Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Martina laulaa telkkarissa kahdeksalta

Vierailija
28.01.2011 |

muistakaa mammat katsoa. Minä kyllä tykkään tosta Martinasta, nätti ja topakka muija. En tajua miksi kaikki sitä haukkuu, Bb.ssäkin oli niin touhukas ja energinen, siivos ja kokkas koko ajan. Ainoa kiinnostava persoona ohjelmassa. Ja Tuksu, siinä vasta jännä tyyppi, harmi vaan kun juo, ja sekoilee...

Mutta mitä tyydytystä saatte kun haukutte näitä naisia täällä, en ymmärrä, antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää katsoa toista kanavaa...

Vierailija
2/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Martina on ihana!! En ymmärrä miksi ihmiset häntä haukkuvat, keskimääräistä suomalaista PAAAAALJON kauniimpi ja fiksumpi yksilö. Tosta ei vaan pääse yli eikä ympäri.:-)

Tuksusta en kyllä tykkää, mut eipä oo mitää syytä haukkuakaan kun ei mun elämää Tuksu kosketa millään tavalla. Välillä toki ihan mukava naureskella naisen edesottamuksille. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina oli kaunis kunnes pilasi naamansa botoxilla.

Miksi aina pitää kaikkien ryhtyä laulajiksi? Kukaan ei tuollaisen turhan julkisuuden jälkeen ota tosissaan vaikka osaisikin laulaa

Vierailija
4/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Martina on ihana!! En ymmärrä miksi ihmiset häntä haukkuvat, keskimääräistä suomalaista PAAAAALJON kauniimpi ja fiksumpi yksilö. Tosta ei vaan pääse yli eikä ympäri.:-)

Tuksusta en kyllä tykkää, mut eipä oo mitää syytä haukkuakaan kun ei mun elämää Tuksu kosketa millään tavalla. Välillä toki ihan mukava naureskella naisen edesottamuksille. :-D

Vierailija
5/5 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkojen kera ohjelmassa