En ymmärrä ihmisiä, jotka
syövät kuin hevoset ja yrittävät sitten liikunnalla pudottaa painoaan. Kun jättää ruokavaliostaan kaiken turhan hiilihydraattipitoisen kaman pois, paino tippuu luonnollisesti ilman typerää itsensä rääkkäämistä. Vielä kun ottaa karppauksen elämäntavakseen, ei koskaan enää tarvitse taistella liikakilojen kanssa. Yksinkertaista, mutta niin vaikeaa tälle kansalle, joka on lapsesta asti opetettu mässäilemään kaikella epäterveellisellä kuten pullalla ja makaroonilla.
Kommentit (10)
jotka jaksaa ja jaksaa julistaa karppauksen ilosanomaa ihan kaikille.
jotka haluaa käyttää arvokasta vapaa-aikaansa netissä nimettömänä vieraille ihmisille ilkeilyyn. Esimerkiksi tällä palstalla (joskaan ei tässä ketjussa, siitä OT-merkintä) sellaisia ihmisiä on melko paljon.
On ihmisiä, joille ei sovi ns. nopeat hiilihydraatit yhtään, minä kuulun niihin. Sitten on niitä joille ne sopivat ihan hyvin.
Ehkä kyse on sen tyyppisistä asioista kuin haiman toiminta, suoliston pituus, suolistobakteerien määrä ja laatu jne.
Ajattelisin, että tää juttu on vähän samanlainen kuin sekin, että yhdelle sopii vuorotyö, se että valvotaan yöt ja nukutaan päivät, toiselle se taas ei käy lainkaan.
Tai että toiset sietävät maitoa, toiset eivät, ja tähänkin on ihan biologiset syyt.
Paras kai olisi, että kuunneltaisiin omaa kroppaa ja omia tuntemuksia ja toimittaisiin sen mukaan, sen sijaan että kiisteltäisiin siitä mikä on ehdottomasti oikea tapa syödä :)
Mulla ei paino tippunut yhtään lähes vuoden karppauksella, joten enpä usko tuohon enää. Kitudieetillä lähti 14kg kolmessa kuukaudessa.
Hiilihydraateilla eli suklaalla olin lihonut, en siis syönyt muuten paljon. Mutta suklaan korvaaminen karppiruualla ei painoani pudottanut.
ihmisiä, jotka julistavat ylivertaisuuttaan keskustelupalstoilla antamalla ymmärtää tietävänsä julistamastaan asiasta kaiken olennaisen ja pitämällä toisin ajattelevia idiootteina.
Mä en tunne yhtään tuollaista ap:n kuvailemaa ihmistä, joka yrittäisi laihtua liikkumalla, mutta ei samalla tingi lainkaan ruokailutottumuksistaan.
Ap on tainnut kehitellä tuollaisen ongelman omassa päässään, jotta pääsee sen kautta itselleen perustelemaan omaa elämäntapaansa.
Mitä jos heräisit ihan tähän maailman normaalitodellisuuteen ja huomaisit, ettei elämä ole niin ongelmallista kuin sä nyt hourailet.
kokeillu kaksi kertaa, 6 kk ja 4 kk, ei paino tipu, ei, ja oikein tein (karppaaja-konkari mukana hommassa). eli ei karppaus ole ainoa oikea tapa kaikille.
taas en ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä liikunta on itsensä rääkkäämistä. Jos pitäisi valita, olisin mieluummin liikkuva lihava kuin laiha sohvaperuna. Sitäpaitsi terveyden kannaltakin on tutkitusti liikkuminen on tärkeämpää kuin hoikkuus.
Minä en siis myöskään ymmärrä ihmisiä, joille paino on kaikki kaikessa. Kyllä ihmiselle on paljon tärkeämpää henkinen tasapaino ja terveys kuin vaa'an kilomäärä.
ihmisiä, jotka tekevät tällaisia avauksia. Ei mua vaan kiinnosta toisten syömiset ja liikkumiset.
Itse olen hoikka. Syön paljon, myös pastaa. Ei hiilihydraatit aiheuta mulle mitään ongelmia.