Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet naiset: älkää nolatko itseänne häissä syöksymällä morsiukimpun kimppuun

Vierailija
27.01.2011 |

Olin viime kesänä häissä ja yllätyin tosi paljon siitä, että kun morsian heitti hääkimpun, niin sitä oli tavoittelemassa useampi sellainen nainen, joka oli eronnut.

Siis haloo. Se kimppu on tarkoitettu NAIMATTOMILLE naisille, ei eronneille. Moni eronnut tuntuu luulevan, että eron myötä heistä tulee taas naimattomia, mutta ei se nyt niin oikein mene... Naimaton ja eronnut ovat eri asioita ja sitä hääkimppua ei pidä tavoitella jos on eronnut.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä tehdä neitsyystesti osallistujille. Sulla ainakin on jo kuivunut umpeen.

Vierailija
2/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän,että harmittaa, mutta kuule, kyllä sä voit päästä naimisiin vaikka et saanutkaan viime kesänä sitä kimppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan MINUN murheeni, vaan niitten jotka syöksyvät sen kimpun kimppuun.

Ei tämä koske kaikkia eronneita. Toki osa tuntee etiketin. Vaikka tietysti sen nyt arvasi, että tähänkin ketjuun vastaavat ensimmäisenä ne joille tapakulttuurin kanssa nyt ei ole niin nöpönuukaa...

ap

Vierailija
4/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän,että harmittaa, mutta kuule, kyllä sä voit päästä naimisiin vaikka et saanutkaan viime kesänä sitä kimppua.

naimisissa :)

ap

Vierailija
5/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät neiti-ihmisetkään nolaisi itseään tuolla tavoin!

Vierailija
6/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa monesti ku nää käytetyt muijat ei tajua sitä itse. :-)

Vierailija
7/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä tehdä neitsyystesti osallistujille. Sulla ainakin on jo kuivunut umpeen.

vaan naimattomille.

Vierailija
8/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= sellainen joka ei ole ollut vielä kertaakaan naimisissa.

Eronnut

= sellainen joka on eronnut. Eli ei ole eronnut enää naimaton, sorppa!

Vierailija
9/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huoletta "nolata" itseni tuolla tavoin.

Vierailija
10/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= sellainen joka ei ole ollut vielä kertaakaan naimisissa. Eronnut = sellainen joka on eronnut. Eli ei ole eronnut enää naimaton, sorppa!

eli olen siis naimaton, ja voin jahdata kimppua, jos niin tekee mieli :D

Kahden yh

Vierailija
11/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan pitää ensin olla naimisissa että saa avioeron... Ei kai joku nyt tosissaan käy vertamaan avoeroa avioeroon? Ovat nyt vähän kaksi eri asiaa.

Et sinä ole eronnut, sulla on vaan seurustelusuhde päättynyt. Eli voit siis jahdata kimppua :)

Vierailija
12/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= sellainen joka ei ole ollut vielä kertaakaan naimisissa. Eronnut = sellainen joka on eronnut. Eli ei ole eronnut enää naimaton, sorppa!

eli olen siis naimaton, ja voin jahdata kimppua, jos niin tekee mieli :D Kahden yh

vielä säälittävämpi näky kuin eronnut.

Vierailija
13/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan pitää ensin olla naimisissa että saa avioeron... Ei kai joku nyt tosissaan käy vertamaan avoeroa avioeroon? Ovat nyt vähän kaksi eri asiaa.

Et sinä ole eronnut, sulla on vaan seurustelusuhde päättynyt. Eli voit siis jahdata kimppua :)

verrattsavissa pelkkään seurustelusuhteeseen VAIN SIKSI että suhdetta ei ole virallistettu maistraatissa tai kirkkoherranvirastossa? Aika huvittava toi sinunkin ajatusmaailma. Avoliitolla ja avioliitolla ei ole parisuhdetasolla mitään eroa. t. avoliitosta eronnut ja avoliitossa vaimona elänyt = kyllä, myös avovaimo on VAIMO

Vierailija
14/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ja säälittävää jos henkilö jolla on lapsia jahtaa kimppua. Mutta ainahan näitä löytyy joilla perus käyttäytymisetiketti aivan hukassa.

Vierailija
15/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen siis naimaton, ja voin jahdata kimppua, jos niin tekee mieli :D Kahden yh

vielä säälittävämpi näky kuin eronnut.

Onko tää joku tiukkapipo-lessujen ikioma ketju?

Vierailija
16/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidin valkoista pukua, huntua ja tiaraa ja kruunua. Mun mielest ihan kauheeta ja noloo ja säälittävää jos joku ei-impi pitää huntuu & valkoista pukuu! Ei-impi-portot voi ostaa punaisen puvun ja mennä ei-kirkossa naimisiin!!!!!!!!

Vierailija
17/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mielestäni suurtakin eroa avo- ja avioliitolla. Olin 4v avoliitossa miehen kanssa ja tiesin koko ajan, että suhde ei tule jatkumaan loppuelämää. Siksi en halunnut naimisiin.

Sen sijaan menin naimisiin seuraavan poikaystäväni kanssa jo 4kk seurustelun jälkeen. Naimisissa oltu yli 10v.

Minä olen ollut sekä avoliitossa ja avioliitossa ja ymmärrän kyllä sen eron, mitä näillä kahdella on. Toinen on sitä varten, että otetaan selvää, mihin suhteesta on ja toinen on sitten loppuelämää varten.

Enkä suostu uskomaan, että olen ainoa avoliitossa ollut joka näin ajattelee.

Vierailija
18/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole häissä tuollaista nähnyt, onneksi.

En tiedä mieltääkö he kimpunheiton vain "kuka menee seuraavaksi naimisiin" -kisaksi. Mutta joka tapauksessa etiketti hukassa.

Entinen kaverini käyttää sinkku sanaa, vaikka eronnut olisi mielestäni oikea käsite. Juu ei tarvi tätä kommentoida, tiedän että on "muodikasta" olla sinkku ei eronnut!

Vierailija
19/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli sitten ohjelmassa morsiuskimpun heitto. Itse jäin syrjään katselemaan, mutta muut vieraat tuuppivat minut "nyt morsiuskimppua havittelemaan, hus hus!" joten meninhän minä.

Leikkiä se vaan on.

Olisin varmaan todella latistanut tunnelman alkamalla mesoamaan muille siitä, että "minä olen nyt ERONNUT nainen eikä moinen mulle sovi, etikettimokaanko te minua yllytätte, tietämättömät!"

:D

Vierailija
20/49 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattsavissa pelkkään seurustelusuhteeseen VAIN SIKSI että suhdetta ei ole virallistettu maistraatissa tai kirkkoherranvirastossa? Aika huvittava toi sinunkin ajatusmaailma. Avoliitolla ja avioliitolla ei ole parisuhdetasolla mitään eroa. t. avoliitosta eronnut ja avoliitossa vaimona elänyt = kyllä, myös avovaimo on VAIMO

mikään vaimo, vaan saman katon alla asuva tyttöystävä. Kyllä se mies olisi susta vaimon tehnyt, mutta eipä tainnut rahkeet riittää puolin eikä toisin.