Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yök! Jätättekö te kuukautissiteet kyläpaikassa niiden vessanroskikseen??

Vierailija
29.01.2011 |

No hyi! Onneksi meillä ei ole vessassa roskista. Oksentaisin, jos joutuisin jonkun TOISEN siteitä tyhjentämään.

Meillä on niin iso perhe, että roskia tulee yksi pussi päivässä. Viedään siis ihan kaikki roskat keittiön roskikseen. Ei haise mikään.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te huoli kylään naisia, joilla on kuukautiset? Mä teen kaikille vieraille selväksi, että meille ei rättiperseitä kaivata.

Siis hyi vittu ap, miten sä VOIT?

Vierailija
2/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljettavan käytetyt terveyssiteensä asuntonne läpi ja vievän ne keittiössänne olevaan talousjäteastiaan? Okei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaaniko ottaisin? Vaikka yökyläillessä?

Ja ihan tiedoksi: mun vessan roskikseen saa jättää vaikka vauvan paskavaippoja.

Vierailija
4/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kiikutatte verisen rätin keittiön roskikseen?? hyi saatana.kiva tehdä ruokaa kun toinen tulee vitturätin kanssa veskistä..

Vierailija
5/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan niitä kotia raahaa!

Eikö se sitten oo ällöä tyhjätä niitä keittiönroskiksesta?!

Vierailija
6/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisiini vierailujen aikana. Laitan käytetyt siteet käsilaukkuuni muovipussiin ja vien muualle roskikseen.

Ei tulisi mieleenikään jättää siteitäni kylään. Hyi että.

Vierailija
7/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mä liimaan ne käytetyt mun paidan rinnukseen. Kyl ne siinä pysyy. Ja pystyn ainaki todistaa kyläpaikan emännälle etten laittanu sen roskikseen niitä!

Vierailija
8/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pitäis vissii vieraan laittaa taskuunsa ja viedä ne mennessään omaan kotiin :)

Minua ei todellakaan haittaa, että vieraat jättää vessan roskiin tamponit ja terveyssiteet, ei minun tarvii niihin koskea kun tyhjennän roskiksen (joka tapahtuu vähintään kerran vkossa). Meillä ainakin käytetään siinä roskiksessa pussia ja kun tyhjennän sen niin eipä ole tapana tonkia pussin roskia :)

Vierailija
9/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tongit ne rätit sieltä käsin!? No hyyyyiiii...

Meillä on pussi, ei tarvitse käsin niitä sieltä tyhjentää. Ei tartte koskeakaan niihin :)

Roskikseen menee myös vauvan likaiset vaipat, ei se kauaa tyhjänä pysy :)

Vierailija
10/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn piilottamassa ne perheen isännän tyynyn alle!

Yllätys odottaa, kun seuraavan kerran vaihdat lakanoita, ap.

Vierailija
11/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole roskista.

Muussa tapauksessa kierrän wc-paperia ympärille ja laitan roskikseen.

Vierailija
12/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljompa haittaa jos sen käärii hyvin paperiin, niin sitä ei edes erota roskiksesta. Rahvasta viedä keittiöön - mitä jos siellä vaikka ruokaillaan samaan aikaan?!?!

Jotkut idiootit tosin räväyttävät siteet ja tampoonit paljaaltaan roskiin (hyi helvetti), joten kiva availla roskiksia esim. työpaikan vessassa. Kiitos teille urpot!

Vierailija
13/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuukautiset, miten noloa!

Onneksi mulla on isot rinnat ja niiden alla voi säilytellä melkein mitä vain. Joten rullaan vaan siteet ja työnnän rinnan alle ja menoksi. Kotona sitten illalla kun vaihdan yöpaitaa löydän ne siteet ja vien roskikseeni.

Vierailija
14/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kuukautiset, miten noloa!

Onneksi mulla on isot rinnat ja niiden alla voi säilytellä melkein mitä vain. Joten rullaan vaan siteet ja työnnän rinnan alle ja menoksi. Kotona sitten illalla kun vaihdan yöpaitaa löydän ne siteet ja vien roskikseeni.

Mulla on niin pienet ja eteenpäin sojottavat rinnat että niiden alla ei voi säilyttää mitään, valitettavasti.

Mutta sen sijaan minua on muistettu isolla takamuksella. Survon käytetyt siteet perskankkujen väliin ja kukaan ei tiedä, että minulla on menkat! Teen tätä myös töissä, sillä joku on voinut olla ennen minua vessassa ja huomannut, että roskis on tyhjä. Jos laitan sinne käytetyn siteen ja se sama tyyppi tulee tarkistamaan roskiksta, se arvaa että se olin minä. Joten vien kaikki todistusaineistot kyläreissuilta ja töistä aina perseenvaossa kotiini jossa voin piilottaa ne omaan vessanroskikseeni! Tyhjennän ne tietenkin äkkiä pois ulos jos minulle tulee vieraita.

Vierailija
15/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ainakin osaan etukäteen varautua kuukautisiini vierailujen aikana. Laitan käytetyt siteet käsilaukkuuni muovipussiin ja vien muualle roskikseen.

Ei tulisi mieleenikään jättää siteitäni kylään. Hyi että.

virtsaatko ja ulostatko myös johonkin astiaan, ettei tarvitse niitäkään kyläpaikkaan jättää? Jos kättäisit kuukuppia ja joutuisit sen tyhjentämään, niin ottaisitko tuotoksen mukaan?

Vierailija
16/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen ne iloisesti vaan vessasta alas suoraan viemäriputkeen. Ei oo mun viemäri, eikä siis myöskään mun ongelma, jos isäntäperheen vessanpönttö menee tukkoon.

Vierailija
17/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ihmiset lopettaisivat häpeilyn kuukautisistaan ja veisivät ne siteensä roskikseen sinne keittiöön ihan normaalisti.

Normaalilla kahvivierailulla ei varmaan kenelläkään perse tursua verestä. Tietysti monilla voi olla runsaat kuukautiset.

Yövieraat voivat viedä kaikki tekeleensä ihan normaalisti roskikseen. Pitäisikö jotenkin järkyttyä, että jollakin on menkat? Noin puolet suomalaisista on naisia, hedelmällisessä iässä tietty määrä.

Ja jollekin on niin kamalaa, jos jollakulla on menkat? Hoitajat pesevät perseitä työkseen ja kauheatahan se olisi, jos yllätyksenä tulisi esim. uloste!

Ampparikuskit kiikuttavat kaikenlaisissa eritteissä olevia kyydittäviä.

Vierailija
18/76 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuun, käytän kestositeitä

Vierailija
19/76 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapuolesta tulevia tuotoksia. Onneksi kannan mukanani muovipussia, paskon siihen ja laitan laukkuuni kotiin vietäväksi. Se vasta noloa olis, jos joku tietäis, että olen päästänyt tarpeen pönttöön ja vieläpä vetänyt sen pöntöstä alas!

HUH! Kai se nyt on sanomattakin selvää, että roskat viedään kotiin :D

Vierailija
20/76 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi käytän kuukuppia, niin ei tarvitse miettiä, häiriintyykö joku siteistäni vessan roskiksesta...