Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt parisen viikkoa tehnyt ruokaa kotikokki.netin ja av- palstan ruokaohjeilla, ja anteeksi

Vierailija
29.01.2011 |

kun sanon, että oma versioni niistä ruoista on paljon parempi.

Kerroin taannoin perheelle, että alan ottaa ruokaohjeita netistä, ettei aina tarvitse itse miettiä mitä milloinkin tekisi ja olisipahan ruokiin välillä jotain vaihteluakin. Nyt tuli toivomus, että teen ne ruoat niin kuin olen ennenkin tehnyt, nettiruoka on pahaa..

Ja tosiaan, niin on, itsekin sen voin myöntää..Ylpeydellä voin sanoa, että laitan parempaa kotiruokaa kuin keskiverrot av- mammat ja nettikokit yhteensä.. Kiitos ja kumarrus..=)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aina sovellan parhaaksi katsomallani tavalla.Varsinkin mausteita käytän paljon reippaammalla kädellä!

Vierailija
2/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tee täysin jonkin ohjeen mukaan vaan aina sovellan parhaaksi katsomallani tavalla.Varsinkin mausteita käytän paljon reippaammalla kädellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikokki.netissä on mun mielestä just se vika, että en mä ainakaan osaisi tehdä ohjetta jostain mun vuosia tekemästä ruoasta. Ne tehdään ihan näppituntumalla. Ei taatusti sais muut saman makuista, vaikka kertoisin ohjeen.

Vierailija
4/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. helppoja ohjeita. Ne ovat poikkeuksetta pahoja.

Samaten olen oppinut, että Pirkkalehden eikä Yhteishyvän ohjeita kannata edes lukea. Aina olen pettynyt.

Vierailija
5/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee otettua joo mallia, mutta koskaan en ole tehnyt tarkkaan ohjeen mukaan :)

Vierailija
6/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän perheenne makutottumuksista kuin kokin taidoistasi.

Nyt tuli toivomus, että teen ne ruoat niin kuin olen ennenkin tehnyt, nettiruoka on pahaa.. Ja tosiaan, niin on, itsekin sen voin myöntää..Ylpeydellä voin sanoa, että laitan parempaa kotiruokaa kuin keskiverrot av- mammat ja nettikokit yhteensä.. Kiitos ja kumarrus..=)

Vierailija
7/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ruokaohjeen ja kokenut sen haasteelliseksi. Kysyja aloittaa usein että "ÄKKIÄ!" tai "PIKA!", sitten käy avauksesta ilmi ettei hän ole kovinkaan kokenut kotikokki. Avauksessa olleilla tiedoilla olen sitten yrittänyt auttaa.

Mutta tosiaan, kun itse laittaa ruokaa päivittäin ja harrastaa kokkausta, reseptejä on vaikea antaa täsmällisesti.

Ehkä pitäisi lopettaa reseptien vaihto ihmisten kanssa, joiden esim. raaka-ainetuntemuksesta tai maustekaapin sisällöstä ei ole mitään käsitystä. :)

Vierailija
8/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoista raaka-aineista ei saa priimaa.

jonkun ruokaohjeen ja kokenut sen haasteelliseksi. Ehkä pitäisi lopettaa reseptien vaihto ihmisten kanssa, joiden esim. raaka-ainetuntemuksesta tai maustekaapin sisällöstä ei ole mitään käsitystä. :)

Vierailija
9/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat uusia ideoita (tai uudistettuja vanhoja ideoita), niin osta BBC Good Food- tai Allt om mat-lehdet. Niissä on hyviä ruokaohjeita.

Vierailija
10/10 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoista raaka-aineista ei saa priimaa.

jonkun ruokaohjeen ja kokenut sen haasteelliseksi. Ehkä pitäisi lopettaa reseptien vaihto ihmisten kanssa, joiden esim. raaka-ainetuntemuksesta tai maustekaapin sisällöstä ei ole mitään käsitystä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän