Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läykö moderniin kaksioon klassinen hieman eurooppalsinen tyyli?

Vierailija
02.10.2023 |

Lattiat harmaata laminaattis. haluaisin tumman kirsikanpuun värisen ruokapöydän. Oon eroamassa ja en haluaisi mukaan vanhoja huonekaluja vaan hankkia uudet omam tyyliset. Meillä oli paljon designia mistä itse en enää niin välitä. Haluaisin täyspuisen kirjahyllyn ja työpöydän. Lisäksi howard sohvan ym. Ei modernia. Mutta keittiö pelkistetty

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori typot

Vierailija
2/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jo pelkkä vähäinen huonekorkeus (noin 2,5m) tekee interiööristä erilaisen kuin mitä tällainen perinteinen sisustus- ja kalustustyyli vaatisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jo pelkkä vähäinen huonekorkeus (noin 2,5m) tekee interiööristä erilaisen kuin mitä tällainen perinteinen sisustus- ja kalustustyyli vaatisi.

Nyt en tajunnut. Asunnossa normaali huonekorkeus. 70luvun talo

Ap

Vierailija
4/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisusta just niinkuin sinusta itsestä tuntuu hyvältä. Ei se kenenkään muun koti ole, tärkeintä että itse olet tyytyväinen

Vierailija
5/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kirsikkapuusta tulee mieleen joku hotelli viru

Vierailija
6/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai lutikoita? Kunhan ei minun naapuriini

Vierailija
7/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herranjumala, miksi kenenkään pitää muilta pyytää lupaa omille sisustusmieltymyksilleen?

Vierailija
8/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on eurooppalainen tyyli? Sveitsiläinen chalet-tyyli? Pohjoismainen minimalistinen? Brittiläinen chintz-tyyli? Jos kattelee ranskalaisia asunnonosto-ohjelmia, niin eipä useimmissa sisustuksissa ole hurraamista.

Kandeisko hankkia sellaisia huonekaluja, joista pidät sitten vielä seuraavassakin asunnossa?

Mun haave: Barcelona-tuolit ja sohva valkoista nahkaa.

Vierailija
9/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://auctionet.com/fi/914247-runder-mahagoni-esstisch-um-1850/images

Vähän tälläinen pöytä. Käykö harmman laminaatin kanssa? Toinen vaihtoehto valkoinen pyöreä maalaisromanttinen pöytä. Molemmat kirpparilta.

Ap

Vierailija
10/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läy!

Vierailija
11/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on eurooppalainen tyyli? Sveitsiläinen chalet-tyyli? Pohjoismainen minimalistinen? Brittiläinen chintz-tyyli? Jos kattelee ranskalaisia asunnonosto-ohjelmia, niin eipä useimmissa sisustuksissa ole hurraamista.

Kandeisko hankkia sellaisia huonekaluja, joista pidät sitten vielä seuraavassakin asunnossa?

Mun haave: Barcelona-tuolit ja sohva valkoista nahkaa.

Ttkkään just siitä ranskalais/englantilaistyylistä ruotsalaisilla myös hyvä maku

Ap

Vierailija
12/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tarviin sisustusapua. Oon tosi huono tässä

Ap

Vierailija
13/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa laminaattilattia valitettavasti sanelee, miten asunnon voi sisustaa - ellet sitten hanki isoja mattoja.

Vierailija
14/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ehkä pidänkin sen valkoisen pyöreän pöydän. On kevyemmän näköinen pienessä tilassa.

Ap

Vierailija
15/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo liene kohta miellä kaikilla haaveena että jos olisi mahonkia vaikkapa vain olohuoneen pöytä. Ja samettisohvat, Ikeassa niitä on jo. 

Vierailija
16/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tälläinen pöytä. Käykö harmman laminaatin kanssa? Toinen vaihtoehto valkoinen pyöreä maalaisromanttinen pöytä. Molemmat kirpparilta.

Ap

Ihan sama miten sisusta, hamraa laminaatti pilaa asunnon kuin asunnon. Osta ISO matto!!

Vierailija
17/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan sama miten sisusta, hamraa laminaatti pilaa asunnon kuin asunnon. Osta ISO matto!!

Harmaa!! Barf!

Vierailija
18/18 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne sopii just se mitä sinä haluat. Itsellesihän sinä sitä kalustettu. Et muille, et suomeen tai kuviin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi