Mitä mieltä olisit tästä asiasta?
Mieheni on jutellut kansainvälisellä keskustelupalstalla erään ulkomaalaisen naisen kanssa jonkin aikaa. Nyt nainen on tullut lomailemaan Suomeen ja kysyi, haluaisiko mieheni tavata häntä tiistaina ja näyttää vähän kaupunkia. Mieheni suostui tähän. Tämän jälkeen he ovat olleet kävelyllä myös eilen perjantaina ja tänä iltana nainen kysyi taas miestäni kävelylle/kahville, jonne mieheni juuri lähti.
Mieheni ei ole ollenkaan pettäjätyyppiä (jos sellaista nyt onkaan...) ja on kertonut aika avoimesti näistä tapaamisista. En ole kieltänyt miestäni menemästä, mutta olen hieman miettinyt miehelleni tämän naisen motiiveja. Tänään mies sanoi, että jos haluan hänen jäävän kotiin, hän jää, mutta annoin kuitenkin mennä, koska en halua olla mikään pirttihirmu...
Mitä jos sinulla ja miehelläsi olisi tällainen tilanne?
Kommentit (59)
Vastaavassa tilanteessa mua tietenkin kiusaisi tämän ulkomaisen tuttavuuden saama huomio, mutta toivottavasti pystyisin ajattelemaan, että se on vain tuttavan matkan jatkuessa ohimenevä vaihe, ymmärtäisin, että naisella ei kertakaikkiaan ole muita tuttuja ja siksi mieheni seura on hänelle tärkeää - kiusallista, mutta toivottavasti ei epäluottamusta aiheuttavaa
Minua vähän ihmetyttää tässä naisessa se, että ei osaa yhtä päivää olla yksin, jos on kuitenkin yksin reissuun lähtenyt... Hän on käynyt tutuillaan myös muissa kaupungeissa, mutta aina meidän kaupungissa ollessaan on kysynyt miestäni seuraksi.
ap
pessimistinä epäilisin kyllä jo jotain.. Onko kyseessä joku afrikkalainen ummikko, virolainen tatjaana vai esim joku britti.. ja miksi ja mistä mies jutellut jonkin aikaa tämän kanssa,ja miksi nainen tuli suomeen?
siellä keskusstelupalstalla? vanhan koulukaverin tai muun tajuaaisin mutta että uusi tuttavuus? ei todellakaan onnistuisi meillä. olis entinen mies, mitä ihmettä tekisin tollasella???
pessimistinä epäilisin kyllä jo jotain.. Onko kyseessä joku afrikkalainen ummikko, virolainen tatjaana vai esim joku britti.. ja miksi ja mistä mies jutellut jonkin aikaa tämän kanssa,ja miksi nainen tuli suomeen?
siellä keskusstelupalstalla? vanhan koulukaverin tai muun tajuaaisin mutta että uusi tuttavuus? ei todellakaan onnistuisi meillä. olis entinen mies, mitä ihmettä tekisin tollasella???
Keskustelupalsta on mieheni ja myös tämän naisen harrastukseen liittyvä.
ap
teille syömään ja katso, miten miehesi ja tämä nainen reagoivat kutsuun.
kutsu sitä naista teille kahville.? ja mies saisi samalla esiteltyä teidätkin toisillenne? ja mikset sinäkin liity niiden joukkoon?
kai se olis sanonu että juu tullaan vaimon kanssa näyttämään kaupunkia ja huomenna voit tulla meille syömään
Eikö lapsille ollut hoitajaa? Tai olisihan se nainen voinut tulla teille.
En voi uskoa todeksi, että joku voi olla niin sinisilmäinen.
Nainen on aina kysynyt vain miestäni seuraksi, ei koskaan minua. Mieheni on kyllä sanonut, että voin tulla mukaan, mutta en ole halunnut. Nyt on jo myöhäistä kutsua naista meille, koska hän lähtee huomenna.
ap
sekä muutenkin tulla katsomaan Suomea.
ap
nähtävyyksiä enäää kattella. pyydä mies kotiin. lupaa sille piparia.
Ei. Mä en kyllä miestäni tollaselle reissulle päästäisi. On se nyt kumma, jos pitää tuntemattomalle naiselle alkaa kaupunkia tähän aikaan yöstä näyttämään. Ei onnistuisi tuollainen meillä! Yrittäkääpä pitää miehenne ruodussa vähän paremmin! Miehet kaipaavat juuri sitä!
ja juttelevat. Jotenkin todella vaikea epäillä, että mieheni pettäisi. Ettekö te luota miehiinne, jotka ette päästäisi miehiänne kahville?
ap
keskustelupalstalla yhdenkään naisen kanssa. Piste.
ja juttelevat. Jotenkin todella vaikea epäillä, että mieheni pettäisi. Ettekö te luota miehiinne, jotka ette päästäisi miehiänne kahville?
ap
ei mun miehellä ole edes intressejä lähteä muiden naisten kanssa.
ei kohdeltaisi noin huonosti. kerran olis voinu näyttää kaupunkia ja kerran tulla kylään. kyllä on epäkohteliasta jättää toisen naisen takia vaimo kotiin pe ja la vaikka sitten. ihan uskomatonta
Onhan se kohteliasta näyttää vieraalle kaupunkia ja viettää tuttavan kanssa aikaa, kun se kerran tulee Suomeen lomalle. Kyse on kuitenkin rajallisesta ja todennäköisesti aika lyhyestä ajasta.
JOs sua huolettaa, niin voithan sä soittaa miehellesi ja pyytää sitä tulemaan pian kotiin, jos ette keskustelleet paluuajasta ennen kuin mies lähti.
Sinuna en olisi huolissani naisen motiiveista, it takes tso to tango, ja sä tunnut luottavan siippaasi.