Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terkkareita tai kätilöitä tms paikalla?

Vierailija
28.01.2011 |

Neuvolassa kävin ja proteiinit oli yhdellä plussalla. Minulla on hiivalääkitys päällä. Voiko siis pissaan sekoittunut hiivalääke (canesten 500mg) saada stiksissä proteiinit yhdelle plussalle? Pissanäyte otettu viikko sitten ja oli negatiivinen mutta hiiva löytyi ja siinä siis nyt lääkitys. Tuota lääkemömmöä pääsi pissan mukana näytteeseen..

Mitä tuo proteiini + tarkoittaa, voiko olla muuta kuin raskausmyrkytys? Paineet oli normaalit.

Kiva jos joku osaisi vastata, ettei tarvitse huolehtia!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paineet korkealle ja tulee reipasta turvotusta, päänsärkyä, näköhäiriöitä tms

Vierailija
2/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö proteiinien nousu voi sitten kertoa mistään muusta kuin raskausmyrkytyksestä, esim. jostain tulehduksesta?

Tosin testit otettu viikko sitten ja kaikki muut hiivaa lukuunottamatta olivat negatiivisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähes" yhdellä plussalla, eli ns. +/- tulos. Pari kertaa on pissanäyte otettu, joka on ollut puhdas, samoin hiivanäyte, sekin negatiivinen. Selitystä ei ole muuta löytynyt, kuin valkovuodon eritys ja se, että se pissatikkutesti on niin herkkä, että antaa helposti positiivisen tuloksen.

Vierailija
4/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä plussalla jos on, en olisi huolissani.

Vierailija
5/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tässä stressaa vain se kun olen aiemmin saanut keskenmenon johtuen kohtutulehduksesta ja viikkoa ennen sitä oli protskut yhdellä plussalla. En tiedä oliko noilla yhteyttä mutta jotenkin aina pelottaa kun tuo plussalle menee.

Vierailija
6/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku on niin herkkä ja valkovuodossa on proteiinia. Alapesu kunniaan ;-) ja kunnon kuivaus.

Joillakin raskaus saa valkuaista erittymään virtsaan sen yhden plussan verran ilman että on syytä huoleen.

Neuvolassa varmasti huolehtivat asian, saat olla huoletta ;-) Mukavia raskauspäiviä!

Vierailija
7/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisi varmaan hyvä herkästi ottaa bakteerinäytteet varsinkin jos tulee supistuksia, niin mahdollinen tulehdus ei pääse liian pitkälle.

Vierailija
8/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tässä stressaa vain se kun olen aiemmin saanut keskenmenon johtuen kohtutulehduksesta ja viikkoa ennen sitä oli protskut yhdellä plussalla. En tiedä oliko noilla yhteyttä mutta jotenkin aina pelottaa kun tuo plussalle menee.

että varmaa faktatietoa minulla ei ole, mutta vahvaa mutua. Pelkällä proteiinien erittymisellä virtsaan ja kohtutulehduksella ei pitäisi olla yhteyttä toisiinsa. Sinulla oli varmaan muita oireita? Eli tuo proteiinien erittyminen virtsaan sillä kertaa on vain sattunut samaan saumaan kuin kohtutulehdus.

Mikäli proteiineja alkaa olla pissassa useammalla plussalla, sinulle tehdään virtsankeräys ja proteiinien pitoisuus varmistetaan.

Vierailija
9/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten ja se oli negatiivinen.

Voiko bakteeritulehdus näkyä proteiineissa edes?

Vierailija
10/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kunnon alapesu ennen näytteenottoa, ja se kuivaus

proteiinia on valkovuodossa

myös tulehduksissa

eli uutta näytettä antaessasi pese huolellea,niin tulos on luotettavampi

uskon et terkkari kyllä huolehtii, jos jatko tutkimuksia tarvitaan

mikä on verenpaine?

mitkä viikot menossa?

onkon turvotusta?

pelkkä prot plus ei kerro kaikkea

Vierailija
11/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

protskut plussalla ja kohtutulehdus viikon päästä saattoi olla vain sattumaa mutta tietenkin sen yhdistän päässäni, en ole keneltäkään ja mistään saanut selkeää vastausta voiko asialla olla yhteyttä. Aina puhutaan että protskut plussalla meinaa raskausmyrkytystä, siitä tässä nyt ei varmastikaan ole kyse.

Tahtoisin tietää voiko se meinata jotain muuta?

Vierailija
12/12 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine oli jotain 120/69

Menossa rv22

Ei ole turvotusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi