Mitä mieltä olisit tästä asiasta?
Mieheni on jutellut kansainvälisellä keskustelupalstalla erään ulkomaalaisen naisen kanssa jonkin aikaa. Nyt nainen on tullut lomailemaan Suomeen ja kysyi, haluaisiko mieheni tavata häntä tiistaina ja näyttää vähän kaupunkia. Mieheni suostui tähän. Tämän jälkeen he ovat olleet kävelyllä myös eilen perjantaina ja tänä iltana nainen kysyi taas miestäni kävelylle/kahville, jonne mieheni juuri lähti.
Mieheni ei ole ollenkaan pettäjätyyppiä (jos sellaista nyt onkaan...) ja on kertonut aika avoimesti näistä tapaamisista. En ole kieltänyt miestäni menemästä, mutta olen hieman miettinyt miehelleni tämän naisen motiiveja. Tänään mies sanoi, että jos haluan hänen jäävän kotiin, hän jää, mutta annoin kuitenkin mennä, koska en halua olla mikään pirttihirmu...
Mitä jos sinulla ja miehelläsi olisi tällainen tilanne?
Kommentit (59)
keskustelupalstalla yhdenkään naisen kanssa. Piste.
Hullu ämmä, onneksi ei tarvi elää tuollaisen ämmän kanssa.
mutta mieheni ei tosiaan kävisi kenenkään kanssa "työlounailla", miksi pitäisi? Enpä itsekään ole kokenut tarpeelliseksi. Alkoiko Ap:tä jännittää... Ei ole normaalia tuo "kaupungin näyttäminen" :D huhuu, haloo...
kolme kertaa viikossa pitäis kahdestaan jonkun työkaverinaisen tai muun kanssa vetäytyä keskustelemaan
mutta mieheni ei tosiaan kävisi kenenkään kanssa "työlounailla", miksi pitäisi? Enpä itsekään ole kokenut tarpeelliseksi. Alkoiko Ap:tä jännittää... Ei ole normaalia tuo "kaupungin näyttäminen" :D huhuu, haloo...
Käykö sitten yksin? Tai vain miesten kanssa? Ei minua jännitä nyt yhtään enempää kuin aiemminkaan, mutta olenhan ollut tästä asiasta huolissani, kun tästä nyt kysyinkin.
ap
Käykö sitten yksin? Tai vain miesten kanssa? Ei minua jännitä nyt yhtään enempää kuin aiemminkaan, mutta olenhan ollut tästä asiasta huolissani, kun tästä nyt kysyinkin.ap
VÄNTÄÄ VÄÄNTÄÄ...
Kai sä ap ymmärrät, että on ihan eri asia käydä työpäivänä lounaalla työkaverin kanssa, kuin että viettää jonkun nettinaisen kanssa viikon parhaimmat illat eli perjantain ja lauantain...
Veikkaan, eti sinulle ap ole mitään tälläistä edes tapahtunut. Taitaa olla miehesi siellä sohvaperunoimassa ja sulla vähän tylsää ja siis päätit kehitellä meille tälläisen ropleeman. Joko sait tyydytyksen? Voidaanko jo lopettaa?
Käykö sitten yksin? Tai vain miesten kanssa? Ei minua jännitä nyt yhtään enempää kuin aiemminkaan, mutta olenhan ollut tästä asiasta huolissani, kun tästä nyt kysyinkin.ap
VÄNTÄÄ VÄÄNTÄÄ...
Kai sä ap ymmärrät, että on ihan eri asia käydä työpäivänä lounaalla työkaverin kanssa, kuin että viettää jonkun nettinaisen kanssa viikon parhaimmat illat eli perjantain ja lauantain...
Veikkaan, eti sinulle ap ole mitään tälläistä edes tapahtunut. Taitaa olla miehesi siellä sohvaperunoimassa ja sulla vähän tylsää ja siis päätit kehitellä meille tälläisen ropleeman. Joko sait tyydytyksen? Voidaanko jo lopettaa?
Mulle ei nyt ole perjantai eikä lauantai mitenkään erityisiä iltoja, eikä mulle tullut mieleenkään surkutella sitä, että mies on naisen kanssa nämä tietyt illat.
Mutta sä olet sitä mieltä, että tässä on jotain mätää, hyväksyn sen, ehkä meidän ei kannata enää "vääntää" ;)
ap
merkityksessä, mutta on kyllä ajattelematon hölmö vähintään, teepppä sinä sama niin katotaan huomaako mies sitten ettei ole normaalia tuo
niin kertoo jo miehestä aika paljon!! Osaa kyllä pelata varmasti tosielämässäkin. Ja itse tiedän noi pokerihommat, kun olen monta vuotta harrastanut. Pidä varasi ap!
pokeria, juttelee netissä naisten kanssa...ihan selvä tapaus
meillä ei ollut mitään suunnitelmia illalle.
39, miksi pokerin pelaaminen tekisi miehestä epäluotettavan? Meillä ei ole ongelmia parisuhteessamme eikä mies ole ikinä ollut mikään naistenmies (itse asiassa olen ainut nainen, jonka kanssa hän on ikinä ollut).
ap
mutta ei pitänyt epäkohteliaana jättää sinua yksin monena päivänä? kyllä teillä aika paha parisuhdeongelma on jos miehen mielestä on parempaa tekemistä olla vieraan naikkosen kanssa ja ehkä tuossa suluissa on syy siihen miksi tämä uusi nainen nyt viehättää,
Ap, nyt soita ja sano että alkas olla kotiintuloaika jos haluaa että avain sopii lukkoon!
mutta ei pitänyt epäkohteliaana jättää sinua yksin monena päivänä? kyllä teillä aika paha parisuhdeongelma on jos miehen mielestä on parempaa tekemistä olla vieraan naikkosen kanssa ja ehkä tuossa suluissa on syy siihen miksi tämä uusi nainen nyt viehättää,
Ehkä parempi vaan jättää tää keskustelu tähän, kun tää meni mun osalta mieheni puolustamiseksi. En haluaisi ajatella hänestä tällaista, mutta kuitenkin mietityttää...
ap
voihan olla että tässsä ei ole mitään, mutta kyllä tämä vahvasti haiskahtaa. Miten voit olla noin rauhallinen?
Mutta ei tod. millään keskustelupalstoilla juttele asiasta naisten kanssa, puhumattakaan että jollekkin tuntemattomalle näyttäisi kaupunkia, WHAAAT? Ja en ole pirttihirmu, hän ihan itse ymmärtää tällaiset "rajat".
Kuulostaa kyllä erikoiselta. Jos miehesi on hyväähyvyyttään kaupunkia näyttämässä, niin en usko että naisella on puhtaat jauhot pussissa, sori vaan.
missä hän on ja koska on aikeissa tulla takaisin kotiin.
Pyydä samalla saada jutella tälle naiselle ex-tempore ja kysele häneltä, miten on mennyt, miten on viihtynyt Suomessa, koska on aikeissa tulla seuraavan kerran ja jos on tulossa, niin täytyy tulla ehdottomasti teillä käymään jne., jne., mutta _älä_ pyydä häneltä anteeksi puhelinsoittoasi ja "häiritsemistäsi".
Tosiaan, mitä nähtävyyksiä ne tähän aikaan yhdessä katselee? Ihan osuva havainto aika monelta vastanneelta.
mutta heidän välillään ei kuulemma ole mitään eikä kumpikaan yritä vikitellä toista. Mies sanoi tulevansa viimeistään puolilta öin, jos ei tule, niin soitan hänelle. Ja kuten jo sanoin, niin nyt he eivät enää katsele kaupunkia, vaan juttelevat muuten vaan. Eikö teidän miehillä ole naispuolisia kavereita?
ap
paha...
kuka lähtee kävelylle naisen kanssa ja jättää omansa kotiin......
nää romanssit ulkomaalaisten kans, tiiän tapauksia, miesten unelmaa.....:o
Eivätkö miehenne juttele naisten kanssa, miesten kanssa vain? Tai jos esim. miehenne naispuolinen työkaveri pyytäisi mukaan lounaalle, eikä miehenne lähtisi? Entä itse? Kummastuttaa...
ap