Mitä mieltä olisit tästä asiasta?
Mieheni on jutellut kansainvälisellä keskustelupalstalla erään ulkomaalaisen naisen kanssa jonkin aikaa. Nyt nainen on tullut lomailemaan Suomeen ja kysyi, haluaisiko mieheni tavata häntä tiistaina ja näyttää vähän kaupunkia. Mieheni suostui tähän. Tämän jälkeen he ovat olleet kävelyllä myös eilen perjantaina ja tänä iltana nainen kysyi taas miestäni kävelylle/kahville, jonne mieheni juuri lähti.
Mieheni ei ole ollenkaan pettäjätyyppiä (jos sellaista nyt onkaan...) ja on kertonut aika avoimesti näistä tapaamisista. En ole kieltänyt miestäni menemästä, mutta olen hieman miettinyt miehelleni tämän naisen motiiveja. Tänään mies sanoi, että jos haluan hänen jäävän kotiin, hän jää, mutta annoin kuitenkin mennä, koska en halua olla mikään pirttihirmu...
Mitä jos sinulla ja miehelläsi olisi tällainen tilanne?
Kommentit (59)
me täällä toivotaan parasta mutta pelätään pahinta
Nyt jo epäilyttää ihan toden teolla...
ap
Nyt jo epäilyttää ihan toden teolla...
ap
miten sinua nyt yhtäkkiä noin epäilyttää, kun aluksi et ollut yhtään huolissasi miehen ja tämän ystävän juttelusta?
Kyllä minä ajattelisin heti että ovat ihastuneet toisiinsa ja sen takia nainen on tullut myös Suomeen. Muut kaverit ovat vain hyvä tekosyy. Näin ainakin itse tekisin :)
mutta jotain uutuudenviehätystä hän naisessa ehkä näkee. Jos minulla olisi ulkomaalainen tuttava, kutsuisin hänet ehdottomasti kotiini kylään ja perhettäni tapaamaan, ellen haluaisi tapaamisesta treffejä.2
No en tie onko tämä provo, mutta kyllä itselleni tulisi tuosta tosi pahat mustasukkaisuusoireet.
en ikinä päästäis.
toki en voi estääkkään, jokainen kun tekee elämällään mitä haluaa.
mut enpä huolis kotiinkaan, viettäköön sit samalla koko viikonlopun siellä.
postissa tulis ero paperit.
Tuskin mies on sitä naista kuksimassa ollut, mutta jotain uutuudenviehätystä hän naisessa ehkä näkee. Jos minulla olisi ulkomaalainen tuttava, kutsuisin hänet ehdottomasti kotiini kylään ja perhettäni tapaamaan, ellen haluaisi tapaamisesta treffejä.2
muttei ole halunnut esitellä naisia toisilleen missään vaiheessa, niin kyllä siinä mätä kala haiskahtaa, ei voi mitään.
luonnollista ja tahdikasta esitellä myös vaimo tälle naiselle. Olisit/-te pyytäneet naisen teille syömään tänään kun sinullakin on vapaata. Miehet voivat joskus olla sosiaalisesti täysin toistaitoisia.
että nainen on kiinnostunut miehestäsi eikä mies edes tajua sitä.
Minulla kylla tata seuratessa soivat kaikki mahdolliset halytyskellot. Mista noita varattujen miesten perassa juoksevia naisia oikein riittaa?!! Ja miten viela kohtelee vaimoa, sivuuttaa aivan taysin...
Oli miten oli, vieraan kaytos on loukkaavaa ja itsekasta.
todella outoa etta naimisissa oleva mies tulee tapaamaan naista ilman omaa vaimoaan, vaimon kuuluu olla kuvioissa ilman muuta ja ihmettelen miksi ette niin tehneet. Nyt tuo nainen saattaa kuvitella etta kaikki on luvallista.
Päästäisin ukon, jos akka olisi rumempi kuin mä.
Toiseksi ei saisi tavata.
Kolmanneks sanoisin että jos saisin tietää nyt vasta tapailusta ja juttelusta, niin että jos lähtee tän naisen kanssa vielä ulos, nin jättääpä sitten avaimet pöydälle, lukotkin on vaihdettu sillä aikaa, että ei oo takas tulemista.
Eropaperit kaverin tapaamisesta? Lukon vaihto, jos viettää lauantai-illan ilman vaimoaan? Toivon, että tämä mustavalkoisuus liittyy anonyymiin nettikirjoitteluun, ettekä toimi livenä noin.
AP, joku kommentoi, että nainen voi olla ihastunut mieheesi ilman, että mies edes tajuaa sitä. Mustakin tämä on ihan mahdollinen kuvio.
Kun kaverin kanssa istuu iltaa, voi hyvinkin käydä niin, että ajantaju katoaa eikä huomaa, että aiemmin sovittu kotiintuloaika lähestyy. En olisi kovin huolissani siitäkään edellyttäen, että mies palasi aika pian soittosi jälkeen.
Mun miehellä on entisestä työpaikasta naistuttava/-kaveri, jota se tapaa kahden kesken oluen merkeissä harvakseltaan. Lisäksi sillä on nuoruusvuosilta ystävätär, jota se tapaa useammin, yleensä kyllä pienessä porukassa. Itselläni on miespuolisia ystäviä/kavereita muutama, ja tiedän hyvin, että oluelle lähtiessä tehdyt kotiinpaluusuunnitelmat voivat käytännössä pettää, kun juttu kulkee. Luottamus suhteessamme pelaa silti, uskottomuutta ei ole tähän mennessä noussut esiin.
AP, toivon, että et ole tämän ketjun vastausten takia menettänyt yöuniasi tai unohtanut, että sinä tunnet miehesi. Täällä kirjoittajat eivät tunne, vaan tekevät huomioitaa yleistysten, oletusten ja oman historiansa perusteella. Vaikutit kuitenkin sen verran huolestuneelta, että kannattanee keskustella tunteistasi miehesi kanssa.
Hyvää sunnuntaipäivää sulle!
-2-
onko valmis tutustuttamaan 'ystavan' myos perheeseensa. Ap, sanoit etta mies on aikaisemmin sanonut sulle etta voit tulla mukaan mutta et ole mennyt. Mita luulet etta olisi tapahtunut jos olisit lahtenyt, olisiko mies ruvennut perumaan? Et varmaan tule saamaan tahan asiaan millaan muulla selvyytta kuin silla etta sanot etta ok, seuraavan kerran kun nainen tulee niin han tulee teille syomaan tai menette kaikki kolme yhdessa ulos. Ihan turha silta miehelta on kysella ja tivata, ja sitten miettia etta valehteleeko se vai ei.
Jos kaikki on kunnossa niin naisesta voi tulla teille uusi perheystava, jos ei mies suostu siihen etta tapaat naisen niin sitten ainakin tiedat missa mennaan.
ehdottomasti, tai kutsuisimme hänet meille kylään.
käyvät meillä kylässä myös silloin kun olen paikalla, osa on lapsen kummeja jne ei mitään salaisia naiskavereita