Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vetoa? Perussuomalaiset suurin puolue eduskuntavaaleissa.

Vierailija
28.01.2011 |

Soinista pääministeri ja Halla-ahosta maahanmuuttoministeri

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun nyt ja järki käteen ihmiset.

Vierailija
22/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon mukaan muut puolueet huomaisivat että kansalaiset haluavat muutosta asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko vaikka 5900008 miljoonasta sit vedot.

Ei tuu koskaan ikuna tapahtuun.

Kyllä niillä on ihan ajatukset joskus "sielläpäin", mutta tietääkseni semmonen äärioikeistolaisuus tai natsismi/skineys ei ole kannattavaa pitemmän päälle.

Voi laupias taivas kun täällä on sitten ääliötä porukkaa, huoh. Kertoisitko miten Perussuomalaiset liittyy natseihin? Puolue on aatemaailmaltaan lähempänä kommunisteja eli ovat enemmän vasemmalla kuin vaikka SDP. Se ei kuule tee kenestäkään natsia jos haluaa rajoittaa mamutusta, sen varmaan ihan jopa sinä tajuat, eikö?

Jos halutaan hakea natseja nykyyhteiskunnasta niin muslimit:

1) Ei uskonnonvapautta

2) Ei sananvapautta

3) Ei tasa-arvoa

4) Todella kaamea juutalaisviha

5) ....Jatka itse

Tulen surulliseksi kun huomaan kuinka tyhmää porukkaa täällä on :(

Vierailija
24/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaanko vaikka 5900008 miljoonasta sit vedot.

Ei tuu koskaan ikuna tapahtuun.

Kyllä niillä on ihan ajatukset joskus "sielläpäin", mutta tietääkseni semmonen äärioikeistolaisuus tai natsismi/skineys ei ole kannattavaa pitemmän päälle.

Voi laupias taivas kun täällä on sitten ääliötä porukkaa, huoh. Kertoisitko miten Perussuomalaiset liittyy natseihin? Puolue on aatemaailmaltaan lähempänä kommunisteja eli ovat enemmän vasemmalla kuin vaikka SDP. Se ei kuule tee kenestäkään natsia jos haluaa rajoittaa mamutusta, sen varmaan ihan jopa sinä tajuat, eikö?

Jos halutaan hakea natseja nykyyhteiskunnasta niin muslimit:

1) Ei uskonnonvapautta

2) Ei sananvapautta

3) Ei tasa-arvoa

4) Todella kaamea juutalaisviha

5) ....Jatka itse

Tulen surulliseksi kun huomaan kuinka tyhmää porukkaa täällä on :(

ja muita kirjoittamiasi törkeyksiä, jos tulee myöhemmin tarve. Olen myös vinkannut yhdelle lehdelle tästä rasismikirjoittelusta. Ehkä olisi jossain vaiheessa aika katsoa että onko siitä kansanryhmää vastaan kiihotuksen kieltävästä laista mihinkään. Että pane nyt parastasi.

Vierailija
25/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muita kirjoittamiasi törkeyksiä, jos tulee myöhemmin tarve. Olen myös vinkannut yhdelle lehdelle tästä rasismikirjoittelusta. Ehkä olisi jossain vaiheessa aika katsoa että onko siitä kansanryhmää vastaan kiihotuksen kieltävästä laista mihinkään. Että pane nyt parastasi.

Onhan se kumma ettei enää ole sananvapautta! Jotkut av kirjoitukset eivät varmastikaan mitään kansanryhmän kiihotusta ole, kyllä se vaatii jo enemmän.

Mielipiteitä on hyvä olla erilaisia, millaista se olisi jos pitäisi kuiskutella nurkan takana ja kaikkien pitäisi olla samasta muotista?

Sekö vähentää rasismia ettei asioista saa puhua?

Kyllä minä luulen että jos asioista ei saa puhua, se lisää enemmän rasismia. Ihmiset saattavat pelätä tuntematonta, onko se sinulle outo käsite?

Vierailija
26/27 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä ihan mitä sylki suuhun tuo mikä ei ole edes totta. Tämä touhu on menossa sellaiseksi, että pikku hiljaa alkaa olla aika etsiä sen rajat. Olisi todella kiva, jos se josta sitä etsitään olisit sinä.

"Mikäli sananvapautta käytetään loukkaamaan jotakin toista oikeushyvää, kuten oikeutta kunniaan tai yksityisyyteen taikka yhteiskuntarauhaa, rikoslainsäädännössä on punnittu, kumpi on tärkeämpi oikeushyvä. Sellaisia rangaistaviksi säädettyjä tekoja, joissa tekijä käyttää väärin sananvapauttaan, nimitetään sananvapausrikoksiksi. Suomen lainsäädännössä ja Euroopan unionissa muun muassa yhteiskuntarauhaa vaarantavat, kansanryhmää vastaan kiihottavat viestit taikka toisen kunniaa loukkaavat lausumat eivät kuulu sananvapauden piiriin. [5] [6]"

Vierailija
27/27 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nykyään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi