Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Facebookista saa pois, jonkun joka on siinä "tykkää" kohdassa?

Vierailija
30.01.2011 |

Oi kertokaa ihmiset! Kiitos etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et halua tyypin näkyvän siinä ollenkaan? Et voi poistaa häntä mitenkään, mutta voit poistaa koko kirjoituksesi tekstin oikealla laidalla olevasta rastista. Silloin häviää ihan kaikki mitä siihen on ylipäätään kommentoitu.

Vierailija
2/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa tuo joku 'ystävistäsi' kokonaan? Tai ainakin niin, ettei hän nää sun kirjotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut niille, että itse yrittäisivät poistaa, mutta vielä ei mitään ole tapahtunut.

Mulla on ihan oma kohtukuolema, enkä tee sillä mitään "businesta".

Vierailija
4/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne sivulle ja etsi sieltä sellainen "lopeta tykkääminen" tms. kohta. En tiedä mikä se on suomeksi, mulla on engl. kielinen ja siellä on "unlike".

Vierailija
5/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sivulla pitäisi olla 'en tykkääkään'. Siinä on etsiminen. Joskus se on ylälaidassa, joskus sivussa vasemmalla.

Vierailija
6/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut niille, että itse yrittäisivät poistaa, mutta vielä ei mitään ole tapahtunut.

Mulla on ihan oma kohtukuolema, enkä tee sillä mitään "businesta".

pääset, kun menet omalle seinällesi. Siis profiilisi seinälle, ei aloitussivullesi.

Etsit siellä kohdan, joka indikoi "tykkäyksestäsi". Viet hiiren sen päälle, oikealle ilmestyy rasti. Klikkaat rastia.

Rastin klikkaamisen jälkeen voit valita, haluatko poistaa näkyvän ilmoituksen tykkäämisestäsi seinältäsi (jolloin muut eivät sitä näe feedissään), vai haluatko sekä poistaa ilmoituksen että perua tykkäämisen kokonaan (eli englanniksi dislike).

Vierailija
7/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli todella vaikea löytää esim. jotain seinää. Ei meinannut millään tulla esille.

Vierailija
8/8 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ei sovi aiheeseen