Mikä on pahin kipu jonka olet tuntenut?
Itselläni oikein voimakas allergiareaktio vie jalat alta kun sattuu vatsaan niiiiiin paljon.
Kommentit (74)
Henkinen kipu on paljon kovempi,
kuin esim. synnytys, migreeni, hammassärky, käden murtuminen, sappikivut, korvasärky, kuukautiskivut tms..
Vertailun vuoksi, olen myös jäänyt auton alle.
Ihanaa kuulla,että on edes yksi kohtalotoveri.Olen aina luullut että olen yksin tämän ongelman kanssa.Samaten mullakin lentää laatta ja ripuli ja taju on monta kertaa lähtenyt.Sanoit että synnytys ei ollut mitään siihen verrattuna.Itse en ole synnytystä kokenut,toivottavasti itsellänikin on sitten noin..Oletko löytänyt kipuihin mitään apua?Minulla ei sitten kertakaikkiaan auta mitkään lääkkeet yms,kaikki on kokeiltu,ei auta kuin kärsiä ja joka kerta luulen että kuolen!
T14
ponnistusvaiheen kivut. Tuntui kuin alapää olisi revitty joka suuntaan. Kipu oli hirvittävää, jota kesti ekassa synnytyksessä 15min ja toisessa 10minuuttia. Luulin, että en koskaan elävänä selviä ponnistusvaiheesta sen verran kauheaa kipua oli koko ponnistusvaihe
Lapsivedet menneet, paha tulehdus, kovat supistukset joita vielä vahvistettiin maksimikäynnistyksellä.
Synnytys ei tuntunut miltään tuohon verrattuna.
Mieluummin menisin synnyttämään kuin uudestaan 3h juurihoitoon, jossa puudutus ei toiminut.
Hammasjututkin on kivuliaita, mutta synnytys kesti 25h ja siitä ehkä 6h aivan kamalaa kipua, että olin melkein taju kankaalla :(
yrittää vain keskittyä olemaan paikallaan ja hengittämään, pienikin liikahdus ja kokonaisvaltainen jäsentymätön kipu
Tuntui kuin koko vatsa oli tulessa kun seuraavana paivana yritin nousta! Taju meinasi lahtea! Onneksi kipulaakkeet auttoivat edes hetkeksi, liikkumisesta ei meinannut tulla siltikaan mitaan.
synnytys aukeamisvaiheesta syntymään kesti 1h ja totta vie se teki kipeää.
Ennen luulin, että mikään ei voita viisaudenhampaan poiston aiheuttamaa tuskaa (puudutusaine ei vaikuttanut, koska ikenessä oli vielä märkää), mutta kuinka väärässä olinkaan. Onneksi pääsin sappirakostani eroon muutama kuukausi sitten, leikkauksen jälkeen olen voinut syödä mitä vain ilman pelkoa monen tunnin painajaisesta. Ai niin olihan synnytyskin kivuliasta, mutta ei sitä voi edes verrata sappikipuun.
Se sai mut vääntämään itkua. Synnytys ei ollut tuohon verrattuna mitään.
Se oli jotain niin järkyttävää, etten voinut etukäteen kuvitella. Mutta olenkin aina ollut terve eikä kipuja ole ollut.
Tosin yksi synnytyksistä oli " aika kivuton" ja luulenkin että hampaanpoisto ja siitä seurannut tulehdus oli kivuliaampi kuin tuo yksi synnytyksistä.
Ei kuulosta kovinkaan dramaattiselta, mutta paha korvatulehdus on ollut ainoa kipu, johon olen kivusta sekopäisenä luullut kuolevani. Samoin selkäkipu on ollut sellaista, johon olen pyörtyillyt, mutta ei yhtä pahaa sentään jotenkin, kun ei tunnu pään sisällä.
Hammassärky päihitti kaikki synnytyskivut mennen tullen. Hammasta särki suurehkon paikkausurakan jälkeen. Puudutuksen jälkeen ei mikään auttanut, vaan kipu oli suorastaan helvetillinen ja kaikkia kipulääkkeitä oli otettu jo maksimimäärä.
itsekseen sujahti kurkusta alas. Laihduin tuolloin 8 kiloa 2 viikossa tuon takia.
Silti pahin kokemani kipu on ollut supistuskipu. Ollut nopeat synnytykset.