Mua ei haluta auttaa edes psykiatrisella osastolla.
Kommentit (67)
sanoin tänäänkin psykiatrille että toivon että mahdollisimman moni kuolee jos en saa pienempää asuntoa. Psykiatri sanoi että hänelle asia ei kuulu jos niin haluan tehdä.
Tiedät varmaan monelta se bussi kulkee, niin menet sitten vähnä ennen sen tuloa, niin ei tarvitse pitkään odottaa kylmässä.
Mee ny takas sinne osastolle. Siellä on kuitenkin kivempaa.
Sä olet jo yli 15-vuotias, joten ei kukaan jaksa ottaa tuollaisia "tapan jonkun" -provoamisia todesta. Ne hoitaa sua ihan vaan työkseen ja me vastaillaan täällä sulle vaan siksi, että sä kirjoitat vielä hauskempia juttuja takaisin. Ei me sinusta olla kiinnostuneita, kuten ei ne ammattiauttajatkaan.uskon, että tää aloittaja on oikeasti mielisairas. Siksi on vastuutonta provota sille takaisin, se voi oikeasti tehdä vielä jotain. Oikea keino on ottaa yhteyttä poliisiin, koska kerran ammattiauttajat ei sitä enää pysty auttamaan, niin pitää edes estää, ettei se murhaa ketään. Ei siellä vankilassa kyllä sen hauskempaa ole kuin hullujenhuoneellakaan.
tuon mamman. Sitähän se täällä kiukkuaa, kun kaikki jo tietävät sen tavat ja muut. Nyt se on huomannut, ettei "tapan itseni" ja "teen susta valituksen" -korteilla kukaan vaivautunut edes korvaa lotkauttamaan, ja tänään on sitten vuorossa "tapan muut kinkkuhaarukalla" -kausi. :D
Seuraavaksi veikkaisin, että PM soittelee itselleen ambulanssia itsemurhayrityksiin ja lopettaa sen sitten, kun huomaa ambulanssin lähtevän tulemaan vasta, kun sairaankuljettajat ovat juoneet rauhassa kahvinsa loppuun...
sanoin tänäänkin psykiatrille että toivon että mahdollisimman moni kuolee jos en saa pienempää asuntoa. Psykiatri sanoi että hänelle asia ei kuulu jos niin haluan tehdä.
psykomammaan. :)
Minusta PM ansaitsisi oman Facebook-faniryhmän, kun kolikkomiehelläkin kerran on.
niin sitä ambulanssia tarvitsee silloin muutama muukin mitä minä.
täällä käyminen on poissa vaikka tulisivatkin vasta kun ovat kahvinsa juoneet.
niin sitä ambulanssia tarvitsee silloin muutama muukin mitä minä.
että sinä oikeasti haluaisit itsesi tappaa. Sinä vaan haluaisit huomiota ambulanssin pojilta. :) Periaatehan on, että ensin soitetaan hätäkeskukseen ja vasta sitten otetaan ne lääkkeet. Ja jos sieltä sanotaan, että nyt voi vähän kestää, niin sitten ei välttämättä oteta niitä lääkkeitäkään. On tämänkin jutun muutama muukin keksinyt ennen sinua. :)
täällä käyminen on poissa vaikka tulisivatkin vasta kun ovat kahvinsa juoneet.
ettei ne pojat osaa priorisoida? Vaan että tälläkin tavalla saisit sivullisille kiusaa tehtyä? Hihhii, sä oot tosiaan hassu ja viihdyttävä. :)
ei siitä haittaakaan ole vaikka ne olis sitten isoja ja kaljuja miehiä maihareissa. Mitään pikkupoikia ei kannata tänne lähettää, ne voi hoitaa vaikka ne sydärit.
päättää minne tullaan ja milloin. Ja saa tänne jokunen komea poliisikin tulla kattomaan että jäikö mulla hellan levyt päälle kun kotioven kiinni laitoin.
Kun voi olla että oon niin sekaisin etten muista.
On se Peltoniemen Aimo vaan niin komee poliisi kun sillä on se koru ja kaikki.
ei siitä haittaakaan ole vaikka ne olis sitten isoja ja kaljuja miehiä maihareissa. Mitään pikkupoikia ei kannata tänne lähettää, ne voi hoitaa vaikka ne sydärit.
Ja jos oikeaa asiaa olisi, niin sun kantamiseen tarvitaankin ne isoimmat miehet. ;)
kyttä joka on todistusti isänmaallinen ja kantaa suomileijona-korua. Muut jos yrittää otan muiden syytteiden jatkoksi virkamiehen väkivaltaisen vastustamisen.
m1 on tahdon vastainen lähete. Ei sellaista kirjoiteta jos et ole vahingoksi muille /ja tai itsellesi.
Mitä diagnooseja sinulla on? Ja mikä on syy että halua kirjautua mielisairaalaan?
Se että haluat pois asunnostasi? Velat anteeksi?
Kerro ihmeessä.
mitään miehiä edes ole, vaikka niin luulevat. Saa tänne pyytää muutaman ison palomiehenkin kantoavuksi.
päättää minne tullaan ja milloin. Ja saa tänne jokunen komea poliisikin tulla kattomaan että jäikö mulla hellan levyt päälle kun kotioven kiinni laitoin.
Kun voi olla että oon niin sekaisin etten muista.
Hätäkeskus päättää, minne tullaan ja minne ei. :) Näinä huonompina päivinä joutuu turvautumaan limusiidereihin ja keskustelupalstalla ihmisten viihdyttämiseen.
sinä päivänä kun pennut menee virallisesti kirjoille isälleen. Ja sossu antaa 3 kuukautta aikaa hankkia halvemman ja pienemmän asunnon.
Asunnon osaan kyllä itse hakea, mutta joku muu saa järjestää mulle takuuvuokrat ja ekan kuukauden vuokran, sekä hommata muuttoapua ja lopppusiivousapua.
parikin viikkoa hillua siellä.
Tietenkään ei mitään tuomiota voi saada, en siksi ilmoitusta tehnyt, vaan siksi, että hän uhkailee muiden tappamisella ja sellainen tulee toki estää.