Martina laulaa telkkarissa kahdeksalta
muistakaa mammat katsoa. Minä kyllä tykkään tosta Martinasta, nätti ja topakka muija. En tajua miksi kaikki sitä haukkuu, Bb.ssäkin oli niin touhukas ja energinen, siivos ja kokkas koko ajan. Ainoa kiinnostava persoona ohjelmassa. Ja Tuksu, siinä vasta jännä tyyppi, harmi vaan kun juo, ja sekoilee...
Mutta mitä tyydytystä saatte kun haukutte näitä naisia täällä, en ymmärrä, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kommentit (5)
Musta Martina on ihana!! En ymmärrä miksi ihmiset häntä haukkuvat, keskimääräistä suomalaista PAAAAALJON kauniimpi ja fiksumpi yksilö. Tosta ei vaan pääse yli eikä ympäri.:-)
Tuksusta en kyllä tykkää, mut eipä oo mitää syytä haukkuakaan kun ei mun elämää Tuksu kosketa millään tavalla. Välillä toki ihan mukava naureskella naisen edesottamuksille. :-D
Martina oli kaunis kunnes pilasi naamansa botoxilla.
Miksi aina pitää kaikkien ryhtyä laulajiksi? Kukaan ei tuollaisen turhan julkisuuden jälkeen ota tosissaan vaikka osaisikin laulaa
Musta Martina on ihana!! En ymmärrä miksi ihmiset häntä haukkuvat, keskimääräistä suomalaista PAAAAALJON kauniimpi ja fiksumpi yksilö. Tosta ei vaan pääse yli eikä ympäri.:-)
Tuksusta en kyllä tykkää, mut eipä oo mitää syytä haukkuakaan kun ei mun elämää Tuksu kosketa millään tavalla. Välillä toki ihan mukava naureskella naisen edesottamuksille. :-D
Tietää katsoa toista kanavaa...