Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat farkkutrikoot (sellaiset kireet), pitkä musta neuletunika, ruskea huivi ja

Vierailija
28.01.2011 |

nilkkurit. Onko ok asu 39-vuotiaalle virkanaiselle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tännän esimerkiksi: mustat legginssit, mustat saappat, harmaa ohut neuletunika.

Ja olen isossa kv yrityksessä johtotehtävissä.

Vierailija
22/22 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalosellainen :)

Olen johtavassa asemassa ja minun kuuluu pukeutua siististi. Mutta hei, nyt elämme vuotta 2011, emme 2005, jakut on out. Totaalisesti out. Tai no, lyhyt nahkatakki (prätkämalli) toimii jakkuna, mutta ei oikein muut.

Nykyään "virkanaisen" ja "bisnesnaisen" tulee olla aikaa seuraava ja tyylikäs. Nyt voi todellakin pukeutua farkkuleggareihin ja tunikoihin. Etenkin jos vielä korostaa vyötäröä leveällä vyöllä. Sitten joku makea pukukoru tai lenkkihuivi niin tyyli on valmis.

Jättäkää ne prässihousut hetkeksi kaappiin. Puolihameen voi laittaa, jos siinä on korkea vyötärö ja yläosassa tiukka paitis tai poolo.

Ja nilkkuritkin toimii siinä ap:n kokonaisuudessa jos ne ovat piikkikorkoiset, matalat ei todellakaan. Itse suosin tiukkoja pitkävartisia saappaita.

Ruskea huivi sen sijaan on aika boring, miten olisi kirkas violetti? Riippuu tietysti sun väreistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän