Läykö moderniin kaksioon klassinen hieman eurooppalsinen tyyli?
Lattiat harmaata laminaattis. haluaisin tumman kirsikanpuun värisen ruokapöydän. Oon eroamassa ja en haluaisi mukaan vanhoja huonekaluja vaan hankkia uudet omam tyyliset. Meillä oli paljon designia mistä itse en enää niin välitä. Haluaisin täyspuisen kirjahyllyn ja työpöydän. Lisäksi howard sohvan ym. Ei modernia. Mutta keittiö pelkistetty
Kommentit (18)
Yleensä jo pelkkä vähäinen huonekorkeus (noin 2,5m) tekee interiööristä erilaisen kuin mitä tällainen perinteinen sisustus- ja kalustustyyli vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jo pelkkä vähäinen huonekorkeus (noin 2,5m) tekee interiööristä erilaisen kuin mitä tällainen perinteinen sisustus- ja kalustustyyli vaatisi.
Nyt en tajunnut. Asunnossa normaali huonekorkeus. 70luvun talo
Ap
Sisusta just niinkuin sinusta itsestä tuntuu hyvältä. Ei se kenenkään muun koti ole, tärkeintä että itse olet tyytyväinen
Niin ja kirsikkapuusta tulee mieleen joku hotelli viru
Ai lutikoita? Kunhan ei minun naapuriini
Siis herranjumala, miksi kenenkään pitää muilta pyytää lupaa omille sisustusmieltymyksilleen?
Millainen on eurooppalainen tyyli? Sveitsiläinen chalet-tyyli? Pohjoismainen minimalistinen? Brittiläinen chintz-tyyli? Jos kattelee ranskalaisia asunnonosto-ohjelmia, niin eipä useimmissa sisustuksissa ole hurraamista.
Kandeisko hankkia sellaisia huonekaluja, joista pidät sitten vielä seuraavassakin asunnossa?
Mun haave: Barcelona-tuolit ja sohva valkoista nahkaa.
https://auctionet.com/fi/914247-runder-mahagoni-esstisch-um-1850/images
Vähän tälläinen pöytä. Käykö harmman laminaatin kanssa? Toinen vaihtoehto valkoinen pyöreä maalaisromanttinen pöytä. Molemmat kirpparilta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen on eurooppalainen tyyli? Sveitsiläinen chalet-tyyli? Pohjoismainen minimalistinen? Brittiläinen chintz-tyyli? Jos kattelee ranskalaisia asunnonosto-ohjelmia, niin eipä useimmissa sisustuksissa ole hurraamista.
Kandeisko hankkia sellaisia huonekaluja, joista pidät sitten vielä seuraavassakin asunnossa?
Mun haave: Barcelona-tuolit ja sohva valkoista nahkaa.
Ttkkään just siitä ranskalais/englantilaistyylistä ruotsalaisilla myös hyvä maku
Ap
Up. Tarviin sisustusapua. Oon tosi huono tässä
Ap
Harmaa laminaattilattia valitettavasti sanelee, miten asunnon voi sisustaa - ellet sitten hanki isoja mattoja.
Ok ehkä pidänkin sen valkoisen pyöreän pöydän. On kevyemmän näköinen pienessä tilassa.
Ap
Eiköhän tuo liene kohta miellä kaikilla haaveena että jos olisi mahonkia vaikkapa vain olohuoneen pöytä. Ja samettisohvat, Ikeassa niitä on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tälläinen pöytä. Käykö harmman laminaatin kanssa? Toinen vaihtoehto valkoinen pyöreä maalaisromanttinen pöytä. Molemmat kirpparilta.
Ap
Ihan sama miten sisusta, hamraa laminaatti pilaa asunnon kuin asunnon. Osta ISO matto!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan sama miten sisusta, hamraa laminaatti pilaa asunnon kuin asunnon. Osta ISO matto!!
Harmaa!! Barf!
Sinne sopii just se mitä sinä haluat. Itsellesihän sinä sitä kalustettu. Et muille, et suomeen tai kuviin..
Sori typot