läheisten ja rakkaiden ihmisten kanssa, liikun paljon ja ehostan kevyesti. Miesten huomioon en kiinnitä mitään huomiota, pääasia että olen itse tyytyväinen itseeni.
Täällä toinen varsin viehättävä 46v ikäinen ihmettelee näiden vastauksia täällä. Pakko olla jokin kriisi, muuten en ymmärrä näitä ryppyjen syynäystä. Kun sitten tuosta masentuvat, alkavat määttää ruokaa suruunsa ja pulskistuvat läskeiksi ja sitä se on sitten menoa ... ovat itseaiheuttaneet rupsahtamisensa. Eikun lenkille vaan, mielikin virkistyy!
mutta kivekset vähän roikkuvat ja vatsaa on vaikea pitää poissa. Pari uurretta kasvoissa, tukka harvennut ja paennut.
joten taidan olla liian "vanha" mielestäsi tähän kyselyyn.
Mutta kerronpa vain, että ollessani 32-vuotias vasta tajusin, että olen tosi hyvän näköinen mimmi, jonka on ihan turha harrastaa nälkäkuureja ja raataa kuntosalilla - langanlaihaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta tajusin, että muodokkuus onkin valttini.
Nyt - 52-vuotiaana olen enemmän kuin tyytyväinen ulkonäkööni enkä suin surminkaan halua olla nuorempi. Enkä todellakaan tunne itseäni vanhaksi.
Ai niin - minkä näköinen? Vyötärö ei ole kadonnut, selluliittiä ei ole, ihoni on aina ollut rasvaisenpuoleinen, joten pieniä ryppyjä ei ole - muutama juonne tietenkin. Hiuksissa olisi harmaata, jos en sitä värjäisi, mutta kun värjäsin sitä kaksikymppisenä niin miksen värjäisi nyt?
Voi olla, että viehättävyyden huipulla olin kuitenkin vähän alle 40-vuotiaana. Silloin sain todella paljon kommentteja siitä, kuinka näytän paremmalta kuin parikymppisenä. Olin silloin juuri löytänyt aikuisen tyylini, vaihtanut hiusten väriä ja kampausta yms. Mutta kyllä minä tunnistan ihailevia katseita vieläkin, vaikka leukaperät ja posket ovat jo alkaneet valua. Rasvainen iho tekee sen, että rypistyy hitaammin. Vartaloni on erittäinkin hyvässä kunnossa ja näyttää hyvältä klassisen naisellisissa vaatteissa. Mummotyyliä en vielä harrasta.
ikää 37, paino noussut 30 jälkeen paljon. Muutenkin jotenkin venähtänyt tai löystynyt tai jotain. Jopa ekat harmaat hiukse on nähty.