Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei haluta auttaa edes psykiatrisella osastolla.

Vierailija
27.01.2011 |

Entä jos tapan jonkun, autetaanko sitten?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseksi kasvaminen on joskus rankkaa. Ota pari limusiideriä ja trollaile keskustelupalstalle, niin heti tulee vähän parempi mieli. Semmoista itse itsensä auttamista katsos. :)

Vierailija
2/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei sitä sapuskaa kyllä voi parhaalla tahdollakaan herkuksi sanoa. Jäi kinkkuhaarukka testaamatta.

Sairaalassa ei ollut riittävän hyvää jouluruokaa. :( Ymmärrän kyllä, että sitä pitää vielä helmikuussa miettiä. Sulle on annettu tosi iso taakka kannettavaksi, kun noin koetellaan. Mutta voit saada lohtua Raamatun sanoista: "Kenellekään ei anneta suurempaa taakkaa kuin mitä hän jaksaa kantaa."

Se, että sekä pää- että jälkiruoka olivat riittävän hyvän alapuolella etkä silti ole kuukautta myöhemmin tappanut ketään, kertoo kyllä poikkeuksellisen vahvasta psyykestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutaman levyllisen lääkkeitä nakkaan naamariin, olen sopivan sekaisin tositoimiin kinkkuhaarukan kanssa.

Vierailija
4/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutaman levyllisen lääkkeitä nakkaan naamariin, olen sopivan sekaisin tositoimiin kinkkuhaarukan kanssa.

Vierailija
5/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkuhaarukkakostaja! :D

(Arvaapa, miksi ne ei siellä osastollakaan ota sua tosissaan.)

Vierailija
6/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä kerralla koko tämän henkilön "tarina" tutkittaisiin kunnolla. Hänen "hoivissaan" kun on kuitenkin valitettavasti pieniä lapsia.

Vierailija
7/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hautoo helmikuussa pahantekoa kinkkuhaarukalla.

PM, sä oot tosi hauska ja viihdyttävä. Pidä linjasi - mä tykkään. Sun juttuja nauraessa saa aina nauraa, olet viihdyttävyydessäsi melkein Tuksun sekoilujen tasoa.

Vierailija
8/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano niille, että aiot tappaa jonkun. Kyllä ne sitten auttaa.

Vierailija
9/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä psykomamma ihan oikea ihminen? Tiedättekö mistä päin. Mietin vaan kun itsekin vierailin psykiatrisella osastolla joku aika sitten että näinköhän kyseistä tapausta..

Vierailija
10/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun hoivissa yhtään lasta ole. Ja aika monta kertaa olen tällä viikolla sanonut psykiatrille että tapan jonkun jos en saa pienempää asuntoa, muttei ne ota mua tosissaan.

Sittenpähän näkevät.

Vierailija
11/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin kytät tulee? Ootan yhtä kivaa pakettia.

Vierailija
12/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti linkittää poliisille, koska tuo voi oikeasti tappaa jonkun. Mitenköhän nää jutut oikein hoidetaan, pitääkö sille poliisille soittaa vai mitä? Tietääkö kukaan? Vai onko niillä joku nettipalvelu?

Vierailija
13/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun hoivissa yhtään lasta ole. Ja aika monta kertaa olen tällä viikolla sanonut psykiatrille että tapan jonkun jos en saa pienempää asuntoa, muttei ne ota mua tosissaan.

Sittenpähän näkevät.

Sä olet jo yli 15-vuotias, joten ei kukaan jaksa ottaa tuollaisia "tapan jonkun" -provoamisia todesta. Ne hoitaa sua ihan vaan työkseen ja me vastaillaan täällä sulle vaan siksi, että sä kirjoitat vielä hauskempia juttuja takaisin. Ei me sinusta olla kiinnostuneita, kuten ei ne ammattiauttajatkaan.

Vierailija
14/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jo yli 15-vuotias, joten ei kukaan jaksa ottaa tuollaisia "tapan jonkun" -provoamisia todesta. Ne hoitaa sua ihan vaan työkseen ja me vastaillaan täällä sulle vaan siksi, että sä kirjoitat vielä hauskempia juttuja takaisin. Ei me sinusta olla kiinnostuneita, kuten ei ne ammattiauttajatkaan.

uskon, että tää aloittaja on oikeasti mielisairas. Siksi on vastuutonta provota sille takaisin, se voi oikeasti tehdä vielä jotain. Oikea keino on ottaa yhteyttä poliisiin, koska kerran ammattiauttajat ei sitä enää pysty auttamaan, niin pitää edes estää, ettei se murhaa ketään. Ei siellä vankilassa kyllä sen hauskempaa ole kuin hullujenhuoneellakaan.

Vierailija
15/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt jotain. Edes Itä-Suomen hovioikeus ei voi tuomita murhasta jos sitä ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
16/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut viimeisen 2 viikon aikana 5 eri psykiatria eikä yksikään suostu kirjoittamaan M1-lähetettä pakkohoitoon.

Onko ne käyneet huonosti koulut vai miksei ne erota hullua teeskentelijästä?

Vierailija
17/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti linkittää poliisille, koska tuo voi oikeasti tappaa jonkun. Mitenköhän nää jutut oikein hoidetaan, pitääkö sille poliisille soittaa vai mitä? Tietääkö kukaan? Vai onko niillä joku nettipalvelu?

Vierailija
18/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt jotain. Edes Itä-Suomen hovioikeus ei voi tuomita murhasta jos sitä ei ole vielä tapahtunut.

Ainakaan väkivaltarikoksista.

Vierailija
19/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion tänään osastolle takas mennä. Ei viittis tuolla pakkasessa bussia oottaa.

Vierailija
20/67 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada ennen kuin rikos on tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi