Mikä on pahin kipu jonka olet tuntenut?
Itselläni oikein voimakas allergiareaktio vie jalat alta kun sattuu vatsaan niiiiiin paljon.
Kommentit (74)
plus 42 asteen kuume. Muistan sen kivun vieläkin, sekopäisenä syljin lattialle kun ei voinut niellä.
Viisaudenhampaiden jälkikivut, siis poiston. Kun vielä se verihyytymä reiän päältä lähti pois ja aukko tulehtui, niin avot..
Synnytyksestä ei kokemusta, joten nuo ovat tähän astisen elämäni kovimmat kivut.
jolloin supistukset muuttuivat jatkuviksi ja ennen kuin sain puudutusta. En nähnyt ihmisiä ympärilläni tuskiltani. Toisena tulee istukan " repiminen" sisältäni. Yksi kätilö painoi vatsan päältä ja toinen veti napanuorasta, kun ei itse heti tullut. Paljon pahempaa kuin autokolarissa katkenneet kylkiluut ja runnottu keuhko. Tosin siinä menin shokkiin, mutta ambulansissa olin tajuissani. Nyt olen onneksi raskaana, joten ei ole kuukautisia, jotka välillä ovat lähellä synnytyspolttoja. Tällä kertaa juoksen sitten vaikka pakoon jos yrittävät puhkaista kalvoja :)
synnytyskipu. ajattelin että se koskee silloin etukäteen, mutta en uskonut että se koskisi niin paljon ja kestäisi niin kauan!
Kun tärykalvoni puhkaistiin aikuisiällä pahan korvatulehduksen yhteydessä.
t. yhden lapsen äiti
Kaksituntinen synnytys on lastenleikkiä koko päivän kestävään sappikipuun verrattuna.
Auts.... sitä kesti kaks viikkoo. Aivan kauheeta, ja mä olen kokenut 30 h synnytyksen, ja se ei vielä ollut mitään. Omalta lapseltani aion leikkauttaa risat heti pois, jos vähänkin tulee aihetta, säästyy paljolta jos lapsena jo leikataan.
Toinen on oiken viimeisen päälle oleva hammaskipu,ei mikään pieni jomotus vaan oikein juuria myöten tuleva kipu ja toinen minkä olen laskenut maailman kauheimmaksi kivuksi enkä koskaan sitä toivo kellekkään oli kun anginan seurauksena tuli paise kurkkuun ja sitä kun sitten puuduttelivat ja puhkoivat ja imivät niin....hyi,se oli niin kamalaa etten enään koskaan toivo kokevani samaa,sattuu kun valmiiksi jo tosi tulehtuneeseen ihoon pistetään neuloilla ja saksilla ja yök!!!!!!!!
Siis ihan hirveetä!!!
Toivottavasti on sen arvosta!!
No okei, toi kipu nyt tosiaan on tuore kokemus, ja aika on kullannu synnytysmuistot...
oli jotain sanoin kuvaamatonta, olisin vaihtanut sen hyppien keikkuen moneen ´liukuhihna- luomusynnykseen.
Epiduraali (eka synnytys) ja spinaali (toka synnytys) olivat kuin taivaaseen olis astunut :)
Avautumisvaihe oli kivuton mutta vauva jäi hartioistaan kiinni ja sattu ihan sairaasti kun sitä revittiin sieltä ulos...
Vierailija:
Toinen on oiken viimeisen päälle oleva hammaskipu,ei mikään pieni jomotus vaan oikein juuria myöten tuleva kipu ja toinen minkä olen laskenut maailman kauheimmaksi kivuksi enkä koskaan sitä toivo kellekkään oli kun anginan seurauksena tuli paise kurkkuun ja sitä kun sitten puuduttelivat ja puhkoivat ja imivät niin....hyi,se oli niin kamalaa etten enään koskaan toivo kokevani samaa,sattuu kun valmiiksi jo tosi tulehtuneeseen ihoon pistetään neuloilla ja saksilla ja yök!!!!!!!!
Tässäkin se nähdään, eli pään alueen kipu on vaikein sietää.
t. se jolta puhkaistiin tärykalvo tuskallisen pahan korvatulehduksen yhteydessä
minullakin on usein jokapäiväistä päänsärkyä,on tuskaa ja tämän lisäksi migreenikohtaukset.Vähän aikaa sitten oli viikko putkeen kamalaa päänsärkyä ja silloin halusin jo kuolla:-)
Pahinta on kuitenkin joka kuukausi tulevat kuukautiskivut,sen pahempaa en tiedä
t.14