Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni mies = huono itsetunto

Vierailija
21.10.2005 |

Oletteko huomanneet saman?? Pienikokoisilla (alle 175 cm) miehillä on hirveä pätemisen tarve ja enemmän taipumusta aggressiiviseen käytökseen. Ilmiö tulee vastaan niin työpaikoilla kuin yöelämässäkin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin sinut itsensä kanssa, eikä tosiaan ole mitään halua todistella kenellekään mitään. Ja itse olen kuitenkin 10cm lyhempi, joten ei tarvitse miehen kotona ainakaan tuntea itseään mitenkään erityisen lyhyeksi.

Tuo nyt on vähän sama, jos sanoisit että kaikki lihavat on lepposia.. Ei toimi yleistyksenä.

Vierailija
2/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pienellä miehellä on ihailtavan terve itsetunto. :) Ei liiallinen superego vaan todella terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä pienuutta pitää sitten paikata mukahienolla autolla.

Vierailija
4/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tunnetteko tapauksia joissa pienellä miehellä olisi itsensäkokoinen naisystävä? Yleensä pikkuiset miehet etsivät mahdollisimman pieniä (ja itseään huomattavasti nuorempia) naisia jotta voisivat edes joskus näyttää isommilta.

Vierailija
5/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 172cm on kaikkea muuta kuin aggressiivinen ja huono itsetuntoinen. Mutta ehkä se johtuu hänen älystään ja anaalyyttisen terävästä, verbaalilahjakkaasta luonteestaan.

Terv.psykologin ja it-taitajan vaimo

Vierailija
6/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169cm mutta tosiaan melkein 7v miestäni nuorempi (30v pamahti juuri mittariin). Hyvä tietää ikäeromme syy:D

-7-

Vierailija
7/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se sitä kokoa aina katso..

Vierailija
8/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei miehen pituus niin häiritsis, koska olen itekin alle 160cm mutta usein lyhyet miehet on kamalan pomottavia kusipäitä, ettei niitä kestä erkkikään.

Vierailija
9/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai tunnetteko tapauksia joissa pienellä miehellä olisi itsensäkokoinen naisystävä? Yleensä pikkuiset miehet etsivät mahdollisimman pieniä (ja itseään huomattavasti nuorempia) naisia jotta voisivat edes joskus näyttää isommilta.

Ja se tapaus olen mä itse. Heti kun on korkokengät jalassa niin mä olen pidempi.

Vierailija
10/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hädin tuskin mua pitempi, mutta ei ole ongelmia huonon itsetunnon kanssa jos nyt sitä aletaan miettimään toisin kuin pitemmillä ex_poikaystävilläni on kyllä saattanut olla.

MUTTA miesten maailma on hyvin toisenlainen kuin naisten ja pienet miehet joutuvat helposti isompien nuijittavaksi jo lapsina! Seuratkaapa hiekkalaatikolla miten on. Pienet pojat/miehet joutuvat varmasti naisia/tyttöjä enemmän opettelemaan muita konsteja kuin fyysinen koko puoliensa pitämiseksi! Ja kyllä ärsyttää muakin kun varsinkin hiukan vanhemmat " tädit" tai monet miehetkin suhtautuvat aliarvioivasti ja pojittelevat miestäni varsinkin tilanteissa jotka koetaan jotenkin tärkeiksi! Onneksi mieheni kuitenkin on hyvin pätevä monessa asiassa ja hänen kyvykkyytensä puhuu puolestaan pitemmän päälle sekä vahva itsetunto, että uskaltaa avata suunsa sanoakseen näkemyksensä, asiallisesti kuitenkin. Hänessä on miestä enennän kuin monessa pitemmässä! Ihanaa, nam!

Vierailija
11/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaankaan tarkoita sitä, että pidemmillä miehillä ei itsetunto-ongelmia olisi.

Huvittavaa muuten, että pienet miehet tulevat joskus kännissä uhoamaan 192-senttiselle ja yli 100-kiloiselle miehelleni kuin pikkukoirat tanskandogille. Ikään kuin heistä olisi jotain vastusta miehelleni. Tai sitten aistivat, että mieheni ei ison kokonsa vuoksi kehtaisi alkaa tappelemaan niin pienten kanssa eli saavat rauhassa räksyttää. (Onneksi mieheni ei tosiaankaan ala tapella.)

Vierailija
12/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja seksikäs mies on ja erittäin hyvällä itsetunnolla varustettu. Mielestäni yksinkertaisuus on paremminkin yhdistettävissä huonoon itsetuntoon kuin pituus.

Vierailija
13/15 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni on komea, 186cm pitkä ja todella upea vartaloinen. Hänellä loistava itsetunto, mielellään nöyryyttää muita ja näyttää muille, etenkin liikenteessä.

Vierailija
14/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka poikkeuksia löytyy, täytyy saoa, että useampaan lyhyeen mieheen tutustuttuani, olen tullut tulokseen, että lyhyillä (alle175) miehillä on pituuskompleksi. Heillä on tarve saada huomio itselleen eivätkä suvaitse jos saavat esim. "huonoa palvelua" esim. baaritiskillä -baarimikko epähuomiossa ottaa tilauksen hänen jälkeensä tulleelta. Lyhyet miehet esittävät olevansa fiksuja ja parempia kuin muut ja tilaisuuden tullen  uhoavat ja rehentelevät. He ovat kuin pikkukoiria, jotka myös yrittävät korvata kokonsa ärhentelemällä isommille. Minun vuosien kokemuksella he ovat feikkejä. He Osaavat olla ihania, helliä, huomioivia niin kauan kun saavat kumppaniltaan ihailua, ylistäviä sanoja ja kumppani tekee kuten hän haluaa. He eivät pysty käsittelemään vaikeita asioita vaan mieluummin ohittavat ne eivätkä halua puhua niistä etenkään jos ne koskevat häntä itseään. pienet miehet hakeutuvat naisten seuraan, koska tietää, että hänen gentlemanniutensa puree naisiin kuin naisiin. Miesten seurassa hän tuntee olonsa vieläkin pienemmäksi. Näin se vain menee.  hauskinta on, että heiltä ei saa koskaan tarkkaa senttimäärää pituudestaan. Riippuen paikalla olijoista pituus ilmoitetaan aina 1-3 senttiä pitemmäksi....ei voi kuin nauraa. Mielestäni myös se, että lyhyt mies hakeutuu pitempien naisten seuraan, on merkki siitä, että sillä he osoittavat pitemmile miehille miten hän saa näyttävän naisen. Minulle on moni lyhyt mies sanonut, että ovat heikkona pitempiin naisiin. 

oletteko huomanneet, että monasti  lyhyillä miehillä on parempi auto, he ovat urakeskeisiä tai ainakin tuovat oman tärkeytensä firmassa voimakkaasti esille. Kaikki tuokin osoittaa sen miten heidän täytyy materialistisesti osoittaa pystyvänsä vähintään yhtä hyvään kuin normaalipitkä mies. Ja mieluiten parempaan.

tätä vosi jatkaa vika kuina pitkään. Toki täytyy muistaa, että luojan kiitos poikeuksia on eivätkä ne pitemmätkään miehet aina niin kultakimpaleita ole, mutta heidän ei ainakaan tarvitse todistella paremmuuttaan.

nimim. Kokemusta on

Vierailija
15/15 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon huomasi jo koulussa. Pienikokoiset pojat olivat ärhäkimpiä koulukiusaajia. Isot kiltit nörtit aivan helisemässä heidän kanssaan, kun eihän pienempiä saa lyödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä