Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Tukiaisen lukion päättötodistuksen keskiarvo on 9,1 ja on 4 laudaturin ylioppilas

Vierailija
27.01.2011 |

Muistutukseksi taas Johannan mollaajille

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaisen lukion päättötodistuksen keskiarvo on 9,1 ja on 4 laudaturin ylioppilas. Muistutukseksi taas Johannan mollaajille

Kuulepas, Johanna ei saanut yhtään ällää kirjoituksissa. Ja se on tarkastettu juttu, nuo puheet on täysin perättömiä.

Vierailija
2/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHOOA!

* Aaltoja *

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ole enää oikeastaan mitään merkitystä miten hyvin Johanna suoritti lukion. Hänen typeryydestään kertoo jo se, että ei ole lukenut itselleen kunnon ammattia jolla elättäisi itsensä vaan roikkuu julkisuudessa surkeilla tienesteillä.

Vierailija
4/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu ei ole niin tyhmä mitä se esittää. Hän on keksinyt näppärän tavan tulla toimeen tekemättä töitä.

välillä Tuksu nimittäin puhuu ihan fiksujakin.

Vierailija
5/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutodistus kertoo kyllä jotakin älykkyydestä, mutta ei välttämättä ole suora tae, että menestyy elämässä tai työ-elämässä.

samaa mieltä olen edelleen.

ja päinvastoin. Koulutodistus mittaa hyvin pitkälle kaikkea muuta.

Vierailija
6/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain on matkalla selvästi hukkunut

Vierailija
7/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä nuo keskiarvot ja laudaturit ole tätä(-kään)ihmistä sen onnellisemmaksi, tai maailmassa pärjääväksi tehneet. Rattijuopumukset, sekoilut julkisuudessa, lääkkeiden ja päihteiden käyttö ei mitenkään kerro älykkyydestä..Missä kaikki älykkäät mielipiteet ja toimet?

Vierailija
8/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla voi olla vaikka mitä. En mollaa Tuksua, enemmänkin jostainsyystä koen myötähäpeää ja toisaalta sääliä. Toisaalta taas luulen että Tuksu on löytänyt hyvän tavan vedättää ja kansa tarvitsee tällaista vedätystä... eihän tää muuten toimis : )

Vierailija
9/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä ole pitkäkään aika kun tuksu itse väitti olevansa 6 ällän yo ja siitähän sitten joku toimittaja otti nopeasti selvää.... ja selvisi, ettei tuksun todistukseen ollut yksikään ällä eksynyt.

Jossuko itse on aloituksen takana?

MUAHAHAHAHAAAAA!

Vierailija
10/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kiusaa, kun en vieläkään osaa päättää, onko Tuksu roolissa vai ei. Tuntuisi uskomattomalta että olisi. Eikö kukaan oikeasti tunne häntä? Kertokaa nyt joku jos tiedätte, millainen Tuksu on henkilökohtaisessa elämässään niin saan rauhan tässä asiassa!! ;D

Vierailija
11/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista hyvistä arvosanoista vaan, että nehän nyt ei kerro koskaan kenestäkään ihmisestä mitään. Ei edes sitä, tietääkö se ihminen todella jotain...

Vierailija
12/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen lukiotyttö voi myöhemmin kärsiä elämänhallinnan puutteesta, maisterisihminen voi alkoholisoitua, professori voi saada psykoosin jne.

Vierailija
15/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja värjää silmät punaiseksi.

Vierailija
16/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole !

Vierailija
17/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valheeksi, kun kuulemma olisi saanut ällilä, mutta juuri sinä vuonna tuli eximiat ja saikin kuulemma niitä.

Vierailija
18/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa muu olisi älynnyt häipyä vähin äänin julkisuudesta saatuaan niin paljon paskaa niskaansa kuin Tuksu on saanut. Mutta tää yksi vain jatkaa pää pystyssä itsensä nolaamista.

Vierailija
20/23 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutodistus kertoo kyllä jotakin älykkyydestä, mutta ei välttämättä ole suora tae, että menestyy elämässä tai työ-elämässä.