2vkoa olen ollut tupakoimatta ja en tunne mitään
muutosta. En haista/maista entistä paremmin, kunto sama, iho ei ole "kirkastunut". Jaa-a taidan palata entiseen..
Kommentit (8)
Ei tullut minullekaan mitään muutoksia, vaikka olen polttanut paljonkin tai en ollenkaan. Nyt en ole polttanut puoleen vuoteen, ja mieli tekee vieläkin ihan yhtä lailla. Varmaan ainoa syy, miksi en ole ratkennut, on se, että olen raskaana.
Kestää tovin että myrkyt poistuvat elimistöstä.Tupakanhimo taas ei poistu koskaan
Odota 2 vuotta ja kysy itseltäsi uudestaan! Tsemppiä!
Kyllä ne makuhermot kuule uusiutuu paljon nopeammin, kuin kahdessa vuodessa! :D Niitä on myös useita kuuluisia ammattikokkeja, jotka polttavat, eikä asia ole vaikuttanut heidän ruokansa laatuun, vaikka luulisi, että näin voisi olla. Minä en siis ainakaan usko siihen, että tupakointi huonontaisi läheskään kaikkien makuaistia.
Se vie kauemmin kuin 2 vkoa ennen kuin aistit on entisellään ja keuhkoista ei tulvi limaa!
Tsemppiä!! Jatka vaan samaan malliin!
Itse poltin noin 18v noin 20 savuketta päivässä.
Eroon yhdellä päätöksellä.
Ero vei ainakin 3 vuotta. (tuskat + unet)
Nyt polttamatta jo 12 vuotta. Välillä maku- ja hajuaisti palailee, yleensä ei.
Jos vain mahdollista, älkää edes aloittako.
Mutta jokainen päättäkööt itse itsestään.
Tupakanhimo taas ei poistu koskaan
Mutta mä annan itselleni luvan polttaa silloin tällöin, olen ns. feströkare. Eniten tupakkaa tekee mieli kun vituttaa tai pitää odotella jotain, tosin silloin en koskaan polta. En osta ikinä itse tupakkaa, pummin aina kavereilta.
Odota 2 vuotta ja kysy itseltäsi uudestaan! Tsemppiä!