Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haaveilen jakuvasti seksistä naisen kanssa, mieheni kanssa ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen...

Vierailija
30.01.2011 |

En enää tiedä onko tämä haaveilu syytä vai seurausta, mutta mies ei enää edes kiinnosta. Haaveilen vaan naisista, isoista pehmeistä isorintaisista naisista ja kovista nänneistä, ja kuvittelen kuinka työntäsin käteni kosteaan rakoon ja tietäisin mitä tehdä...Saatikka kun se nainen koskettelisi minua ja nuolisi...huh mitä sunnuntaifantasioita, melkein laukean jo omista ajatuksistani ja siitä että kirjoitan niistä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella, ja tässä puolestaan olis vähän rakkautta - ei niin, että fantasiat ja rakkaus sulkisivat toisensa pois, mutta joskus kun sitä on pidemmän aikaa oikein "fantasioiden syövereissä", voi ajatuskin rakkaudesta tuntua oikein vapauttavalta, raikkaalta ja eheältä :)

http://www.fathersloveletter.com/journey.html

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html

Vierailija
2/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne, niin harrastetaan seksiä!

Reijo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää vastauksen itsekin.

Vierailija
4/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama tilanne. tosin haaveen kohteena on eräs tietty nainen, jolla samat tunteet minua kohtaan. mutta en olisi koskaan kuvitellut, että edes harkitsisin pettämistä ja vieläpä naisen kanssa. mutta oon niin rakastunut... :(

Vierailija
5/5 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäpä sitä tietäisi vastauksen itse?

En minä ainakaan tiedä vaikka fantasioin naisista (/naisesta, tietystä) ja olen naisten kanssa ollutkin.. Silti heteroavioliitossa ja rakastan miestänikin.

Mikä on vastaus? Että olen bi ja siinä se?