Kuumia aaltoja, kuvottaa
Ei kai vaihdevuodet voi alkaa kesken imetyksen? Täysimetän 5kk vanhaa vauvaani vielä, ikää mulla on 35v.
Kommentit (14)
mutta tätä on nyt jatkunut jo melkein viikon. Tai ehkä tämä on jokin sitkeä lievä vatsapöpö. Tosi ärsyttävää.
t. ap
mutta tätä on nyt jatkunut jo melkein viikon. Tai ehkä tämä on jokin sitkeä lievä vatsapöpö. Tosi ärsyttävää.
t. ap
Itselläni oli aivan sairaita hikikohtauksia kun imetin vauvojani. Ikää oli tuolloin 20, 22 ja 25 vuotta:D
sentään raskaana, ei ole vielä kierto palautunut raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Mutta tosiaan, jos on tällaista liikkeellä niin ei kai sitten muu auta kuin ottaa vähän iisimmin ja toivoa paranemista.
Alkoi vain jostain syystä kammottaa ne vaihdevuodet, orastavaa keski-iän kriisiä kenties :D
t. ap
Itse tulin raskaaksi imetysaikana ennen yksiäkään kuukautisia.
sentään raskaana, ei ole vielä kierto palautunut raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Mutta tosiaan, jos on tällaista liikkeellä niin ei kai sitten muu auta kuin ottaa vähän iisimmin ja toivoa paranemista.
Alkoi vain jostain syystä kammottaa ne vaihdevuodet, orastavaa keski-iän kriisiä kenties :D
t. ap
imetyksestä johdu, koska vasta nyt alkoivat, 5,5 kk synnytyksestä. Ellei sitten tosiaan ole jotain hormonihäikkää...
Heh, jos kuvotus pahenee niin ehkä sitten vois tehdä r-testin :P
t. ap
EI VOI MITÄÄN, IMETYSKIN KISÄÄ TUOTA
olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä. Mutta ainakin aiemmin kierto palautui vasta noin 1-3 kk imetyksen lopettamisen jälkeen...
t. ap
että olisin raskaana, mutta kyllä mä sen testin teen jos kuvotus ja/tai kuumat aallot eivät lakkaa. Eipä se toisaalta hirmu paha juttu olisi, vaikka olisinkin raskaana.
t. ap
Mullakin alkoi ekan synnytyksen jälkeen kuukautiset vasta vuoden kuluttua, mutta toisella kertaa jo 7 viikon päästä ja kierto jatkui säännöllisenä.
Molemmissa täysimetystä oli 6 kk.
luotakaan, mutta taannoin lapsettomuudesta kärsineenä tuntuisi oudolta raskautua helposti.
Tämähän voi myös olla PMS:ää, honasin juuri! :D
t. ap
Hedelmöityshoidoilla tehty lapsi oli n. 6 kk, kun hän alkoi ihmetellä sitkeää "vatsatautia", joka vaan jatkui ja jatkui.
Raskaushan se oli, jo viikolla 13-14, kun viimein teki testin.
Tein sitten r-testin kun alkoi epäilyttää teidän kommenttien perusteella. No, tulos oli kuitenkin se mitä odotin: negatiivinen. Kuumat aallot ja kuvotus johtuvat siis jostain muusta kuin raskaudesta.
Kiitos kaikille vastanneille ja hyvää viikonloppua! :)
t. ap
Jokin tauti yrittää vaan iskeä.