Onko täällä ketään sellaista miestä joka tykkää kutitella?
Kommentit (21)
sitoa sänkyyn kiinni ja kutittaa joka paikasta oikein kunnolla....piiitkään....
Siis oikeasti??
Siis oikeasti??
Pikkuhiljaa siirrytään jalkoväliin ja sitten alkaa orgasmeja tulla...
Suosittelen sinullekin!
tykkään kutitella varsinkin jalkapohjia, ei muuta kun sukat pois ja hoitoon ;)
niin mulla on sellanen mies. Iltasin telkkua katellessa kutittelee. Se on ihanaa rentoutumista mulle, varsinkin nyt raskauden lopussa.
Tässä on yksi sellainen mies. Kutittelu on sitä hauskempaa mitä herkemmin toinen kutiaa. :)
Mä tykkään että miehellä pitää olla kunnon otteet eikä mitään neitimäistä kutittelua. Epämääränen hiplaaminen on rasittavaa nyhjäämistä.
Tässä on yksi sellainen mies. Kutittelu on sitä hauskempaa mitä herkemmin toinen kutiaa. :)
Mä kin tykkään siitä et mut sidotaan sänkyyn kiinni ja kutitella kunnolla se on ihanaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Kuulostat Puukankaan Ullalta. Ei, normaalit miehet ei kutittele.
Joo tikalla tai moralla. Kuuluu esileikkiin.
Kyllä on miehiä jotka kutittelee! Mikäs sen hauskempaa, kuin jos nainen makaa sylissä ja samalla häntä voi kiusata kainaloista ja kyljistä. Tai jalkapohjahieronnan päätteeksi kutitella varpaita <3
Herranjumala, kutitettavana oleminen on kyllä niin hirvittävän ahdistavaa ja vastenmielistä! Siis jos toisen otteet ovat sellaiset, että pitää saada toinen hepuleihin. Vihaan sitä! Varsinkin jalkapohjista kutittelu, perheenjäseneni onneksi jo tietävät, että jos mua kutittaa jalkapohjista, niin suutun ihan oikeasti. En pidä siitä yhtään, se ahdistaa ja suorastaan suututtaa. Kyljistä kutittelua miehen tai lapsen toimesta saa tapahtua _joskus_, mutta en siitäkään varsinaisesti tykkää. Siitä tulee sellainen paniikki, ihan kuin ei voisi tietää, loppuuko se koskaan!
Mä tykkään kutittaa mun naisystävää aina vatsasta ja kyljistä se on ihanaa <3 joskus yllätän sen takaapäin ja kutitan kyljistä se on ihana kun se hihittää ja kiemurtelee mun sylissä.
Kyllä on ja tykkään myös että mua kutitellaan jalkapohjista. Naisia on kiva kutitella, mitä isommat jalat sen parempi. Mut kivempi jos mies kutittaa mun jalkoja 👣😅
Saa tulla kutittelemaan https://media.tenor.com/k5cwkr95g5cAAAAM/chul%C3%A9-p%C3%A9s.gif 
Ei nykyään uskalla kutitella. Syytetään kourimisesta.