Tuksu vai Jolene? Kumpaa nimeä käytät jatkossa?!?!?!?
Tuksu sanoi nyt uudestaan julkisuuteen, että kuoppasi tuon Yolanda nimen.
Hän onkin nyt sitten Jolene. Siitä tulee mieleen myös Angelina Jolie, jolla on paksut huulet, kuin Tuksulla (näin hän sanoi).
Eli onko Tuksu nyt Tuksu vai Jolene (lausutaan Joliin) sun puheissasi?
Kommentit (11)
kattellaan mikä se on ens viikolla..
sekasin on kuin seinäkello
ei kai tuksu nyt itse voi kutsumanimeään valita. mediassa se päätetään.
Tosin ei hirveesti mun puheissani ole tämä täti-ihminen.
Eikä tuo Jolene kyllä mun korvaan kuulosta yhtään sen tasokkaammalle kuin Tuksukaan :D
kuvittele voivani puhua Tuksusta Joliin nimellä....
10v sitten olisi voinut sanoa Joleneksi. Mutta nyt näkönsä ja kokonsa perusteella on Tuksu. Ei se nimi mihinkään häviä, vaikka niin hän tahtoisi.
olis jotenkin kuvaavampi nimi kuin tuo Jolene, josta tulee mieleen se Dolly Partonin biisi... "Jolene, please don´t take my man...." ---ei taida olla naisila syytä pelkoon että tämä Jolene veis miehet!
Se on niin ihana sitten, että sille lauletaan just tota, että don't take my man...
Kai olette jo kuulleet, että se aikoo eduskuntaan kokoomuksen listoilta, vai onks tämä JO vanha uutinen:
Tuksu eduskuntaan kokoomuksen listoilta!
Olen ollut kovasti Tuksun peppufrendinä, mutta en ehkä äänestäisi häntä kokoomukseen, vaan johonkin politiikasta riippumattomaan ja sen yläpuolella olevaan tehtävään. Sopisi esimerkiksi Suomisirkuksen prinsessaksi. Edustaisi ihmelandiaa ja tekis PR:ää Muumimaallemme niin kuin Ruotsin kuninkaalliset tekevät siellä. Ei tarttis enää odottaa Vickanin vauvaakaan - odotettaisiin vaan Tuksun vauvaa...
Ja voishan se Ilen naida, vai eikös ile ole enää sinkku? No, missä yks avioero lisää mitään painaisi! Rinsessojen isäthän on kuninkaita ja Ilestä tulisi sitten Suomen kuningas, joka puolueettomasti on kansan turvana ja koko poliittisen paskajengin ja ehkä -mafian yläpuolella. Kuningas se Satujen Ihmelandiassa ja Muumimaassa olla pitää ja prinsessa kanssa. Muumimamma voi sitten hovineitona kertoa kuninkaalle iltapäiväsatua siitä miten kansa ja varsinkin seksuaalivähemmistö todella voi Ihmelandiassa. Ja pitäähän vaimon - ei kun rouvan, sillä vaimo on halventava - olla miehen tyttären ikäinen korkeintaan, muutenhan miehessä olisi jotain miehistä pahasti pielessä...
T. Aborttibloggari
listalta? Ahaa, vanha kunnon Ben Z. taas bongailee blondeja listalleen. Voi sitä vanhaa veijaria :)
on ollut jo pitkään meidän ystäväpiirissä tuttavallisesti TUNKKI!!
Se kuvaa tuota julkisuudenkipeää,lahjatonta alkoholistia kaikkein parhaiten!!