Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yök! Jätättekö te kuukautissiteet kyläpaikassa niiden vessanroskikseen??

Vierailija
29.01.2011 |

No hyi! Onneksi meillä ei ole vessassa roskista. Oksentaisin, jos joutuisin jonkun TOISEN siteitä tyhjentämään.

Meillä on niin iso perhe, että roskia tulee yksi pussi päivässä. Viedään siis ihan kaikki roskat keittiön roskikseen. Ei haise mikään.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vessassa ei ole roskista, tai roskiksessa ei ole pussia, käärin siteen muovikääreeseen ja sullon käsilaukkuun. Musta olis noloa kiikuttaa sitä läpi asunnon keittiön roskikseen, varsinkin jos on paljon vieraita. Mahdollisesti vielä joutus kysymään joltakin, että missä roskis on. Kaikissa kämpissä roskis ei ole keittiön lavuaarin alla. Menenkö sitten availemaan isäntäperheen kaappeja etsien sitä perkeleen roskista?

Omassa kodissani mulla on vessassa roskis, ja siinä on muovipussi, just siks ettei vieraiden tarvi kulkee kuukautisside kädessä pitkin kämppää tai sulloa niitä käsilaukkuihinsa. Enkä koe mitään kummoista iljetystä tyhjentäessani sitä juhlien jälkeen, vaikka siellä oliskin muiden rättejä. 

Vierailija
42/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä, vaan liimaan ne vessan seinään. Tulee tehtyä mukavia installaatio-teoksia siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi taskuunkaan laittaa.

Vierailija
44/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan erikseen varmistan ennen vieraiden tuloa, että vessassamme on roskakorissa roskapussi, jonne tarvittaessa vieras voi laittaa siteet ym, ettei hänen erikseen tarvitse mahdollisesti noloja kysellä minne siteen voi laittaa. Itse emme käytä vessanroskista, vaan roskat tuodaan keittiön roskikseen, ettei jää vessaan haisemaan ja vessan roskis on nimenomaan vieraita varten.

Ap oot ihana emäntä ja haluaisin tuoda siteeni sun roskakoriin <3

Vierailija
45/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette kun meillä ei ole roskista vessassa? Mulla on niin harvon menkat ettei muistettu sitä ostaa uuteen asuntoon, vieläkään

Vieraat varmaan poissa tolaltaan!

Vierailija
46/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2011 klo 22:44"]kuljettavan käytetyt terveyssiteensä asuntonne läpi ja vievän ne keittiössänne olevaan talousjäteastiaan? Okei...

[/quote]

Hihii. Aika hyvä. Ei tulis mullakaan mieleen kiikutella tampsua keittiöön,varsinkin jos porukka siellä kahvittelee. Mä heitän lasten vaipatkin pöttöön,jos vierailla ei ole roskista vessassa. Vai veiskö kakka vaipan keittiöön?

Vierailija
47/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2011 klo 22:44"]kuljettavan käytetyt terveyssiteensä asuntonne läpi ja vievän ne keittiössänne olevaan talousjäteastiaan? Okei...

[/quote]

Hihii. Aika hyvä. Ei tulis mullakaan mieleen kiikutella tampsua keittiöön,varsinkin jos porukka siellä kahvittelee. Mä heitän lasten vaipatkin pöttöön,jos vierailla ei ole roskista vessassa. Vai veiskö kakka vaipan keittiöön?

[/quote]

Eikö siitä synny noloja tilanteita, jos tukit kyläpaikan vessanpöntön niillä kakkavaipoilla?

Vierailija
48/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

Eikö siitä synny noloja tilanteita, jos tukit kyläpaikan vessanpöntön niillä kakkavaipoilla?

[/quote]

Jos et läppää tajua,niin hyvää päivää.

Vierailija
49/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään laita vessan roskikseen. Liimaan ne vaivihkaa sohvan pohjaan tai keittiön pöytälevyn alle.

Vierailija
50/76 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oon yleensä laittanu uuden tamppoonin ennen kyläilyjä, eikä sitä tarvii parin tunnin vierailun aikana vaihtaa

Vierailija
51/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ joka heität vaipat ym pönttöön sinut täytyisi sitten saada availemaan niit ätukkeentuneita viemäreitä,etkö yhtään sitä ajattele?

Tämmösiä nää nykyajan ämmät on KAIKEN pitää haista hyvälle ja yök yök on se ainut sana mikä osataan,putkari vois pamautta kuonoon tommosia jotka eivät TAJUA että pönttöön EI KUULU mitään muutakuin WC paperia ja paskaa ja kusta!

Vierailija
52/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vessassa ei ole roskista. Vieras on hyvä ja käärii siteen tiukasti wc-paperiin  ja sujauttaa sen taskun kautta vaikka laukkuunsa. Hyi oksetus, kun side muhii lämpöisessä (meillä wc:ssä lattialämmitys) muutamankin tunnin (koska en ehdi päivystää wc-roskista jatkuvasti kun täytyy viihdyttää vierasta), niin sieltä pölähtää sellaiset aromit että morjens. En halua haistella vieraiden kuukautishajuja asunnossani.

Vierailija
53/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun työnnän kyläpaikan vessanpönttöön ja survon tarvittaessa vessaharjalla syvemmälle.

Oon kuullu niin, että se voi joskus tukkia putket. Mutta saahan ne auki. Ällöttävämpää ois jättää tuttavan vessaan päiväysvanhan sillin haju.

Vierailija
54/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kun liimaan seinään.

Vierailija
55/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne käytetyt liimata vaikka siihen wc:n seinään jos niitä roskikseen ei kerta saa laittaa:D

Vierailija
56/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuokin taas tapa tehdä elämänsä vaikeaksi.... Vastauksena kysymykseen, kyllä, laitan roskani roskikseen myös kyläpaikassa.

Vierailija
57/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni törkeää heittää siteitä vessanroskikseen kylässä ollessa. Ällöttää ihmiset jotka tekevät niin. Yleensä lätkäisen sen vessan peiliin, oveen tai keskelle keittiön pöytää.

Vierailija
58/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin/rullaan käytetyn siteeni, uuden vaihtamani siteen suojakääreeseen. Kotona, yleisvessassa sekä kylässä ja jätän sen roskakoriin.

Vierailija
59/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:31"]SINÄ joka heität vaipat ym pönttöön sinut täytyisi sitten saada availemaan niit ätukkeentuneita viemäreitä,etkö yhtään sitä ajattele?

Tämmösiä nää nykyajan ämmät on KAIKEN pitää haista hyvälle ja yök yök on se ainut sana mikä osataan,putkari vois pamautta kuonoon tommosia jotka eivät TAJUA että pönttöön EI KUULU mitään muutakuin WC paperia ja paskaa ja kusta!
[/quote]

Juu eikä se Lotus Soft Embon tyhjä rullakaan kuulu sinne vaikka niin luullaan. Ei se hajoa sinne. Kuulemma vaan tukkii.

Vierailija
60/76 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun menkat ei haise onneksi. Kysyin mieheltä.