Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei haluta auttaa edes psykiatrisella osastolla.

Vierailija
27.01.2011 |

Entä jos tapan jonkun, autetaanko sitten?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähdin sieltä "asioille" kun tuli vaan fiilis että haluisivat mut pois sieltä.

Ilmeisesti olen terve.

Vierailija
62/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai hyppiä seinille ennenkuin edes avo-osastolle pääsi ja sielläkin annettiin ymmärtää että voisit häipyä.

No, häivyin ja jos en mene takaisin klo 20, niin varmaan uloskirjaavat ja "hoito" loppuu sitten siihen.

No, ehkä olen terve vaikka suunnittelenkin jonkun tappamista. Kun ei kerran saikkua kirjoiteta eikä osastollekaan haluta ottaa.

Sinua käskettiin häipymään sieltä, mutta sinun pitäisi olla siellä klo 20? Miksi pitäisi ilmoittautua siellä, jos sinua ei haluta sinne ja on käsketty lähteä pois osastolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joulukinkkuhaarukan kanssa, kun jäi joulukinkutkin väliin, niin pitäähän sitä haarukkaa testata.

sairaalassa koko joulunajan ja syönees siellä kaikenlaisia herkkuja?

Vierailija
64/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lääkäri antoi tänään hoitoneuvottelussa ymmärtää että olen siellä omasta tahdostani eikä hän minua siellä pitäisi.

Sanoin että lähden käymään "asioilla" ja viimeksikään kun en mennyt takaisin klo 20 mennessä kirjasivat sitten ulos ja hoito päättyi siihen.

Vierailija
65/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai hyppiä seinille ennenkuin edes avo-osastolle pääsi ja sielläkin annettiin ymmärtää että voisit häipyä.

No, häivyin ja jos en mene takaisin klo 20, niin varmaan uloskirjaavat ja "hoito" loppuu sitten siihen.

No, ehkä olen terve vaikka suunnittelenkin jonkun tappamista. Kun ei kerran saikkua kirjoiteta eikä osastollekaan haluta ottaa.

Sinua käskettiin häipymään sieltä, mutta sinun pitäisi olla siellä klo 20? Miksi pitäisi ilmoittautua siellä, jos sinua ei haluta sinne ja on käsketty lähteä pois osastolta?

Siitä se vaan innostuu kahta enemmän.

Vierailija
66/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei sitä sapuskaa kyllä voi parhaalla tahdollakaan herkuksi sanoa. Jäi kinkkuhaarukka testaamatta.

Vierailija
67/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman monessa haavassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi