Mikä tuo FB:n gin, whiskey, redbull, tequila jne. juttu on?
Kommentit (26)
Voisiko joku nyt oikeasti perustella tän kunnolla. Kuvitellaan, että olen mies, jolta tämä nyt halutaan pitää salassa. Kun katson news feediäni, yhdellä ihmisellä lukee sprite, kahdella beer yhdellä red bull ja lisää tulee. Juomien nimiä, ei selityksiä.
Miten tämä lisää minun tietouttani rintasyövästä?
P.S. Kyllä vain miehilläkin on rintasyöpää, mutta huomattavasti harvemmin
Tässä on kyse siitä, että tietoisuus rintasyövästä lisääntyis. Hävettääkö sua naissukupuoli koska naisilla on rintasyöpää ja miehillä ei vai mikä tässä on niin noloa. Oon kyllä samaa mieltä että tää on vähän lapsellista, mutta se ei häiritse mua sillä ollaan kuitenki hyvällä asialla.
Tai onko siitä kiertoviestistä pudonnu jossain matkan varrella se rintasyöpä osuus kokonaan pois??
Paha mieli tässä vaa tulee ku porukka on niin tosikkoja.
Jos ei kukaan kerro edes silloin jos asiaa kysyy. Miten se silloin muka levittäisi rintasyöpätietoisuutta? En tajua...
Kun "tsihihiii, ei kerrota!" niin onkohan jäänyt jotain vähän pois...?! ;)
Aivan typerää ja lapsellista. Kihihihiii ei kerrota miehille ja blaa blaa.Sitä ei saa kertoo miehille. Sen takia kukaan ei vastaa täällä, jos vaikka joku ukko lukee.
Ja miehiä kiinnostaa varmaan ihan v*tusti...
Aivan typerää ja lapsellista. Kihihihiii ei kerrota miehille ja blaa blaa.Sitä ei saa kertoo miehille. Sen takia kukaan ei vastaa täällä, jos vaikka joku ukko lukee.
Ja miehiä kiinnostaa varmaan ihan v*tusti...
että miehet pähkäilee näitä koko ajan saunailloissaan ja pukuhuoneissaan:D
Mä ainakin kerroin omalle ukolleni, levittäköön sanaa, jos joku kysyy. Taisi se pitää tuota yhtä nolona juttuna kuin minäkin.
Jos ei kukaan kerro edes silloin jos asiaa kysyy. Miten se silloin muka levittäisi rintasyöpätietoisuutta? En tajua...