Ed Hardy =
Kommentit (30)
kun ne on ostanut piraattina Thaikuista tolle 12-vuotiaalle. Sopii sen ikäiselle just hyvin ;-)
kun ne on ostanut piraattina Thaikuista tolle 12-vuotiaalle. Sopii sen ikäiselle just hyvin ;-)
Varmasti. Sopiva merkki varhaisteini-ikäiselle ja muille ala-asteeikäisille. Pääkallo-sydän-symboliikka korneilla tekstinpätkillä koristeltuna puree varmasti just tuon ikäisiin (ja muihin samalle henkiselle asteelle jääneisiin).
Rehelisesti sanoen laadussa saati suunnittelussa ei varmaan huomaa mitään eroa alkuperäiseen verrattuna. Tiedä vaikka ne Ed Hardyn originellitkin valmistettaisiin ihan samalla kadulla ja mahdollisesti jopa samassa pajassa kuin ne feikitkin. Halpamaissahan nuo kalliilla myytävät rytkytkin on ommeltu.
harmi vaan, että olen niin köyhä, ettei ole varaa ostaa :(
tykkään tatuoinneista mutta kammoan Ed Hardy-vaatteita.
Ed hardyt on ihania harmi vaan, että olen niin köyhä, ettei ole varaa ostaa :(
että tuollaisen lausunnon saa aikaiseksi. Enkä nyt siis tarkoita pelkästään taloudellisessa mielessä.
Mikä niissä on se juttu mikä viehättää? Mitä ne "sanovat" teille/teistä (useinhan vaatteilla halutaan ilmaista itseä ja sitä millainen on)?
Ei nyt ihan WT, mutta douchebag.
Laittakaa Googlen kuvahakuun douchebag ja white trash niin näette eron :)
Mielestäni ovat paljon kauniimpia kuin monet muut vaatteet. Inhoan vaatteita, jotka ovat yksivärisiä ja tylsiä tai jotain mariraitoja.
Mikä niissä on se juttu mikä viehättää? Mitä ne "sanovat" teille/teistä (useinhan vaatteilla halutaan ilmaista itseä ja sitä millainen on)?
Ei ihme, että lapsetkin kiusaa koulussa toisia vaatteista, kun äidit on tuollaisia kiusaajia itsekin. Minä en pidä monista vaatteista, inhoan kaikkia jakkuja ym. mutta en todellakaan menisi haukkumaan niiden pitäjiä henkilökohtaisesti!
Ihan pakko olla köyhä monessakin mielessä...
että tuollaisen lausunnon saa aikaiseksi. Enkä nyt siis tarkoita pelkästään taloudellisessa mielessä.
Toisaalta hyvä että suomessa tullaan jälkijunassa näissä asioissa. Kohta Ed Hardykin on hipsterpiireissä ironisella tavalla retro-cool. Joten tavallaan olemme jo edellä ;)